Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő később elolvasom ikonokkal!

Szeged - delmagyar.hu

2014. 10. 26. vasárnap - Dömötör

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Makó hírek > Hagymatikum lett a makói fürdő

Hagymatikum lett a makói fürdő

Makó - Hagymatikum néven hirdeti magát a makói gyógyfürdő, közvetlenül a decemberi nyitás előtt az új név a kereskedelmi tévékben, rádiókban és a Facebookon is megjelenik. Ekkora pénzt és figyelmet makói „áru" reklámozására ilyen rövid idő alatt még nem fordítottak.

Bakos András - Délvilág napilap - 2011.09.15. 07:15
Megosztás: Facebook Twitter E-mail
Miért Hagymatikum? Kovacsics Imre, a Makói Gyógyfürdő Kft. ügyvezető igazgatója a különös hangzású szószülemény létrejöttét úgy magyarázta, hogy aki még nem járt a Gránitfürdőben, vagy az Aquaworldben, elsőre nem is tudja, hogy ez a két létesítmény Zalakaroson, illetve Budapesten található. Ezért olyan egyszavas nevet akartak keresni a makói fürdőnek, amely azonnal útba is igazítja a leendő vendéget. A latin hangzású szóvég egy régebbi hagyományt sugall. A fürdőt tehát Hagymatikum néven reklámozzák, idén 33 millió forintból. Elérhető a www.hagymatikum.hu internetcím, a fürdő honlapjára vezet, és így hirdetik a létesítményt a szegedi csuklós autóbuszok oldalán és kiadványokon, amelyeket például a szegedi Oskola utcán felállított standnál osztogattak hoszteszek. Ezzel nem a szegedi konkurencia orra alá akartak borsot törni: a kft. felmérte, hogy a megyében a legnagyobb turistaforgalom Szegedé, elsősorban a Szegedi Szabadtéri Játékok idején, ilyenkor tehát sok potenciális vendéget meg lehet szólítani.

Olyan egyszavas nevet akartak keresni a makói fürdőnek, amely azonnal útba is igazítja a leendő vendéget. Fotó: DM/DV
Olyan egyszavas nevet akartak keresni a makói fürdőnek, amely azonnal útba is igazítja a leendő vendéget.
Fotó: DM/DV

A fürdő tervbe vette, hogy az országos kereskedelmi televíziókban és rádiókban is hirdetni fog. Ezt a kampányt – mint Tóth-Szabó Tímea marketingigazgató mondta – közvetlenül a nyitás előtti hetekre időzítik. Az egyelőre nem dőlt el, hogy melyik csatornán lesz látható, hallható a makói fürdő reklámja. Hirdetni fognak külföldön, elsősorban Romániában, illetve a Vajdaságban, de ez is a nyitás előtti időszakban várható. Tóth Szabó Tímea utalt arra, hogy az online hirdetés szóba jöhető formáit szintén kihasználják, így „nyomulni fognak" a Facebookon is.

A kampány időzítését befolyásolhatja, hogyan sikerül behozni a tűzeset miatti lemaradást. A legutóbbi hírek szerint nem lesz csúszás, és decemberben megnyílik a létesítmény.

Gerillaakciók

Amikor a képviselő-testület előtt ismertette a kampányt, a gerillamarketingről is beszélt Kovacsics Imre ügyvezető igazgató. A szakma 1984 óta ismeri ezt a kifejezést, Jay Conrad Levinson írt róla könyvet. Az ilyen kampány fő szempontja: bevállalós, meghökkentő ötlettel minél nagyobb feltűnést kelteni. Előfordul, hogy elsőre nem is derül ki, mit reklámoznak vele. Kisebb vállalkozások harca ez olyan közegben, ahol jól tudnak érvényesülni, de nem piacvezetők. Ha a modern marketinget nem is régóta tanítják, módszerei régiek: Jókai Mór Fekete gyémántok című regényében például Kaulmann Félix hamis tudományos közleménnyel hívja föl a figyelmet a bondavári szénben talált lenyomatra, és mellesleg a szén kiváló minőségére. Pár éve a Megy a gőzös című mozifilmet tálalták médiahekkel: azzal, hogy a régészek megtalálták a barcikai ősanyát. A makói fürdő építése közben keletkezett tűz – a beruházás támogatásával kapcsolatos huzavonák után – úgy hiányzott a városnak, mint púp a hátra. De kétségtelen, hogy ez is országszerte fölhívta a figyelmet az építkezésre.
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

123 következő >> végére >>> 29 hozzászólás
Moderálásra küldöm 29. ott_lakó 2011.09.21. 23:37

Szerintem a Hamutikum jobban illett volna... :D:D:D:D

Moderálásra küldöm 28. Naiv 2011.09.19. 22:48

Valóban, azt a szerencsétlen makói hidat mindenáron el kellett nevezni és ehhez kellett a nép ötlete(i), ennél a csodálatos fürdőnél, miért nem kérdezik meg azt a népet a névadásról, amelyet arról sem kérdezték meg, hogy szeretné-e egyáltalán....?

Moderálásra küldöm 27. Naiv 2011.09.19. 22:31

Közvetlen a DECEMBER-i nyitás előtt....

Moderálásra küldöm 26. scott1 2011.09.18. 20:41

A gerillakampányt elnevezhetnék Gerezdes hadjáratnak... így emlékeztetne mindenkit arra, hogy a fürdő sikere minden makói szent ügye :) A jelmondata pedig: Hagymatikum, pucolás Makóra! Nézz be hozzánk, besírsz! :)))

Moderálásra küldöm 25. 2kedő 2011.09.18. 16:34

kritizálunk! oké! de még senki sem javasolt- KOMOLYAN- valami más nevet!Tessék, próbáljuk meg!!

Moderálásra küldöm 24. alfoldi 2011.09.16. 06:59

Hagymában fürödni annyi, mint ételt ízesíteni melegvízzel.

Nem görcsölés és öttelenség ez?

Moderálásra küldöm 23. embör 2011.09.15. 23:23

30 milla az semmire nem elég és csupán pár hétig tarthat a kampány .tök mindegy hogy hívják.fürdőt nem a neve alapján választanak.Amúgy Siklóson most próbálják eladni az alig átadott fürdőt

Moderálásra küldöm 22. Utazo 2011.09.15. 23:18

Hát, van élet az agyhalál után, azt látom!
Ekkora baromságot!
Adtunk az IQ-nak rendesen megint , ugye?
Hagymatikum...
Miért nem Panoptikum, mert azt legalább tudjuk, hogy mi, de erről pont nem az fog az eszünkbe jutni, hogy az a Makói fürdö neve.
De azért megkérdezem majd a Dunántúlon élő rokonainkat, hogy mi jut eszükbe, ha azt mondom : Hagymatikom?
Jót fogunk röhögni, az tuti! :)

Moderálásra küldöm 21. embör 2011.09.15. 23:12

mondja már mög valaki ennek az embörnek, hogy szakmaim ( marketing )sületlenségeket beszél. Kötsön el 30 millát,oszt ? Ez kb négy országos napilapos hirdetés ,egy óriásplakát kampány, meg talán egy két román ill. szerb felület ( no nem last minute helyeken :), néhány rádió két héten át, és elfelejti még az is aki nem akarja. A kampány szó magában foglalja azt,hogy rövid ideig intenzív,oszt csókolom.De az hogy hatékonyság ,nem egyenlő a mennyiséggel.Ha ez mennyiség.Soknak hangzik ,de alig elég valamire...... Mindegy talán hallotta már valaki errefelé is azt,hogy mi hír járja ,az újonnan átadott siklósi fürdő felől.....adja el az önkormányzat. Mindegy, a hagymatikum ,az hagymatikum legyen az bármekkora marketinges katyvasz."Hagymát is hagymával"

Moderálásra küldöm 20. CsImre 2011.09.15. 22:10

Micsoda ötlet... Lehetett volna még Makótikum, Fürdőtikum, Strandtikum is, de így kimondottan tudjuk, hogy miről van szó, és átütő a reklámerő....


29 hozzászólás123 következő >> végére >>>
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

HIRDETÉS

Cikkajánló

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...