Délmagyar logó

2017. 11. 21. kedd - Olivér 1°C | 8°C Még több cikk.

Halálos baleset a 43-ason Apátfalvánál

Apátfalva - Halálos baleset történt Apátfalvánál a 43-as főúton. Teljes útzár mellett helyszíneltek a rendőrök.
Árokba borult egy bolgár rendszámú kamion kedden késő este Apátfalvánál a 43-as főúton.

Egy enyhe balra ívelő kanyarban a sofőr eddig tisztázatlan körülmények között elveszítette az uralmát a járműszerelvény felett. A baleset miatt a kamion utasa a helyszínen meghalt. A sofőr is megsérült, őt a mentők kórházba vitték - tudta meg a delmagyar.hu.

A műszaki mentés ideje alatt teljes útlezárás volt érvényben. A rendőrség elterelte a forgalmat.

Olvasóink írták

38 hozzászólás
12
  • 38. Tony_Soprano 2013. március 01. 09:37
    „34. Tony_Soprano 2011.01.13. 20:27 Na akkor nem írsz be nekem?! Te ezért a feltörésért nehogy úgy járj, mint ahogy te szoktad a feleséged elintézni! :) :)”
  • 37. Tony_Soprano 2013. március 01. 08:20
    „Nagyon érdekes hogy ezt a nick nevet én használtam! Az is érdekes hogy 2000-2001-közt én dolgoztam a gumigyárban, sőt az is érdekes hogy minden rám utal! Nem lepődnék meg ha a fehérhézból lenne a tettes! Most pedig átmegyek a bíróságra feljelentést tenni és megkeresem Szabó Imrét és ha itt az Ip cím , gondolom 2-hónap azonnal megosztom! Hiába a makói hatalom semmitől nem retten vissza , még a fiókok feltörésétől sem! Igaz 34. Tony_Soprano 2011.01.13. 20:27 aki a nevemben írogatsz!!!!”
  • 36. Tony_Soprano 2013. március 01. 08:00
    „34. Tony_Soprano 2011.01.13. 20:27 azért érdekelne ki vagy és hogy jutsz be az én nick nevemmel és jelszavammal a fórumra?!”
  • 35. Luckylaci 2011. január 13. 21:10
    „Tony! Az az "azért na........" az nagyon "ott van" :-))))) el kell fogadnom! De nem is írtam,hogy ez a szakértő makói! :-)”
  • 34. Tony_Soprano 2011. január 13. 20:27
    „Luckylaci 2011.01.13. 17:42
    Köszönöm válaszod, képek hamarabb nálam voltak mint a Délmagyarnál, lassúk a gyerekek:)Luckylaci Makó környékén kevés szakértő van:)"Biztosan vannak olyan szakértők is akik korrumpálhatók....de az ártatlanság vélelme ...mindenkit megillet " azért na ...... :):D”
  • 33. Luckylaci 2011. január 13. 17:42
    „Zsoltee! Megnyugtatlak,a kamion talpraállítása után a szakértő első dolga a digitális tachográf adatainak a kiolvasása és rögzítése volt......tehát azért annyira nem hülyék,mint hinni szeretnéd!
    Tony! Készültek képek,ha más nem,hát a helyszínelő rendőr biztosan készít,de mamár minden tűzoltóság első szerén van egy digi fényképezőgép,amit használnak is,arra amira való!Tehát,ha a cikk írójának fontos lett volna egy kép,biztosan kérhetett volna az említett résztvevőktől!-De nem kért.
    Biztosan vannak olyan szakértők is akik korrumpálhatók....de az ártatlanság vélelme ...mindenkit megillet,kár beleharapni bárkibe is elsőre minden bizonyosság nélkül!
    Én csak átlag havi 4000km-t vezetek kamionnal havonta,olvasva a kommenteket,biztos,hogy minden hozzászólónak van igazsága,de azért megfordítanám a dolgot!Ha mindenki csak az engedélyezett 90km/ó sebességgel haladna a43-on,akkor elvileg a kamionosnak nem kellene előzgetnie azokat az úrvezető urakat és hölgyeket,akik fik@t mazsolázva az orrukból, 55-60-as tempóval haladva indokolatlan előzésekre és ezzel indokolatlan és veszélyes manőverek végrehajtására kényszerítik a többi autóstársat,munkavégző kamionost,buszvezetőt!Ezekkel a tudós tukánokkal akkor most mi van???”
  • 32. oreg47 2011. január 13. 16:41
    „És még valami! Ha figyelmesen elolvastad a 28. hozzászólásom, akkor észre kell venned, hogy én mentem 99-cel és ennél a sebességnél akart letólni a kamion!”
  • 31. oreg47 2011. január 13. 16:38
    „Mellesleg, ha nem szivatni akarnak, akkor miért mennek ki eléd 80-100 m-en belül 95-tel előzni egy 90-nel menőt, amikor ő is jól látja tükréből, hogy te jössz 130-cal, mint a vihar! És még teljesen ki sem tudott jönni, neked satuznod kell!”
  • 30. oreg47 2011. január 13. 16:34
    „Igen cucusz, bizony sokszor szivat minket a kamionos/teherautós! Én is találkotam már olyannal, aki kilométereken keresztűl "előzte" a másikat, aztán egyszer csak "ugrott" egyet, néhánytíz méteren belül simán megelőzte, és utána alig tudtuk megelőzni 130-cal! A tükörből én is, de utasaim is hátrafordulva látták, hogy röhög egymásra a sofőr és kísérője! Igen, sajnos ilyen állatok is vannak!
    És amelyik olyan külföldön is jár, ahol nem ennyi a sebességhatáruk, azok sincsenek lekorlátozva, meg azok se, akik egyáltalán nem mennek külföldre, az itthoni bírságot röhögve kifizetik, ha megbuknak!”
  • 29. cucusz 2011. január 13. 16:26
    „Kérdem én, akkor az autópályán miért nem tudja a 99 km/h -val közlekedő kamiont megelőzni a másik kamiont, csak fél óra alatt, mivel az előzést végrehajtó nem tud jobban menni 99,5 km/h-nál. Direkt szívatja az autósokat, hogy feltartsa a mögötte levőket? Nem, azért mert nem tud jobban menni. Valahogy én csak
    ilyenekkel találkozok.
    Biztos, hogy a tiltást kilehet venni a kamionokból, de valahogy erre nem láttam még példát.
    Persze, hogy a kamion az ember seggében van 99 km/-nál, mert ő siet, és annyit tud is a gép. De nem tud megelőzni 120-al. Akkor nem vezették volna be az autópályán érvényben levő előzési tilalmat a kamionok részére. Gondolom a törvényhozók is autóztak már két egymást "előző" kamion után hossszú percekig.”
  • 28. oreg47 2011. január 13. 15:45
    „Kedves "cucusz" (25)!
    Ha úgy lenne, ahogy mondod, akkor hogy lehet az, hogy országúton 99 km/h-val haladva (ugye a 90 a megengedett, de 10 % még "belefér" a büntetlenségbe ..!) egy kamion/teherjárgány úgy nyom le az útról, hogy csak na? Rámjön úgy 5 m-re, hogyha vészfékeznem kell (mert állat és emberállat is van az utakon és mellettük!) akkor engem palacsintává radíroz az úttestbe! És ha finoman villantok - reklám fék - egyet-kettőtt, akkor 2 m-re rámjön és szinte ledudál az útról! Hát nem ki kéne lőni az ilyet? Úgyhogy légyszi kicsit gyakrabban közlekedni a városon kíívül is, hogy tapasztalj! Adjak tippet merre? Tessék: 4-es, 43, 44, 50, 51, 6, 84 stb. De majdnem mindnhol előfordul, pláne éjjel! Sőt röhögve megelőznek! Na?”
  • 27. Edina18 2011. január 13. 13:34
    „Kilehet ütni a kamion számítógépének agyát és mágnesezés is van a világon. Ez addig működik, ameddig ne veszik ki a delikvenset kontrollra. De van sok vállalkozó akik a több százezres birságot is bevállalják. Ez főleg a korongosoknál működik.”
  • 26. Tony_Soprano 2011. január 13. 11:03
    „cucusz 2011.01.13. 08:32
    10 ezerért megoldom neked hogy ne legyen leszabályozva:) Erre mérget vehetsz, sőt még a fogyasztást is oda ahova akarod:D Van ré referenciám:):D”
  • 25. cucusz 2011. január 13. 08:32
    „16. ! 100 km/h feletti sebességgel közlekedő kamiont hol lehet látni? Le vannak szabályozva, ezért e sebesség felett nem is tudnak menni, ha még szeretnének is.”
  • 24. pecás1225 2011. január 13. 00:10
    „A balesetben a kamiont vezető sofőr édestestvére halt meg, mivel ő volt a váltótársa szerintem szerencsétlen embernek elég lesz a büntetésen kívül élete végéig evvel a tudattal élni!!!”
  • 23. Edina18 2011. január 12. 20:52
    „Kedves "oreg47"! Azt sehol nem írtam,hogy a hivatásos gépkocsivezetők közt nem akad néhány agyatlan! Engedjen meg ön is egy példát! például a helyközi buszok nagy része lakott területen kívül sem használja a világítást. /nappal/ ;) Elég jól ismerem a Svéd pályát, mert éveken keresztül jártam a Tallin-Göteborg-Luton-Stockholm-Moszkva járatot hűtőssel. Azt hiszem elég nagy az összehasonlítási tapasztalatom. Most lépek,mert lassan kiköt a csónakom Doverben. /GB/ Mindenkinek jó gurit kívánok!”
  • 22. oreg47 2011. január 12. 20:12
    „Kedves "Edina18"!
    Nem, egyáltalán nem rágom a kormányt, olyannyira nem, hogy pl. ma reggel olyan 07:10 körül baktattam ki az M3-on az M0 leágazás után olyan 120-130 magasságában; esős, ködös, stb. Persze azért óvatos vagyok, bár a gumiaim is jók, de egyébként is. Nem egy járgányt meg is előztem (még BMW-s, Audi-s is volt köztük; de 120-130-cal tényleg biztonsággal lehetett menni; meggondolom, mert naponta vár otthon a családo, és kevéssé szeretnék nekik csalódást okozni! Viszont a ma reggeliek lehet tényleg a kormányba kapaszkodtak, pedig azért tisztességgel lehetett volna gurulni. Azt sem állítom, hogy nem volt néhány barom, aki még esőben, ködben is 150-180-nal húztak el mellettem, lehet többel is! Szivesen kilőttem volna őket, de inkább elengedtem! Se kamiont, se mást nem szoktam szivatni! Viszont lenne néhány szavam azokról a barmokról is, akik ilyenkor is világítás nélkül, vagy helyzetjelzővel közlekednek. Köztük nem egy hivatásos is!
    Ha Te is tapasztalsz ilyesmit, akkor talán elhiszed, hogy igazat írok. Ha nem, hát nem! Igaz én csak két millát vezettem önhibás nélkül, bár nem hivatásosként, de hivatalos utakon (Ja, még Stockholmba is volt szerencsém 4 keréken eljutni. Az ő közlekedési kultúrájukat nem tudom mennyire ismered, de én csak azt szeretném itthon is! Csak egy példa rá: ha a gyorsabb utóléri a lassabbat, az lehúzódik neki, akár ha Ladával érsz egy Jaguár mögé, akkor is! Kishazánkban ez kevéssé van így..)”
  • 21. Edina18 2011. január 12. 19:39
    „Kedves "oreg47" bácsi! Talán ön is a kormányt rágva 70el közlekedik autópályán, ezzel feltartva és veszélyeztetve ön és a közlekedés többi résztvevőjének biztonságát? Mert ha igen, akkor önnek már nem ajánlom a vezetést! Az Edina18 név a 18 éves lányom neve. Én nemzetközi tgk.-vezető vagyok, immár 21 éve. Csak hogy megnyugtassam, eddig kb: 3700 000 kilométert vezettem, 1 balesettel a háttam mögött. Az a baleset pedig 1997ben történt, amikor egy ittas kisautós hátulról belerohant a félpótba.”
  • 20. oreg47 2011. január 12. 19:19
    „Tony_Soprano,
    Én meg szintén lépek, innen már le! 1999-ig voltam hatóságnál, nem tudtak megvenni. Azóta egy multinál dolgozom - akalmazottként! - az sem tudott "megvenni"! És a tisztességest írtam le nála is, nem amit esetleg szerettek volna.
    Pá, kis aranyom pá ..”
  • 19. Tony_Soprano 2011. január 12. 18:54
    „oreg47 Kérdésedre válaszolva, láttam például Szegeden az akkori gumigyárban 2000-2001 egy közt ketté szakított munkást, sőt olyat akit nem vettek észre és a vulkanizálóba került, közúti balesetet kazallal, targoncás balesetet is sőt olyat mikor a kamion a parkolóban keresztül ment a prosti fején. A munkahelyi baleseteknél elég nehéz elképzelni hogy ha nem is kennek meg akkor a multi nem fogja be a szád. Lényegtelen nem is érdekes , hogy kit kennek meg és kit nem ez mindenkinek magán ügye. Én sokrol tudok mint halálos, mint üzemit ami nem úgy történt. Akinek nem inge nem veszi magára.Ha téged nem lehet megkenni le a kalappal ellőtted , de egy biztos a multinál te se azt írhatod amit akarsz hanem amit mondanak, ebben nem nyitok vitát mert ez így van. További kellemes estét neked, én léptem.”
38 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fél éve kell mikrochip a kutyákba

Egyelőre nem vetette vissza a kóbor kutyák számát a rendelkezés, amely szerint azonosító mikrochipet kell ültetni az állatok bőre alá. Tovább olvasom