Délmagyar logó

2017. 04. 29. szombat - Péter 8°C | 22°C Még több cikk.

Nincs már tömeg az áramszolgáltató irodájában

Makó - Érdemes volt kifakadnia a legutóbbi testületi ülésen a makói polgármesternek: az áramszolgáltató Liget utcai irodájában javultak az ügyfélfogadás körülményei. Az, hogy a nyitvatartási idő lejárta előtt ügyfeleket küldenének haza, a cég kommunikációs irodája szerint nem gyakorlat.
Mindent Makóról

A delmagyar.hu hivatalos makói Facebook-oldala, nem csak makóiaknak.

Két hete, a makói képviselő-testületi ülésen tette szóvá a város polgármestere, Buzás Péter, hogy magánemberként alkalma volt megtapasztalni, milyen áldatlan állapotok uralkodnak az áramszolgáltató cég helyi ügyfélszolgálati irodájánál. Kétszer járt ott egy nap alatt; először visszafordult, mert olyan sokan voltak, hogy még az épület előtt is ácsorogtak jó néhányan, majd amikor másodszor már bejutott a várótérbe, a nyitvatartási idő lejárta előtt többekkel, így vele is közölték, hogy aznap már nem kerül sorra, hazamehet. Az elhangzottakat már az ülésen többen megerősítették személyes tapasztalataik alapján, de később lapunkat is megkeresték néhányan a kényszerű várakozás körülményeire panaszkodva.

Mint személyesen is meggyőződtünk róla, azóta változott a helyzet: az épület előtt tegnap délelőtt már nem láttunk várakozókat, mert bent megnyitottak még egy helyiséget székekkel. Amikor ott jártunk, ezek üresek voltak, a mintegy tucatnyi ügyfél a régi előtérben várt sorára. Az EDF-DÉMÁSZ kommunikációs csoportja a kérdéseinkre küldött tájékoztatóban azt is megírta: a társaság gondolkodik azon, hogy kint egy padot is elhelyezzen, azt ugyanakkor nem tervezik, hogy illemhelyet is kialakítanak a várakozók számára – az indoklás szerint azért, mert ez más szolgáltatóknál, például a postán vagy bankoknál, üzleteknél sem szokás.

Az ügyfelek a Liget utcán már nem az iroda előtt várakoznak. Fotó: Szabó Imre
Az ügyfelek a Liget utcán már nem az iroda előtt várakoznak. Fotó: Szabó Imre

A levél szerint az EDF DÉMÁSZ ügyfelei a személyes ügyintézés helyett egyre gyakrabban veszik igénybe a telefont illetve az online felületet, ami teljes körű, gyorsabb és kényelmesebb. Szolgáltatásaik folyamatosan bővülnek, Makón például nőtt azoknak a helyeknek a száma, ahol kódot vásárolhatnak az előrefizetős mérőt használó fogyasztók. Az ügyfélszolgálati ügyintézésre változó az igény: előfordul, hogy egyes napok forgalma között 3-4-szeres különbség van. A levél ugyanakkor nem tért ki arra a lapunknak mások által is megerősített panaszra, miért fordul elő, hogy valakit zárás előtt hazaküldenek. Amikor telefonon érdeklődtünk, azt a választ kaptuk, hogy ez nem gyakorlat.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gyorsan meglett a betörő

A bejelentéstől számított fél napon belül őrizetbe vették a makói nyomozók, azt a férfit, aki egy magyarcsanádi házba tört be. Tovább olvasom