Délmagyar logó

2017. 10. 24. kedd - Salamon 9°C | 13°C Még több cikk.

Újabb M43-as számlálót indítottak Makón

Makó - Nyolcszáztól számolta a napokat visszafelé, és csütörtökön már a nullát is le kellett tépni arról a számlálóról, amit több mint két éve ellenzéki önkormányzati képviselők helyeztek el egy makói üzlet kirakatában.
A számláló azt mutatta, eredetileg mennyi idő van hátra az M43-as sztráda Makóig tartó részének átadásáig. Ugyanaz tépte le az utolsó lapot, aki az elsőt: Márton Imre ellenzéki képviselő, most független polgármesterjelölt is. Azt mondta, innentől kezdve egy másik számláló piros számokkal azt fogja mutatni, mennyi a csúszás. Makón ez azért fontos, mert a városban a közlekedési balesetek nagy része a várost kettészelő 43-as főúton történik. A sajtótájékoztatón, amit az út mentén, nagy zajban és benzingőzben tartottak, elhangzott az is: a Fővárosi Bíróság még nem tűzte ki annak a pernek az első tárgyalását, amelyet a 43-as Egyesület indított annak megállapításáért, hogy a jelenleg használatos főútvonal mentén megrongálódott ingatlanok után az út kezelőjétől kérhető-e kártérítés. Tiltakozásul az út rossz állapota miatt, a sajtótájékoztató végén – ideiglenesen – két tuját ültettek a Szegedi utcai körforgalmi csomópont kátyújába.

Olvasóink írták

  • 11. mj52, 2010. szeptember 10. 10:49
    „7,- cucusz- Önnmagában persze hogy nem oldja meg, de nélküle aztán végképp nem.”
  • 10. bo 2010. szeptember 09. 07:53
    „Az M43-as Egyesület mintájára alakítani kellene egy Természeti kár Egyesületet és beperelhetnénk az Atya Úr Istent a jégverésért meg az árvízért. Természetesen az egyesület vezetője indulna az önkormányzati választásokon polgármesterjelöltként!”
  • 9. paffabűvös 2010. szeptember 08. 22:11
    „5. Lokálpatrióta! Te tényleg azt gondolod, hogy a Közútkezelő Márton Imrétől megijedve aszfaltozott? Ennyire nem lehetsz naív. Imre TUDTA, mikor fognak aszfaltozni, ügyes politikai pr fogás volt.Ebben jó, meg valószínűleg a harcművészetekben, de polgármesternek kevés.”
  • 8. Bonaparte 2010. szeptember 05. 22:40
    „Egyolvaso: ez marhaság.
    Az viszont igaz, hogy ha a 2006 ota Fidesz lenne, akkor most nem vitatkozhatna senki, hogy késik az M43, mert az Budapest-M3-Eszak-Erdély autopálya kapott volna prioritast, es nem kaphatott volna az epitkezes kezesseget sem a Gazdasagi Miniszteriumtol, mielott meg az unios penzek rendelkezesre allhattak volna.”
  • 7. cucusz 2010. szeptember 04. 13:07
    „Nem az autópályák kilométer mennyisége oldja meg egy ország gazdasági baját! Bár ezt akarják nekünk beeadni.”
  • 6. Egyolvasó 2010. szeptember 03. 20:41
    „sziszka1

    Én az MSZP-re szavaztam, viszont ők sem tudtak volna átadni egy kilóméter utat sem ha a FIDESZ előtte nem kezdi el a megrendelést. (pályázat kiírást.)”
  • 5. Lokálpatrióta 2010. szeptember 03. 19:43
    „Srácok - ma délelőtt betömték a lyukat a Közútkezelő emberei! :-) Ha így pikk-pakk oldódnak majd meg a város gondjai ha polgármester lesz, akkor nyugodt leszek! :-)”
  • 4. Lacusch69 2010. szeptember 03. 19:22
    „Sziszka: a Fidesz épített elég sokat az M3-ason (csak Megyó adta át...), ráadásul volt egy qrva nagy árvíz is, ami miatt töröltek autópálya építéseket.

    Deszkás: az 5-öst Pufajkás Gyuszi adta el...”
  • 3. deszkás 2010. szeptember 03. 15:30
    „GEORGE! Ki is adta el az E5-öst és vásároltuk vissza ? Na ugye kis feledékeny.Amit még Kádár kezdett el.”
  • 2. George58 2010. szeptember 03. 14:44
    „1. hozzászólás sziszka1 2010.09.03. 14:01 -nak

    A szocik meg amit épitettek azt vagy EU-s pénzből felét legalább lenyúlva vagy a mi kontónkra felvett hitelből tették (lásdd Megyeri hid, 200 milliárdos völgyhid baromság sikterepen, alagutak lösz domban stb).”
  • 1. sziszka1 2010. szeptember 03. 14:01
    „jaj de nagy szája van! csak azt felejti el, hogy drágalátos fityesz egy méter gyorsforgalmi utat sem épített!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Makó és a Bükki Bánya

Makó - Szerződést bontott a makói önkormányzat a Bükki Bánya Kft.-vel, amely a… Tovább olvasom