Panaszfal

2017.10.02. 14:02

Járt már pórul internet- vagy kábeltévé-szolgáltatóval?

Hétköznapi területről várjuk kérdéseiket, panaszaikat, észrevételeiket online sorozatunkban. Ezen a héten a internetes, kábeltévés szolgáltatásokkal kapcsolatos felvetésekre válaszolnak a fogyasztóvédők. Mit tehetünk, ha rossz csomagot választottunk, vagy a hűségidő lejárta előtt mondanánk fel az előfizetést?

Kovács András

Megtörténhet, hogy olyan előfizetési szerződést írtunk alá, amiről hamar kiderül, inkább az internetszolgáltatónak, a kábeltévés társaságnak előnyös. Járt már úgy, hogy elállt volna, és nem akarta igénybe venni az önre tukmált szolgáltatást? Fel akarta mondani, de nem tehette? Ossza meg tapasztalatait szakértőinkkel!


Előfordul, hogy a szolgáltató egyoldalúan díjat emel, és nem tudni, ez mikor jogos és mikor nem. Lehet rossz tapasztalata annak kapcsán, hogy a kedvező árú előfizetésért cserébe túl hosszú hűségidőt kért a szolgáltató.


Járt már így? Megfizette a tanulópénzt? Kérdezze szakértőinket! Egyes területeken gyakran akadozik az internet, és erősen társaságfüggő, hogyan kommunikálják ezt az ügyféllel. Ilyenkor az e-mail nem az igazi, marad az sms. Járt már úgy, hogy nem vizsgálta ki a panaszát az internetszolgáltató?


Pozitív tapasztalatait is ossza meg velünk, ha van ilyen! Például jóváírtak valamekkora összeget az előfizetésből. Előfordult már önnel, hogy késett a számla kiegyenlítésével, és emiatt pótdíjat számlázott a szolgáltató? Írja meg történetét!

 

Visszatérő olvasói panasz, hogy túl gyakran és szinte kényére-kedvére változtatja a csatornakínálatot a kábeltévé-szolgáltató. Sajnos a szerződésekben benne van, hogy módosíthatják a kínálatot. Tudta, hogy ha a szolgáltató a törvényben meghatározott szabályokkal ellentétesen módosítja az előfizetői szerződést, önnek lehetősége van a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál bejelentést tenni?


Ha nem tetszik a rendszer, arrébb állhatunk egy házzal, de a hűségidő alatt ez nem olyan egyszerű. Volt már ilyen problémája, fizetett már „kötbért" hasonló esetben? Hogyan reagált a kábeltévés társaság? Ön szerint elvárható lenne, hogy néhány száz forinttal mérsékeljék az előfizetési díjat, hiszen a szolgáltatás értéke jelentősen csökkent?


Észrevételeiket várjuk a delmagyar.hu portálon, itt cikkünk végén kérdezhetik a szakembereket, oszthatják meg tapasztalataikat. Online sorozatunk partnere a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!