Délmagyar logó

2018. 10. 17. szerda - Hedvig 9°C | 23°C Még több cikk.

Járt már pórul internet- vagy kábeltévé-szolgáltatóval?

Járt már pórul internet- vagy kábeltévé-szolgáltatóval?Hálózati kábelek a Magyar Telekom leányvállalata, a Dataplex adatközpontjának szervertermében, Budapesten. MTI Fotó: Szigetváry Zsolt
Hétköznapi területről várjuk kérdéseiket, panaszaikat, észrevételeiket online sorozatunkban. Ezen a héten a internetes, kábeltévés szolgáltatásokkal kapcsolatos felvetésekre válaszolnak a fogyasztóvédők. Mit tehetünk, ha rossz csomagot választottunk, vagy a hűségidő lejárta előtt mondanánk fel az előfizetést?
Megtörténhet, hogy olyan előfizetési szerződést írtunk alá, amiről hamar kiderül, inkább az internetszolgáltatónak, a kábeltévés társaságnak előnyös. Járt már úgy, hogy elállt volna, és nem akarta igénybe venni az önre tukmált szolgáltatást? Fel akarta mondani, de nem tehette? Ossza meg tapasztalatait szakértőinkkel!

Előfordul, hogy a szolgáltató egyoldalúan díjat emel, és nem tudni, ez mikor jogos és mikor nem. Lehet rossz tapasztalata annak kapcsán, hogy a kedvező árú előfizetésért cserébe túl hosszú hűségidőt kért a szolgáltató.

Járt már így? Megfizette a tanulópénzt? Kérdezze szakértőinket! Egyes területeken gyakran akadozik az internet, és erősen társaságfüggő, hogyan kommunikálják ezt az ügyféllel. Ilyenkor az e-mail nem az igazi, marad az sms. Járt már úgy, hogy nem vizsgálta ki a panaszát az internetszolgáltató?

Pozitív tapasztalatait is ossza meg velünk, ha van ilyen! Például jóváírtak valamekkora összeget az előfizetésből. Előfordult már önnel, hogy késett a számla kiegyenlítésével, és emiatt pótdíjat számlázott a szolgáltató? Írja meg történetét!
 

Visszatérő olvasói panasz, hogy túl gyakran és szinte kényére-kedvére változtatja a csatornakínálatot a kábeltévé-szolgáltató. Sajnos a szerződésekben benne van, hogy módosíthatják a kínálatot. Tudta, hogy ha a szolgáltató a törvényben meghatározott szabályokkal ellentétesen módosítja az előfizetői szerződést, önnek lehetősége van a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál bejelentést tenni?

Ha nem tetszik a rendszer, arrébb állhatunk egy házzal, de a hűségidő alatt ez nem olyan egyszerű. Volt már ilyen problémája, fizetett már „kötbért" hasonló esetben? Hogyan reagált a kábeltévés társaság? Ön szerint elvárható lenne, hogy néhány száz forinttal mérsékeljék az előfizetési díjat, hiszen a szolgáltatás értéke jelentősen csökkent?

Észrevételeiket várjuk a delmagyar.hu portálon, itt cikkünk végén kérdezhetik a szakembereket, oszthatják meg tapasztalataikat. Online sorozatunk partnere a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda.
 

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Oda kell figyelni a gluténmentességre - óvatosan a húskészítményekkel!

Oda kell figyelni a gluténmentességre - óvatosan a húskészítményekkel!
Kiderült, nem mind tejcsoki, ami annak látszik, és miért kell odafigyelni a rudacskákra és a pálcikákra: az ördög az apró betűs részletekben lakozik. Tovább olvasom