Délmagyar logó

2017. 08. 17. csütörtök - Jácint 17°C | 31°C Még több cikk.

A GDF SUEZ látja el földgázzal a volt EMFESZ-fogyasztókat

A GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. - korábbi nevén Égáz-Dégáz Zrt. - látja el földgázzal 2011. január 13-tól a szolgáltatási területén élő, egyetemes szolgáltatásra jogosult volt EMFESZ-fogyasztókat, az EMFESZ Kft. kereskedelemi engedélyének felfüggesztése következtében.
Biztos áron biztonságos földgázellátást nyújtunk!

A GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. - a MEH által ellenőrzött - egyetemes szolgáltatási árakon látja el ügyfeleit földgázzal, így mindenki számára egységes, korrekt és egyetemes árképzést biztosít. A hatóságilag szabályozott egyetemes szolgáltatásban nem érheti meglepetés a fogyasztókat.

Korrekt, színvonalas szolgáltatás válsághelyzetben is!

A GDF SUEZ több évtizedes hazai és nemzetközi szakmai tapasztalata, valamint stabil pénzügyi háttere a garancia arra, hogy hosszú távon is szünetmentes földgázellátást, és ezzel biztonságos, nyugodt otthont teremtsen ügyfelei számára. Mindez lehetővé teszi, hogy a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a jövőben is megbízható és kiszámítható szolgáltatója legyen ügyfeleinek.

Biztos áron biztonságos földgázellátást nyújtunk!
Biztos áron biztonságos földgázellátást nyújtunk!

A stabil földgázellátás biztosításán túl a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. mindig nagy figyelmet fordít a magas szintű ügyfélkiszolgálásra és szolgáltatásainak folyamatos fejlesztésére. Ezért a hagyományosnak számító ügyfélkapcsolatok - személyes, telefonos, illetve írásos - mellett több újdonságot is bevezetett. A gyors és hatékony ügyfélszolgálati munkát segítő funkciók, az éjjel-nappal elérhető online ügyfélszolgálat, valamint a környezetkímélő és kényelmes e-számla és e-fizetés szolgáltatások mind azt a célt szolgálják, hogy a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a mai kor elvárásainak megfelelően kibővített szolgáltatási körrel álljon fogyasztói rendelkezésére.

Ne feledjék, a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a jövőben is stabil, folyamatos gázellátást biztosít fogyasztóinak, és kiszámítható partnerként biztosítja ügyfelei és családjuk mindennapi nyugalmát.

www.gdfsuez-energia.hu

Olvasóink írták

29 hozzászólás
12
  • 29. Black&Red 2011. február 26. 00:49
    „Úgy vannak vele, ha már az EMFESZ-nél voltunk, akkor jól meg szívat, amiért szolgáltatót változtattunk. Nem semmi és embertelen dolog ez!”
  • 28. Black&Red 2011. február 26. 00:46
    „Negyedéves számla!!??? Normálisak ezek?? Én még nem kaptam meg a szerződést! Miért nem lehet havonta fizetni és annyit, amennyit Én használok el?? Ráüt a hasára és kész?? Így kihozhat 100000-s számlát is! Amint lehet megyek vissza az EMFESZ-hez! Kész röhej amit a GDF csinál!”
  • 27. Satnya 2011. február 25. 14:51
    „Megkaptam az Egyetemes szolgáltatási szerződést, aminek a kisérőlevele azt tartalmazza, hogy változtatás nélkül írjam alá, és küldjem vissza az eredeti példányt.
    DE: egy száz éve megszűnt folyószámla szám van rajta feltüntetve, az éves fogyasztásomat( magánház ) l3 m3-re taksálják, negyedéves számlázást, és csekkes befizetést kívánnak. Ezen túl az általuk megadott %.-os arányban fizessek, valamint a m3-enkénti gázárat sem közlik.
    Telefonon próbáltam velük kapcsolatba lépni a levélben megadott számon, ami 4 -szer 15-20 perces eredménytelen zenélésben merült ki. Remélem ingyenesen hívható a szám!
    Most emailt írtam, hátha kapok választ ettől a kor elvárásainak megfelelő, hatékony, gyors ügyfélszolgálattal, és biztos szolgáltatással bíró cégtől.”
  • 26. Naívolvasó 2011. február 23. 17:22
    „GDF SUEZ tojik a fejünkre...”
  • 25. Satnya 2011. február 22. 11:43
    „Tud valaki valamit, hogy mikor kapunk számlát? ..és kitől?”
  • 24. té 2011. február 22. 06:36
    „a gdf suez rossz!”
  • 23. Black&Red 2011. február 21. 10:18
    „Ennyi panasz láttán most már igazán léphetne valaki valamit ez ügyben!!”
  • 22. thunderstorm 2011. február 21. 09:11
    „hogy működik ez a T-Home gáz? dorozsmán elérhető vajon? internetelőfizetés mellé lehet csak igényelni kapcsolt szolgáltatásként? menekülnék én is ettől a gdf káosztól, hamár kérdés nélkül visszasoroltak. m3-at ráírják amúgy kisbetűvel a kimutatás aljára, de se nyitó óraállás, se záró, se semmi..”
  • 21. bogyó20 2011. február 21. 08:42
    „Mike3

    Nálunk is leáll a kazán, azt gondoltam hogy hívok szerelőt de ezek szerint nem is a kazánunk a rossz?!
    (azt hiszem nálunk is akkor állt le 2x is)”
  • 20. LukSzusz 2011. február 21. 06:28
    „Nem értem,idáig vödörben kapták a gázt?
    A GDF ......-nek a gáza meg változó,ha hideg-és ünnep van mindíg arra hívatkoznak,állítasaa be a készülékét.
    Igaza van Orbánnak,multik haza.”
  • 19. gavallér 2011. február 20. 08:38
    „A Franciák nekünk sosem akartak jót.
    Je n´ai jamais voulu faire du bien ? nous.
    Ce gaz se trouve dans le cabinet d´amis hongrois de l´électricité.”
  • 18. Black&Red 2011. február 19. 20:20
    „Ahogy telik az idő, úgy lassan már két havi gázdíjat kellene fizetnünk, de még mindig nincs szerződés!!! És még mindig nem tudjuk bediktálni az óraállást! Mégis mit gondolnak, miből fizetünk ki két havi számlát?? Nyugdíjasok is vannak ám akik az EMFESZ-nél voltak Ők, hogy fogják kifizetni a két havi számlát?? Erre nem gondolnak??”
  • 17. varadipal 2011. február 19. 18:19
    „Tessék mondani a gázóra nélküli panellakók miért fizetnek a fogyasztásuk után átalány címen cirka háromszoros díjat? Mitől lesz havi 2000.- körüli gázszámla, ha csak főznek, nem fütenek, nem melegítenek vizet a gázzal? Valaki kiszámolta már egy 2-3-4 égős gáztüzhely átlagos napi heti vagy havi fogyasztását normál 2-3-4 személyes családoknál? Nem a szolgáltató kötelessége a mérőóra felszerelése a fogyasztónál? Vagy az a szolgáltatónak kerül pénzbe? Olcsóbb csalni. és a panel tulajdonosokat meglopni? Hello illetékes!! Idefigyelne!!!? Helló fogyasztóvédelem!! Hol tetszik lenni!!?”
  • 16. Mike3 2011. február 18. 08:44
    „15: Meg kell nézni az ÁSZF-et, hogy mennyi idő alatt kötölesek válaszolni.

    Ma éjszaka kétszer rohadt le a kazán lambda hibával. Ilyenkor mindig megnézem, hogy a tűzhelyen milyen a láng. Sárga volt (nitrogén) és durrogott (víz). Köszönjük szépen!”
  • 15. Admin07 2011. február 18. 07:52
    „Több, mint egy hónapja történt, hogy két email-t küldtem az ügyfélszolgálatnak. Azóta sem válaszoltak. Ez a rendkivűl magas és ügyfélbarát rendszerük!”
  • 14. Zs 2011. február 17. 21:34
    „Szerintem megint lehúzok gyorsan ezekről egy pár kötbért :))) - a legutolsó EMFESZ előtti szezonban 4db-ot, azaz 20eFt-ot sikerült "spórolnom". Amilyen faxok, most is benyeletek velük párat gyorsan izibe! :))) Irány az Energiahivatal!”
  • 13. Mike3 2011. február 17. 10:17
    „12: Na ja, ezzel szerintem meg lehet keresni a felügyeleti szerveket. Ha ismét a szokásos arcátlan számla jön, már megyek is intézkedni”
  • 12. bogyó20 2011. február 17. 10:12
    „Én sem értek semmit.Hogy számláz a dégáz amikor nincs szerződésünk vele?Nem lehet diktálni aztán egyszer csak kiküldenek 2 havit egyszerre és fizesd már be kb. 5 napon belül
    Hát köszönjük ezt a frankó hozzáállást.”
  • 11. Mike3 2011. február 17. 08:17
    „9: NEM tudod bediktálni, mivel NEM lehet. NEM engedik, NEM érdekli őket. Baszhatod magyarul... Egyébként tudnak azonosítani, én is felhívtam őket, hogy közöljem: újfent otthagyom őket a picsába, de mondják meg a mittoménmilyen azonosítószámomat”
  • 10. Black&Red 2011. február 16. 20:28
    „Ugyan ilyen átláthatatlan már a démász számla is, miért kell vagy 10 fele fizetni???”
29 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szanázás a’la nature

A szauna meztelenül történő használata nagy múlttal rendelkezik, sőt a szaunát egyáltalán nem arra… Tovább olvasom