Délmagyar logó

2016. 12. 05. hétfő - Vilma -6°C | 4°C

A Vodafone-é a legjobb mobilkommunikációs ügyfélszolgálat

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010" versenyben 19 neves társaság vett részt a banki, biztosítási, telekommunikációs, kereskedelmi és közszolgáltatói piacról.
A nagyvállalati személyes ügyfélszolgálatok kategóriájában második, míg a call centerek esetében harmadik helyett szerzett a Vodafone Magyarország a hazánk leginkább ügyfélbarát ügyfélszolgálatait vizsgáló versenyben. A résztvevő cégeknél több hónapon át próbavásárlások sorozata zajlott, valamint több mint hatezer ügyfelet kérdeztek meg, ami közel százezer kérdést jelentett az értékelési folyamat során. A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában az átlageredmény 86 %, míg a személyes megkérdezésnél 87 % volt.

– Meggyőződésem, hogy egy olyan versengő iparágban, mint amilyen a mobilkommunikáció, csak akkor lehetünk sikeresek, ha gondolkodásunk középpontjába ügyfeleinket helyezzük és tevékenységünk minden területén szakmai kiválóságra törekszünk. Legyen ez az általunk nyújtott szolgáltatások köre, az ügyfeleink igényeihez igazított okostelefon-portfóliónk, a kiváló minőségű mobiladat hálózatunk, a telefonos ügyfélszolgálatunk, vagy éppen az üzlethálózatunk. Ehhez elengedhetetlen, hogy vállalatunk valamennyi dolgozója egyben annak elkötelezett képviselőjévé is váljon. Sem az emberi erőforrások képzésében, sem a technológiai fejlesztésekben nem állhatunk meg, ha a legkiválóbbak akarunk maradni. Ezért kezdtük meg annak a beszédfelismerő rendszernek a kifejlesztését, amelynek révén a XXI. századi intelligens ügyfélszolgálat úttörői kívánunk lenni Magyarországon- mondta Podhorányi László, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese.

Podhorányi László
Podhorányi László

„Nagy megtiszteltetés és öröm a számunkra a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010 versenyben elért kiemelkedő helyezésünk, amely megerősíti bennünk, hogy jó úton járunk. Célunk, hogy ebben a szellemben haladjunk tovább, nem csak megőrizve, hanem tovább is erősítve az idei eredményt." – tette hozzá Podhorányi László.

Olvasóink írták

  • 5. Tina80 2010. október 31. 21:13
    „A rózsaszín szolgáltató egy nagy hulladék!!!! Fél napi hideg élelemmel kell menni!!! A Voda a tuti!!!”
  • 4. füttyimre 2010. október 31. 17:50
    „Hát ezt én nem tudom igazolni!
    A rózsszin szolgáltatónál sokal segitőkészebbek a dolgozók.
    A szolgáltatásuk meg egyszerüen fos!!!”
  • 3. CID 2010. október 30. 22:08
    „Ja, most már, csak a szolgáltatásukat kellene kicsit tuningolni.”
  • 2. mezopeti 2010. október 28. 14:47
    „Kár, hogy nekem messze nem ez volt a tapasztalatom... de ez csak egy vélemény a sokból.
    De ha tényleg jobbak a többinél, akkor gratulálok.”
  • 1. K.T. 2010. október 26. 11:33
    „Egy jó szándékú, igaz ember, aki hosszú éveken keresztül sikeres tud lenni egy multinál.
    Gratulálok!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Október 15-én ismét bevásárlónap - csak a Délmagyarország és a Délvilág olvasóinak

Vásároljon sokkal olcsóbban! Tovább olvasom