Délmagyar logó

2018. 05. 27. vasárnap - Hella 17°C | 28°C Még több cikk.

Alacsony árak, magas minőség

Hogyan tud életben maradni manapság egy családias étterem? Hogyan őrizzük meg a színvonalat, miközben alacsonyan tartjuk árainkat?
Balogh Gábor Budapest III. kerületében, az óbudai főtéren működteti 5 éve feleségével saját éttermüket, a Hídfő Pubot. „Éttermünk a hangulatos Óbudai főtér szívében található. A nyitás óta arra törekszünk, hogy a régi Óbudai családi hangulatot hozzuk vissza a köztudatba. Ez igaz a berendezésre, a családias hangulatra és kiszolgálásra is. Éttermünk teljes mértékben családi vállalkozás, én magam egy személyben vagyok a szakács, az anyagbeszerző, míg a feleségem az üzletvezető. Megpróbálunk a lehető legolcsóbb árakon dolgozni és személyes kontaktust kialakítani a vendégeinkkel" – mesélte Balogh Gábor.

A tulajdonos abban látja sikerüket és mai napig tartó működésképességüket, hogy megpróbálnak minden igényt kielégíteni, ami a vendégek felől érkezik, és azon túl, hogy ételeiket megfizethető áron kínálják, magas minőséget nyújtanak. Étlapjukon megtalálhatóak a tradicionális magyar ételek, a modernebb fogások, és a házi készítésű saját pizza is.

A gazdasági világválságot azonban a Hídfő Pub is megsínylette. „Sajnos mi is a saját bőrünkön tapasztaltuk a válságot. A mai magyar átlagember ma már nem teheti meg, hogy rendszeresen étterembe járjon. Azok a családok, akik régen heti két alkalommal étkeztek nálunk, ma már csak jó esetben havonta egy alkalommal látogatnak el hozzánk. A déli és az esti időszakban is látható és érezhető, hogy sajnos kevesebb a vendégünk." Ilyen körülmények hatására természetesen át kell nézni, hogy a vállalkozásban mivel lehetne spórolni. Balogh Gábor a saját átvilágításának köszönheti, hogy energiaszolgáltatót váltott.

„Megtakarítási megfontolásból felbontottam az eddigi szerződésemet az energiaszolgáltatómnál és egy új, átláthatóbb és megbízhatóbb szerződést kötöttem az E.ON Energiaszolgáltató Kft-vel, melynek köszönhetően havi 10–12 százalékot tudunk spórolni."

A tulajdonos a sok kudarc ellenére tisztában van vele, hogy talpon maradni csak akkor tudnak, ha továbbra is befektetnek az étterembe. „Próbálunk folyamatosan kisebb felújításokat, bővítéseket eszközölni. A teraszunkat például mindig újítjuk bútorokkal, kiegészítőkkel. Új, kisebb költségű konyhai gépeket vásárolunk. Illetve különböző akciókkal próbálunk új vendégeket szerezni és megtartani a régieket. Bevezettük a happy hours-t, így a nem ebéd és vacsoraidőszaknak számító órákban 30 százalékkal olcsóbban kínáljuk ételeinket. Hat-hét fajta napi ajánlatunk van, hogy még változatosabb ételeket kínáljunk a vendégeinknek, és a kerületben lakó nyugdíjasoknak folyamatosan biztosítjuk a 10 százalék kedvezményt fogyasztásukból."

Mindezekkel együtt a válságnak és annak hatásainak még nincs vége, de tulajdonos optimistán áll a jövőhöz.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mi az allergia?

Az allergia a szervezet immunrendszerének kóros válaszreakciója olyan anyagokra, melyek természetes… Tovább olvasom