Délmagyar logó

2017. 10. 18. szerda - Lukács 10°C | 24°C Még több cikk.

Iroda befektetés nélkül Szegeden!

Vállalkozna, vagy civilként helyet keres üzleti megbeszéléseinek, esetleg irodai szolgáltatásra volna szüksége, de költségeit nem szeretné növelni? A Tó Office közösségi iroda számtalan szolgáltatást kínál, elérhető áron. (X)


– Miért előnyösebb a közösségi iroda, mintha valaki saját irodát tart fenn?

– Az elsődleges szempont a költséghatékonyság. Irodánk olyan szerteágazó, professzionális infrastruktúrával rendelkezik, hogy annak beszerzése jelentősen megterhelné adott esetben egy induló vállalkozás költségvetését. A rendelkezésre álló eszközök mellett azonban még virtuális asszisztenst is tudunk biztosítani. Így például, ha valaki vállalkozásba kezd, bővítené azt, esetleg civil szervezetként szeretne professzionálisan működtetni, de nem tudja megoldani azt, hogy folyamatosan az irodában tartózkodjon, és a papírmunkát intézze, a legjobb megoldást kínáljuk. A virtuális asszisztensek, az adminisztráció mellett, ha szükséges segítenek a weboldal-fejlesztésben, vagy akár hirdetési kampányok lebonyolításában is.

Professzionális irodai szolgáltatás elérhető áron Szegeden (galéria)

– Foglaljuk össze, hogy milyen előnyökkel járhat a közösségi iroda szolgáltatásának igénybe vétele!

6723 Szeged, Tó u. 4/b
tooffice@tooffice.hu
www.tooffice.hu
+366273-73-90

– Nincsenek munkaadói kötelezettségek, járulékok, juttatások a munkatársak után, akiknek nem kell betanulási időt, és költséget finanszírozni. Az iroda kapcsán nincs irodafejlesztési, rezsi, üzemeltetési költség. Konkrétan az elvégzett munkáért, nem a munkaidőért kell fizetni.

– A gyakorlatban ez a folyamat, hogy zajlik, az ötlettől kezdődően?

– A Tó Office a Tó utca 4/b szám alatt található. Ide kell befáradni, de telefonon és weboldalunkon a www.tooffice.hu-n is megtalálhatnak bennünket, informálódhatnak a szolgáltatásainkról, díjainkról. Ezek közül néhányat kiragadva: a munkaállomásbérlés, melyhez biztosítunk lap-topot, internetet, nyomtatási, szkennelési lehetőséget és technikai segítséget, már óránként 500 forinttól elérhető. Ha valaki exkluzív tárgyalót szeretne bérelni, 2000 forintos óránkénti díjtól megteheti. Klubszobánk, mely óránként 3000 forintért vehető igénybe work-shopok lebonyolítására alkalmas, de oktató helyiségünk is ugyanezen az áron bérelhető, ahol teljes felszerelést tudunk biztosítani akár egy informatikai képzéshez is. Büszkék vagyunk rá, hogy központunk minden igényt kielégít, konyhánkban akár egy tea, vagy kávé főzésére is lehetőség van, így a hozzánk fordulók valóban csak a munkára tudnak koncentrálni, illetve partnereinknek nem kell például cukrászdába vinni ügyfeleiket, ha megbeszélést tartanának.

Professzionális irodai szolgáltatás elérhető áron Szegeden (galéria)

– Ha valaki kezdő vállalkozóként még szakmai segítségre is szorulna, van kihez fordulnia Önöknél?

– Természetesen van jogi-, pénzügyi-, vállalkozási tanácsadás, de szeretnénk azt elérni, hogy a bérlők idővel egymást segítve dolgozzanak a közösségi irodában.

– Mégis hogyan tudott ez a jelen gazdasági körülmények között megvalósulni?

– A szegedi Tudásklaszter Nonprofit Kft. néhány hónappal ezelőtt nyitotta meg a szegedi családbarát közösségi irodáját. A zárásához közeledik a szervezet a gyermekvállalás után munkába visszatérő nők elhelyezkedését segítő RENATA - Regionális Női Atipikus Alkalmazások című projektje, amelyre mintegy 142 millió forintos Európai Uniós támogatást nyert. A Tó utcában kialakított új tér azonban sokkal több lehetőséget rejt magában. Az innovatív ötlet ugyanis, az édesanyák képzésén túl, a vállalkozóknak professzionális irodát, tárgyaló helyszínt és számos szolgáltatást biztosít.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Módosult a meghirdetett Maladype-előadások időpontja

Két darabbal érkezik a héten a REÖK-be a Maladype Színház. Technikai hiba miatt azonban a két… Tovább olvasom