Délmagyar logó

2017. 02. 25. szombat - Géza 1°C | 8°C Még több cikk.

Szolgáltatói segítség betegség, munkanélküliség esetén

A váratlan nehézségek esetén segítséget nyújtó RELAX Számlavédelmi szolgáltatást a bevezetése óta eltelt közel egy évben az EDF DÉMÁSZ több ezer lakossági ügyfele igényelte. A szolgáltatás keretében az áramszolgáltató ügyfelei nagyobb kiadások nélkül biztosíthatják be magukat, hogy akkor is áramhoz jussanak, ha nem tudják kifizetni a számlájukat.
A tavaly bevezetett RELAX Számlavédelmi szolgáltatás lényege, hogy 450 Ft-os havidíj ellenében az ügyfelek váratlan nehézségek esetén is garantáltan áramhoz jutnak, mert a számlákat a szolgáltató kifizeti helyettük. Betegség, munkanélküliség esetén a szolgáltatás összege havi fix 10 000 Ft, maximum 6 hónapon keresztül.



„Fontosnak tartjuk, hogy gondoskodjunk ügyfeleinkről, és lehetőséget biztosítsunk, hogy ne legyen számlatartozásuk nehéz élethelyzetben sem. A munkanélküli ellátás időtartama és a táppénz összege is csökkent, így ebben a helyzetben különösen szükség lehet a támogatásra. Ezt a segítséget a több évtizedes nemzetközi és 10 éves hazai tapasztalattal rendelkező CARDIF Biztosítóval együttműködésben nyújtjuk. A számlavédelem elsősorban a családjukról minden körülmények között gondoskodni akaró ügyfelek körében népszerű, és több ezer ügyfelünk gondolta már úgy, hogy ez a szolgáltatás kiszámíthatóságot jelent számukra" – mondta el Záhonyi Csaba, az EDF DÉMÁSZ marketing osztályvezetője.



A RELAX Számlavédelemről további információ található a www.edfdemasz.hu honlapon, illetve a 06 40 82 22 82-es számú e-vonalon.


Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Élen az ügyfélkiszolgálásban!

A Magyar Telekom elnyerte a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díjat a személyes… Tovább olvasom