Délmagyar logó

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -2°C | 7°C

Újabb lépés a jobb hallásért

Hatalmas érdeklődés mellett nyitotta meg szegedi Halláscentrumát Kelemen u. 7. szám alatt a KIND, Európa egyik vezető hallásszakértője.

A KIND 1994-ben kezdte meg működését Magyarországon. A német anyacég már több mint 600 szaküzlettel rendelkezik a világ 15 országában. 2000-nél is több munkatárs dolgozik világszerte azon, hogy vásárlóik elégedettek legyenek. Munkájuk színvonalát több mint egymillió elégedett vevő bizonyítja. Immár tíz szaküzlettel állnak Magyarországon a vásárlók rendelkezésére. Szegeden is német színvonalú hallásgondozást kínálnak.

„Filozófiánk – anyacégünkkel összhangban –, hogy a hallásjavítás folyamatában a legfontosabb az ember. Arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit a lehető legpontosabban megismerjük, és ennek alapján egyedi megoldási javaslatokat dolgozzunk ki számukra, amelyet kockázatmentesen, a vásárlás kényszere nélkül próbálhatnak ki" – tájékoztatta lapunkat Rákosné Marika üzletvezető.

A szegedi Halláscentrumban – a Kelemen u. 7. szám alatt – az érdeklődőt tájékoztatják a KIND által nyújtott szolgáltatásokról és a hallásjavítás szakaszairól. Ez után részletesen megbeszélik vele, hogy hallásproblémája milyen nehézséget okoz az életében, mi a fontos a számára.


„Csak akkor léphetünk tovább, ha már megismertük leendő vásárlónk életét, szokásait, hobbyját. Szerintünk a hallásjavítás feladata, hogy mindenkinek ott és olyan mértékben segítsen, ahol, amivel a lehető legnagyobb életminőség javulást lehet elérni. Minden ember más, tehát mi sem dolgozhatunk sablonosan." -Mondta el az üzletvezető

Ha már kellően sokrétű információ áll a rendelkezésükre, a legmodernebb eszközökkel hallásvizsgálatot végeznek. A vizsgálat eredményét részletesen ismertetik, egyeztetik a fontossági szempontokat, majd személyre szabott, Ideális megoldási javaslatot állítanak össze.

„Akik megtisztelnek minket bizalmukkal, keveset tudnak a hallás rehabilitációról. Mi viszont az életüket, szokásaikat nem ismerjük, ezért különösen fontos, hogy kölcsönösen tájékozódjunk. A hallásjavítás csak akkor lehet eredményes, ha abban partnerként működnek együtt az érintettek és a szakemberek.
A bizalomra rá kell szolgálni, ezért különösen nagy gondot fordítunk arra, hogy biztonságot, nyugodt légkört nyújtsunk. Vásárlóink mindig pontosan tudják, mi lesz a következő lépés, mit, miért teszünk." – világított rá Rákosné Marika.


A KIND nem árul zsákbamacskát. Minden vásárlója két hétig ingyenesen próbálhatja ki az általuk javasolt ideális megoldást. A tesztelés után közösen kiértékelik a tapasztalatokat, és a vevőnek csak akkor kell fizetnie, amikor megbizonyosodik arról, hogy elérte a várt hallásjavulást. Ekkor indul el a hallásgondozás, mely mindaddig tart, amíg valaki hallásjavító eszközöket használ. A KIND vásárlóinak hat esztendőre tudományos alapon megtervezett hallásgondozási programot biztosít. A társaság gondoskodik a rendszeres karbantartásokról, megoldja a felmerülő javításokat, és teljes körűen intézi a garanciális és a garanciális időn túli javításokat is. Gyakorlatilag minden, a hallással kapcsolatos problémában segítenek.
„A hallórendszer megvásárlásával egy nagyon hosszú folyamat veszi kezdetét, amely mindaddig tart, amíg valaki hallásjavító eszközöket használ. Ebben a folyamatban is ott állunk Vevőink mellett. Segítjük, támogatjuk őket abban, hogy a lehető legtöbbet profitáljanak hallórendszerükből. Életük jelentősen javuljon." –így az üzletvezető.

Joggal merül fel a kérdés: mibe kerül ez a figyelmes, emberbarát, de nyilván rengeteg időt és energiát igénylő szolgáltatás?

„Bátran állíthatom, semmivel sem kerül többe, mint máshol. Sőt! Nálunk a Vevő többet kap a pénzéért. A KIND Hallásgondozást, amelynek során a vásárlást követő hat évben legalább tíz alkalommal, de szükség esetén akár harmincszor is rendszeresen találkozunk és, ha kell, órákon át foglalkozunk a Vevővel, ajándékba adjuk. Szóval mindenki, aki nálunk vásárolja meg hallórendszerét, legalább 90.000,- forintnyi szolgáltatást kap tőlünk." – válaszolt az üzletvezető.

Valóban működik ez? Lehetséges volna? Mi a biztosíték erre?

A KIND munkájának eredményeként, világszerte több, mint egymillió ember élvezheti az életet az ép hallókhoz hasonló színvonalon. Több, mint egymillió ember pedig egyszerűen nem tévedhet.

Bárki részese lehet a jobb hallás örömének a KIND halláscentrum által javasolt ideális megoldással.


TEGYE PRÓBÁRA ŐKET ÖN IS!

KIND HALLÁSCENTRUM

6720 Szeged
Kelemen u. 7.
Tel: 62/321-860
Email: szeged@kind.hu

Olvasóink írták

  • 2. savos 2011. július 16. 11:08
    „Lemaradt az X a "cikk" aljáról!”
  • 1. Együgyű 2011. július 13. 08:05
    „Egészségügyi bitósításom ugye ide is szól? A cikkből azt gondolom nem.
    Se baj lessek, mint Marci hevesen

    Biztos szép az üzlet. A kiszolgálás valamint a betegekkel foglalkozás is remek lehet.
    Ígérem, ha lottón nyerek, bemegyek!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Divat lett a közösségi vásárlás Szegeden is. Hogyan használjuk?

Tovább olvasom