Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 5°C

791 ezer forintos telefonszámlát kaptak

791 ezer 400 forintos havi telefonszámlát kapott Szombathelyi István az ACN Communications Hungary Kft. telefontársaságtól. A számlát kibontó édesanyja rosszul lett, s mire kiderült, hogy tévedés történt, a család sok izgalmat élt át. A szolgáltató elnézést kért.
Megviselte a csanyteleki Szombathelyi István édesanyját, amikor kibontotta az ACN Communications Hungary Kft. által fiának kipostázott telefonszámlát.

Tóth Margit a fia nevére szóló számlával. A szerző felvétele
Tóth Margit a fia nevére szóló számlával. A szerző felvétele
– Először azt hittem, nem jól látok, hiszen a számlán és a csekken 791 ezer 400 forintot olvastam először, majd másodjára is. Az összeg nemcsak számmal, betűvel is szerepel a sárga csekken – mutatta Tóth Margit a horribilis összegről szóló havi számlát. – Olyan rosszul lettem, hogy elzsibbadt az egész bal oldalam, azt hittem, hogy gutaütést kaptam. Szívbeteg vagyok és magas a vérnyomásom, úgyhogy nagyon megijedtem. Hívtam is a fiamat azonnal, vigyen haza a boltból, hogy le tudjak feküdni.

Tóth Margithozzátette, először azt hitte, hogy a férjétől örökölt sándorfalvi kocsmában lévő vezetékes telefon horribilis számláját valamelyik alkalmazottjának köszönheti. – El nem tudtam képzelni, milyen számokat hívva lehet ekkora számlát csinálni, talán szextelefont. Felhívtam a szolgáltatót – kiderült: téves számlát küldtek; vigasztaltak, ne keseredjek el, utaljam át a valóságban csak 7914 forintos összeget – mondta Tóth Margit.

Szombathelyi Istvántartozásának összege ugyan helyesen szerepel a kísérőlevélben és a fizetési felszólításban, de a csekken szereplő eltérő összeg félreértéshez vezetett. Cégünk azonnali intézkedett, amikor fény derült az esetre: levelet küldtünk az érintett ügyfélnek, és megkértük, hogy hagyja figyelmen kívül a korábbi számlát. Egyúttal kipostáztuk részükre a helyes összegről szólót. Sajnáljuk, és elnézést kérünk az ügyfeleinknek okozott kellemetlenség miatt – írta lapunknak Paul O. Gagnier, az ACN Communications Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és főtanácsosa.

Olvasóink írták

23 hozzászólás
12
  • 23. Mike3 2012. március 06. 13:20
    „18: Ezt most egy számlázási szakértőnek próbálod elmagyarázni. Köszönöm! :)”
  • 22. igazságkereső 2012. március 06. 11:37
    „Nem kell, nem is szükséges ilyen esetben rosszul lenni,hiszen a számok láttán minden józan embert rögtön tudja, hogy számítástechnikai hiba történt.Ilyenkor nyugodtan be kell fáradni az adott szolgáltatóhoz és letenni eléjük az ilyen számlát azzal, hogy azt fizesse az ki, aki ezt kiállította és helyette kérni kell a rendes és helyes összeget tartalmazó számlát. Hiszen a fogyasztó biztosan tudja és tudta, hogy egy ilyen számla csak számítógépes rögzítési hiba lehet! Tehát nyugi mindenkinek a jövőben, egy ilyen számla láttán nem kell infarktust és strokot kapni! Kapja meg az, aki ellenőrizte, majd kiküldte azt!!”
  • 21. CID 2012. március 05. 07:16
    „11: mondanám ha igen, de nem;) Viszont naponta találkozok, olyan nénikékkel akik kipróbálták ( mármint a telejósda szolgáloktatást.”
  • 20. tom_peris 2012. március 04. 23:50
    „pici számszaki hiba :)”
  • 19. ossian33 2012. március 04. 21:53
    „Nem illik kibontani más levelét, mégha a fiáról van szó, akkor sem. Megkímélhette volna magát a néni a rosszulléttől.”
  • 18. csizmaskandur 2012. március 04. 21:32
    „"Egyébként az egyik legalapvetőbb dolog számlázásnál, hogy van számlaellenőrzés kibocsájtás előtt."
    Ne haragudj kedves Mike3, de egy kicsit többet képzelsz a szolgáltató lehetőségeiről, mint amire képesek. Összeg van beállítva a gépnek, ami felett nem készül el a számla. A "beragadt" számlákat ellenőrzik csak le és készítik el utólag. Arra azért nincs lehetőség, hogy összehasonlítsák mindenki számláját az előző havival. Egyébként ilyen esetben nem szívrohamot kell kapni, hanem fel kell hívni azonnal a szolgáltatót. Szinte mindenhol 24 órás a telefonközpont és érdeklődni kell. Mindenki hibázik, ráadásul ezeket a számlákat program készíti. Elnézést kérnek azonnal és most jobban belegondolva olyan nagy tragédia nem történt. Szankció nem volt, be nem fizették a pénzt stb.
    Még annyit kérdeznék, hogy ki szokott elnézést kérni, amikor későn fizeti be a szolgáltató csekkjét? Akár hetekkel, hónapokkal később. Akkor is a szolgáltatót szapuljuk holott, az esetek 99,9% valós az összeg és az általunk korábban(!!!) elhasznált mennyiségért fizetünk utólag, amit a szolgáltató már hónapokkal előtte megelőlegezett számunkra, mert megvásárolta a gázt, áramot stb. A boltokban ugyebár nem utólag fizetjük ki a kenyeret a szerint, hogy ízlett-e... És ezzel nem védeni akarom a szolgáltatókat, én is kaptam már téves számlát, de ezt balhé és újságcikk nélkül is meg tudtam oldani.”
  • 17. macs 2012. március 04. 17:45
    „Lehetek cinikus? Remélem soha többet nem fogja kinyitni a fia levelét a hölgy. :-)”
  • 16. macs 2012. március 04. 13:53
    „8. Francois,
    itt ülsz a gép előtt, miért nem irod be a keresőbe a cég nevét?”
  • 15. tzrtz 2012. március 04. 13:47
    „Én adnék a nemzetiforradalmiszuper kormány valamelyik csatlósszervén keresztül nekik egy 2-300 millió forintos bírságot. Utána talán megnéznék jobban, miket küldenek ki.”
  • 14. Mike3 2012. március 04. 13:37
    „A dégázzal és a démásszal kapcsolatos problémák megszüntetésére tökéletes megoldás a szolgáltatóváltás. Nekem nagyon bejött! Korrekt, pontos számlák, a mért mennyiség alapján elszámolva.

    Egyébként az egyik legalapvetőbb dolog számlázásnál, hogy van számlaellenőrzés kibocsájtás előtt. Ugye az sem nagy kunszt, hogy automatikusan összehasonlítsák az ügyfél frissen elkészült számláját az előző havival és ha mondjuk 20%-al eltér, azt megnézik. Na, de ehhez meg kellene tudni írni egy faék egyszerűségű SQL-t :) Biztos a hárombetűsből számláznak ezek is :)))”
  • 13. Mike3 2012. március 04. 13:32
    „5: Van annyira intelligens, hogy rájött volna drága komám!”
  • 12. lamuria 2012. március 04. 13:20
    „egy szo - MAGYARORSZAG -”
  • 11. mango1 2012. március 04. 13:08
    „3 CID-----miért te mind kettőt kipróbáltad hogy ennyire tudod--???????”
  • 10. FodiDe 2012. március 04. 13:05
    „eseteleg valami hírértékkel bíró cikk is lesz ma?”
  • 9. mango1 2012. március 04. 12:59
    „sajnálja-----------------és mi van ha szivinfartust kapott volna és meghalt volna rögtön----nagy összegeknél---------ha százszorosa az elözö havinak------- mért nem nézik át még egyszer hogy jól számláztak -e -----azt már nehezükre esett volna--------fájdalom dijként------ egy ajándék kosarat és személyes bocsánatkérést megérdemelne az ügyfél”
  • 8. Francois 2012. március 04. 12:10
    „ACN Communications Hungary Kft. ???!!! Ez most melyik cég. Például én azon már nem vagyok meglepődve , hogy kéthavonta max évente más neve van egy szolgáltatónak!”
  • 7. uff33 2012. március 04. 11:09
    „a szolgáltatok szolgáltatnak mi pedig vagyunk a kiszolgáltatottak”
  • 6. macusnéni 2012. március 04. 11:06
    „Az én anyám a vízműtől kapott valaha horribilis számlát.Ami azon szerepelt összeg,és vízmennyiség az egész utcának elég lett volna.Kiderült,hogy aki csinálta a számlát,az a tizedest eggyel tovább rakta.Csak egy váll rándítás volt részéről a válasz meg az alábbi szöveg:" na és akkor mi van? Akik a számlákat csinálják,azok nem veszik észre a dolgokat,vagy nem is érdekük? Mi van akkor ha az ügyfél infarktust kap és meghal ? Akkor ki is a felelős.De az ügyfél-szolgálatokon is úgy beszélnek a nyikhaj kiszolgálok,mintha az ember fenekében teleltek volna.Na de az üzletekben se igen különbek.Olyan helyre próbál menni az ember ,ahol idősebbek vannak mert azok még tudnak viselkedni.A nagy manager képzőkben illemre is taníthatnák ezeket,hogy nem a fogyasztó van értük ,hanem fordítva.Erre is figyelhetnének a vezetőik.”
  • 5. Grabowsky 2012. március 04. 10:21
    „Mike barátom... kíváncsi lennék, ha a Te édesanyád kapta volna ezt a számlát, akkor is ugyanez lenne a reakciód???”
  • 4. baloghiren 2012. március 04. 10:01
    „van iylen telotársaság is?
    külföldiek haza !”
23 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Táblagéppel irányítható jachtot épített Réder Ákos

Egyedi fejlesztést mutatott be Európa egyik legnagyobb hajókiállításán, Düsseldorfban a szegedi Réder Ákos és társa, Juhász György. A Como nevű jacht bizonyos funkcióit egy iPaddel is lehet kezelni. Tovább olvasom