Délmagyar logó

2017. 12. 12. kedd - Gabriella 7°C | 15°C Még több cikk.

A cégek díjazzák a pr-t

A kétszáz legnagyobb magyarországi cég 59 százaléka 2005-ben átlagosan kevesebb mint 25 millió forintot költött klasszikus public relations (pr) tevékenységre, azaz a sajtókapcsolatok kezelésére és a sajtómegjelenések menedzselésére.
A felmérés szerint a vállalati döntéshozók 74 százaléka tartja fontosnak a pr-tevékenységet. A megkérdezett cégek 60 százaléka foglalkoztat belső pr-szakembereket, illetve veszi igénybe pr-ügynökség segítségét.

A cégek 40 százalékánál nincs belső pr-csapat és pr-ügynökséget sem bíznak meg, hanem az egyéb területeken dolgozók feladatkörébe integrálják e feladatokat. Ugyanakkor ez utóbbi gyakorlat a vállalatvezetők szerint nem megfelelő, ezért a jövőben e téren változást terveznek.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Több mint 81 milliárd a régiónak

A dél-alföldi régióba 2008-ig 81,5 milliárd forint uniós támogatás jut. Az összesítés szerint a… Tovább olvasom