Délmagyar logó

2017. 09. 26. kedd - Jusztina 13°C | 22°C Még több cikk.

Adóügyek telefonon

Szeged - Tavaly július 1-jén vezette be az APEH az Ügyintézői Contact Center (ÜCC) szolgáltatását, amely egyedi adóügyek telefonos ügyintézését teszi lehetővé.
Idén bővültek a lehetőségek, egyre több kérdéssel kereshetjük az adóhatóságot telefonon. A szolgáltatást bármely magánszemély saját nevében, illetve más adózó képviseletében is igénybe veheti, amennyiben rendelkezik az ÜCC használatához szükséges ügyfél-azonosítóval. Az ügyfél az azonosító számát, PIN kódját az igényléstől számított 30 napon belül postai úton, úgynevezett „zsebes" borítékban kapja meg. Ennek birtokában az adóhatóság ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerében intézhet többek között folyószámlával, folyószámla-kivonattal kapcsolatos adónemek közötti átvezetést, kaphat egyedi tájékoztatást, javíthat az adóbevallásában, változásokat jelenthet be – tájékoztatott az adóhatóság Dél-alföldi Regionális Igazgatósága.

Az APEH telefonos ügyintézői rendszere a 06-40/202-122 telefonszámon hívható.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

1500 kilométer szekéren

Szeged, Sziksós-Öreghegy - Nem mindennapi vendégek kopogtattak be a Sziksós-Öreghegyen lévő Sári… Tovább olvasom