Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő később elolvasom ikonokkal!

Szeged - delmagyar.hu

2014. 08. 29. péntek - Beatrix, Erna

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Szeged hírei > Az utazásról nem szívesen mondunk le

Az utazásról nem szívesen mondunk le

Szeged - Az olcsó és a luxus utakat keresték idén a szegedi Utazási Börzén. Akinek kevés pénze van, az sem szívesen mond le a pihenésről, aki pedig megteheti, sokat fizet érte.

Munkatársunktól - 2013.03.24. 05:57
Megosztás: Facebook Twitter E-mail
Úticélt keresünk. Eddig Szilvásvárad vezet – mesélte egy fiatal pár szombat délután a szegedi Utazási Börzén. Molnár Henrietta és párja egyelőre csak azt tudják, 3-4 napos belföldi kirándulásra mennek. Hogy hova, azt az összegyűjtött prospektusok alapján választják ki.

- Kevés pénzből is lehet jó ajánlatokat találni – osztották meg velünk tapasztalataikat, miután körbe járták a standokat.

Akiknek fontos volt az ár, mégis inkább külföldre vágytak, idén a görög és a török utakat keresték a börzén. Ezek mellett Egyiptom is ismét kedvelt úticél és persze örök Horvátország is.

Utazás kiállítás Szegeden. Fotó: Frank Yvette

- Válság ide vagy oda, utazunk. Egy hölgy úgy fogalmazott: ezt nem veheti el tőle senki – mesélte Kóti Bea utazási tanácsadó. Hozzátette: a luxus utak legalább annyira keresettek, mint az olcsók. Ezek között találtunk hajóutakat, egzotikus úticélokat és exluzív szállodákat egyaránt.

Hogy a sok érdeklődő-nézelődőből végül hányan lesznek utasok, az a következő hetekben dől el. Bronner-Dudás Ágnes irodaigazgató szerint évek óta nem érdemes már a last minute ajánlatokra várni, hiszen azok megszűntek. - Az előfoglalásokra viszont nagy kedvezményeket adnak, az jár tehát jól, aki minél hamarabb leköti utazását.
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

1234 következő >> végére >>> 38 hozzászólás
Moderálásra küldöm 38. Qllancs 2013.03.25. 11:24

30. X.
Én is akkor voltam fiatal a 70-80 as években. Aki dolgozott --/már pedig mindenki dolgozott / volt rendes állása, rendes fizetése , pláne ha szakszervezeti tag is volt ..minden évben elmehetett nyaralni !FÉG...az egész orszégban volt üdülőjük. Nyugat Magy otól..Kelet Magyig. na meg a Balaton. Mi is családostól, kocsival / Wartburg / bejártuk az egész országot.´ 75. ben voltunk elősször ..cégvzéer engedélyével nyugaton. pl. NSZK . v. Bécs .
De a ´80 évektől ..évente lejártunk az Adriára . Uljcinig . Kotor, Dubrovnyik.

Ma odajutottam :a család ..társam meghalt, gyerekek külföldön, kocsit ..árulom, egészségem..annyi .
Nem vágyom sehova, 1-2 haverom él még, többi meghalt / 50 -esek voltak. / Örülök, ha az SZTK ig eltudok menni.

Moderálásra küldöm 37. reader 2013.03.25. 10:49

Mi pedig lemondtunk (országon belül is) oszt´ még mindig megvagyunk! A másik meg, hogy nem annyira merünk itthon hagyni semmit hosszabb időre.

Moderálásra küldöm 36. macusnéni 2013.03.25. 09:52

ll.tavimaszlag.Majd ha megöregszel,lesz magas vérnyomásod,meg hozzá még egyéb betegséged akkor nem kívánkozol a napon feketére süttetned magad.Mi még látni szeretnénk,még ha a repülőre úgy tolnak fel.A wellness pedig nem nekünk való,azt az ifjúságnak hagyjuk.Egyiptomba nem kívánkozunk,van attól nyugisabb hely is,látni való is.A szüleink nem vittek sehova,mert munka mániások voltak,hogy hagyjanak maguk után annyit,hogy míg élünk megemlegessük.Azt költjük most,bepótoljuk azokat az éveket,meg visszük az unokát is világot látni.

Moderálásra küldöm 35. mazsolaszolo 2013.03.25. 09:36

30. Ez pontosan így van. Kisgyerekként az átkos legvégén is olyan nyomorban éltem, amiben ma sem él sok otthoni ember. Ha az iskolai kirándulások és a szegény sorból való jó tanulónak kiutalt táborok nem lettek volna, akkor csak Jókaival, Dumas-val és a többiekkel "utazhattam" volna.
---

Ezt is nagyon utálom a kedves honfitársaimban: mindig az sír és nyavalyog a leghangosabban KIFELÉ, aki BEFELÉ igen jól él. Akkora baj van otthon, mégis valakik mindig eljutnak Egyiptomba és hasonló helyekre, szegények... jaj mennyire sajnálom őket.

Moderálásra küldöm 34. majorosjános 2013.03.25. 00:30

Véget ért a VII. Utazási Börze, Utazási és Szabadidős Szakkiállítás Szegeden. Hetedik éve szervezi és kivitelezi ezt a szegedi látogatók részére a Majoros kft. Mivel nemcsak az utazást, hanem a szabadidő mind teljesebb felhasználását is szeretnénk megkönnyíteni látogatóink részére, évről évre több belföldi és Szeged környéki szabadidős programgaz-dát hívunk meg kiállításunkra, amennyire családi vállalkozásunk forrásai ezt engedik! Idén először vett részt a szegedi Vadaspark, Füvészkert és díszvendégként Szabadka és Palics rendkívül vonzó kínálatukkat! Ezúton szeretnénk megkö-szönni látogatóink érdeklődését, mert a becsült 3200 - 3500 látogató (ingyenes volt a belépés) megerősített bennünket
hogy látogatóink fontosnak tartják szakemberekkel megbeszélni utazási és szabadidős programjaikat, ha erre lehető-ség nyílik. Köszönjük Önöknek!

Moderálásra küldöm 33. Kraivan 2013.03.24. 21:35

Én sokáig halogattam. Most Angliában vagyok.
Nem bántam meg. sokal jobb lett az életem. :P

Moderálásra küldöm 32. howatowabb 2013.03.24. 21:03

Érdekes! Nem mond le a magyar, pl. a tengerpartról! Ausztriáról!.... És Magyarországról?? Emberek! Ilyen nagyon jól megy?! És itt sír egyébként általában, és megélhetési gondról panaszkodik!
Eddig minden évben, az elmúlt húsz évben el tudtunk szerény körülmények között menni egy- másfél hétre. Itthon. Tudjátok Ti, mennyi gyönyörű hely van hazánkban? És, ha nem a popsiáztató, well- nesze szállásokra épülő szállókat keresi az utazó, nagyon jó árban lehet szállást találni. Magánszállást.
Vegyük azt, hogy enni a nyaralás idején is kell. Ha a szabadság idején otthon van a család, akkor is költ. A kiadása egyenlő. Tehát, amibe kerül, az az útiköltség+ a szállás. Programoknak pl. jó a városnézés, turistaüzemmód.
Sajnos arról, hogy a családoknak le kell mondani a szabadidő ilyetén eltöltéséről, a kedves kormányunk döntött. Nem jut már szociális alapon a pógár üdülési utalványhoz. Eddig legalább volt kis segítség. Most nem juthatunk hozzá, így sajnos az idén már nem tudunk elmenni sehová.… Tovább olvasom »

Moderálásra küldöm 31. szatkat 2013.03.24. 20:47

Kevés pénzzel sem lehetetlen utazni, hisz buszos görögországi utak is foglalhatók már 25-30 ezer forinttól, megbízható irodától. Ha már nem először utazol, ill. időben foglalsz, még ennél is olcsóbb.Tőlem is kérdezte már dohányzó, műkörmös, automatából kávézó és üdítőt vásárló, hogy miből futja? Cirka fejszámolással kiszámoltam neki, hogy ezekből még főidényben is utazhat akár másodmagával is. Volt sértődés, hogy neki a felsorolt dolgok kellenek...Mindenki maga dönti el, mi a fontos számára. Van akinek sajnos már nincs miről lemondani, de azért racionális vásárlásokkal a kicsit is szépen meg lehet próbálni beosztani, de persze egy kis szerencse is kell az élethez...

Moderálásra küldöm 30. x 2013.03.24. 18:54

28. grafika88 2013.03.24. 16:04 "... Az átkosban minden évben nyaraltunk családostól. Belföldön, külföldön. ..."
Nosztalgiázhatsz, amennyit akarsz. Az általad említett időkben sem nyaraltak magyarországi milliók (a tízből).

Moderálásra küldöm 29. kumisz 2013.03.24. 16:23

23. Egyolvasó 2013.03.24. 13:32
Ajánlom "maszlagot" Ők állandóan utaznak ( is ):)

38 hozzászólás1234 következő >> végére >>>
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

HIRDETÉS

Cikkajánló

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...