Délmagyar logó

2016. 09. 28. szerda - Vencel 9°C | 22°C

Baleset a Belvárosi hídon - fotóval

Szeged - Akár sokkal súlyosabb következményekkel is járhatott volna az a baleset, ami pénteken éjjel a Belvárosi hídon történt Szegeden.
Egy Kia terepjáró közlekedett Újszeged irányába, amikor még a híd elején a jármű kereke megcsúszott, felkapott a járdára, és a fémkorlátot kiütve állt meg. A terepjáró mintegy 5 méternyi korlátszakaszt fordított ki a helyéből.

A baleset során személyi sérülés nem történt, az ütközést követően a jármű sofőrje – egy 19 esztendős fiatal nő – és két utasa karcolás nélkül szállt ki a terepjáróból.

Baleset a Belvárosi hídon. Fotó: Rendőrség
Baleset a Belvárosi hídon.
Fotó: Rendőrség

A járművet a híd széléről tűzoltók húzták vissza. A baleset ügyében szabálysértési eljárás indult - tájékoztatta a delmagyar.hu-t a rendőrség.

Olvasóink írták

168 hozzászólás
  • 168. mgabca 2011. március 22. 23:56
    „Ennek már semmi köze a jogsiszerzéshez, törppicur!
    Ez a saját felelősségtudata valakinek! Mások életéért felelni, másokra vigyázni, azt otthon tanulja meg az ember, mert MINDENKIT hazavárnak... egyben!!!”
  • 167. papsajt 2011. március 21. 09:00
    „"a híd elején a jármű kereke megcsúszott"- mekkora duma!”
  • 166. törppicur 2011. március 18. 13:42
    „A hülye szőke. 19-évesen nem egy terepjáróval kellene járkálnia, hanem egy smarttal :@ Azt hiszi, hogy azért, mert van pénze, akkor ő megállíthatatlan. Hogy a fenébe szerezhette meg a jogsiját...”
  • 165. Surranó 2011. március 17. 17:53
    „164! Savanyú a szőlő mi? :)
    A tárgyalás meg nyilvános lesz, szóval lehet nem csak én leszek ott rajtad kívül... ;)

    Cam!
    Egyes esetekben megoldás lenne, szeretem az őzpörköltet! :)”
  • 164. Cam 2011. március 17. 15:23
    „kedves Surranó!
    itt nem azért nem írnak már Neked,mert nem mernek ehhez szagolni sem...
    én pl.feleslegesnek tartom,hogy egy semmit mondó,jelentéktelen,okoskodó,makacs,idióta kérdésekre/válaszokra reagáljak...
    az minősít sajnos Téged,hogy semmi közöd az esethez...de ugyanúgy nézed,ki mit írt a kommentjeidre..ne érezd magad ennyire fontosnak,ha nem vagy bíró,rendőr,polgármester vagy akárki,akinek ehhez valamennyi köze is lehetne...ha az vagy,akkor nyugodj meg...találkozunk a tárgyaláson,de egy intelligens (ilyen rangú ember,akiket most soroltam) az nem itt éli ki magát..szóval kétlem,hogy lenne is ehhez BÁRMI KÖZÖD ILYEN SZINTEN.
    most,tényleg befejeztem..nem kell fűzni semmit ehhez a hozzászóláshoz,mert nem is vagyok rá kíváncsi,eleget kaptam/kaptunk belőled!
    köszönjük!”
  • 163. Smerdis_of_Arshak 2011. március 17. 07:27
    „159. Surranó 2011.03.16. 09:39

    szerintem semmi gond a stílusommal, cizellált, kifinomult, intelligens, helyenként kifejezetten szellemes, szerény.
    a legjobb az lenne, ha a vadásztársaságtoktól beszereznének pár őzet az autósiksolák és néha kieresztenék a tanuló vezető elé.”
  • 162. Surranó 2011. március 17. 06:21
    „1 dolog még! Azt, hogy itt, ezt, most mi ketten megbeszéltük, senki mást már nem érdekel! Látod a hangadók ehhez már hozzá szagolni se mernek!
    A média szerepe itt jönne elő! Ha a Média a harmadik hatalmi ág, itt kellene megmutatnia erejét! De a média is bölcsen hallgat ilyenkor! Nincs érdeke benne, hogy a témát porondon tartsa! Ezt már nem olvassák emberek, a történet ezen részének nincs már hírértéke! Nem hoz már pénzt a média guruknak!
    Ez a hír, ennyit tudott!

    És egy költői kérdés:
    Szerinted fog változni valami?”
  • 161. Surranó 2011. március 17. 06:04
    „Gabriella! Köszönöm a hozzászólásodat!
    Köszönöm az általad leírt összefoglalást, melyeket lentebbi hozzászólásaimban már leírtam :)
    A 70 viszont Te is tudod, nagyon alulbecsült sebesség! Ahogyan Te is alátámasztottad az általam leírtakat, majd a teljes belvárosban, de a Belvárosi-híd környékén mindenhol 30-as tábla van! A kereszteződéstől a kiszakadt korlátig kb. 35 méter van. kb. 15°-os emelkedővel számolva, hozzászámolva a felpattanásos balesetek elkerülése miatt magasított járdaszegély "ellenállását", valamin a korlát "visszatartó erejét". ugyanakkor mindazt amit te is leírtál, kizárt a 30 km/h. de az általad írt 70 is erősen alulértékelt! Tartom a véleményem, hogy jelentős a sebesség túllépés, és az több, mint 100 km/h.
    Ennyit ezen ügy kapcsán.

    A járművezetés oktatás és vizsga kapcsán általad leírtakkal nagyrészt egyetértek! Nem érdekli a tanulókat, csak legyen meg a vizsga. a lényeget akkor fogalmaztad meg, amikor azt írtad le, hogy "Egyáltalán nem akarnak extrákat, mert nem kötelező." és itt a hangsúly a NEM KÖTELEZŐ-n van! Nagyon igazad van! A rutint igaz, csak forgalomban való több éves intenzív vezetés során lehet elsajátítani. Minden féle időjárási viszonyok között. Támogatnék egy olyan normamódosítást, ami az oktatás idejét kitolja, és nagyobb hangsúlyt helyezne a gyakorlati oktatásnak, ha lenne benne olyan elem is, ami közlekedési stresszhelyzetben való helyes döntésre vezeti rá a nebulót. És nem a vezetői engedély megszerzése után, hanem előtte!
    Ha közlekedési balesetek megelőzésére szeretnénk stratégiát kidolgozni, itt kellene elkezdeni! De igazad van abban, hogy addig, amíg az üzemanyag árak ilyen magasak, addig, amíg ennyi kilométert tudsz elszámolni, addig, amíg így kell adóznotok, addig, amíg ennyire közömbösek a nebulók az extrákra, addig valóban színvonalát tekintve messze elmaradunk a nyugati átlagtól. Megjegyzem a nebulók hozzáállásán kívül felsoroltaknak nem lenne szabad, hogy szempont legyen, vagy csupán befolyásoló tényező legyen az oktatás minőségére. Pedig nagymértékben befolyásolja, és sajnos nem pozitív irányba.
    Az pedig, hogy közlekedési kultúrát tanuljanak nebulók a vezetői engedély megszerzésének idején, csak álom! Mert ugye ezt is oktatni kellene, lévén tudjuk mindannyian, hogy milyen közlekedési kultúrával rendelkezünk... és akkor a nebulókba NEVELT felelősségtudatot illeti, erre nem térek ki, mert e tekintetben az oktatók is "hozott anyagból" dolgoznak.

    Szóval fenntartom, hogy a vezetői engedély drága! De kiegészítem annyival, hogy: ahhoz képest, amit a nebulók kapnak érte! Ez nem nektek oktatóknak, vállalkozóknak a hibája, hanem a "rendszeré"! Addig amíg a költségesek ilyen tételek emelik meg, amiket felsoroltál, nem fognak Színvonalas oktatást kapni azok a nebulók se, akik élnének az ilyen Extra lehetőségekkel, mint pl a csúszós utat szimuláló tanpálya, vagy segédkerekes autó.

    Mersze említsük meg azokat az oktatókat, akik a fentiek ellenére igyekeznek ilyen irányokba is elvinni az oktatást, Minden elismerés az övéké! Sajnos az ilyen oktatóból van egyre kevesebb! A normákat illetően, eddig se nagyon kérdeztek meg szakembereket, ezek után se gondolom, hogy megfognak!”
  • 160. mgabca 2011. március 16. 19:43
    „Kedves Surranó!

    A helyzet, hogy egy tanuló minél előbb szeretne vezetői engedélyt. Szinte mind el szeretne menni 20 órábol vizsgára.
    Ami nekem 2 munkanapom. Ennyi idő alatt alapokat lehet csak megtínitani, és még van olyan, akit szinte nem ér semmi rendkívüli.
    Egyáltalán nem akarnak extrákat, mert nem kötelező.
    Én elviszem őket csúszkálni, ha hó van, de ennél többet nem lehet tenni.

    Tévedés, hogy drága a vez. engedély. SŐT!
    Annyi pénzért ülök a kocsiban egy órát, és tankolok, adózok szereltetek, gumit veszek takarítom, karbantartom a kocsimat, mint egy nyelvtanár,aki a lakására hívja a nebilót, 45 percre, és fogyaszt egy pohár vizet.

    Egy óra 50 p. ezalatt 21 km-t tudok elszámolni, ha esetleg oszágúton megyek 70-et, akkor is.
    Az üzemanyag 4 év alatt 130Ft-tal drágult, és én azóta sem kapok egy fillérrel sem többet.
    Vállalkozó vagyok, és ha emmit sem dolgozom ,akkor is vannak járulékaim, amit 100 és 200 ledolgozott óra után is be kell - kellene - fizetnem.

    A vezetői engedély nem drága, éppen ezért nem becsüli meg sok tanuló az órát.

    Kérdezz bátran, de ne írj olyat, amit nem tudsz pontosan!”
  • 159. mgabca 2011. március 16. 19:34
    „Akkor tényszerűen, még egyszer: Elhamarkodtam a döntést, hogy Újszeged felől jött. Tévedtem.

    DE! A Hídon és a Híd utcán a megengedett sebesség 30 km/h, az a védett út, tehát max annyival lehet felmenni a hídra.
    Ha kanyarodott, - bármely irányból - - elsőbbséget kellett adnia, ami megint csak sebességcsökkentéssel kell, hogy járjon.
    Emelkedőnek felfelé az ilyet 2. fokozatban teszi az ember, tehát ekkora romboláshoz jókora sebességtúllépés kellett!

    Nem tudom, milyen a felszereltsége egy ilyen terepjáró-féleségnek, kipörgés, stb. ellen, de sztem egy vaskorlát kidöntéséhez, és a majdnem- leeséshez elég nagy lendület kellett.

    Lássuk a szakértőket, nekem van pár, majd kielemezzük. Sztem 70 alatt tuti nem mehetett, ami 130 %-os túllépés...

    Egy 19 éves ember vezethet napi szinten 2 éve, és jól, vezethet pár hete, és rosszul. Mindenképpen tapasztalatlan, és legfőképpen felelőtlen, ha utasait ilyenképpen kockáztatja.
    Sajnos azokkal a fiatalokkal, akik fiatalon szereznek jogsit, ez a legfőbb baj.

    Tehát ehhez is érettség kell.
    Amit sajnos nem mérnek sehol.
    De aki nem érez felelősséget, hogy mások és saját testi épségére kell vigyáznia, amikor vezet - maximálisan és felelősségel,- az ne akarjon még vezetői engedélyt, és ne képzelje azt, hogy itt is van 3-4 élete, mint egy játékban.
    A vezetés veszélyes üzem, és hozzám ne is jöjjön vezetni, aki nem így gondolja!

    Tisztelettel, Majoros Gabriella 22 éve járművezető oktató.”
  • 158. Surranó 2011. március 16. 09:39
    „158!
    :)
    <moderálva> Alapvető netikett szabályokkal sem vagy tisztában, az, h eltérő a éleményed nem jelenti azt, hogy ezt a stílust megengedheted magadnak! Próbálj meg higgadtan, és érvekkel vitárzni, ne ilyen alpári stílusban vitatkozni. Vagy ehez is kell egyfajta kultúra? :) Gondolom ez nehéz! Bár modjuk magadat minősíted...

    DE: Senki sem mondta, hogy azért hibás, met nem tanították meg "kezelni a nem várt helyzeteket"! Lévén senki sem így születik! Amiben meg igazad van, hogy anyi pénzért, amennyibe a vezeői engdély kerül, igazán beleférhetne egy stresszoktatás, egy csúszós utat szimuláló vezetői tréning is, jobb iskolákban már kiviszik a tanulókat ilyen oktatásra. Azon túl jobb iskolák fenntartanak ilyen autót, ami ha összetörik, nem olyan nagy gáz, de ellenörzött körülmények között a tanulók kipróbálhatják, miként viselkedik az autó nagy sebességnél való megpördülés esetén, és különféle közlekedési streszhelyzetben.
    Legegyszerűbb ilyen dolog, láttam tanpályán gyalogost, aki óvatlan pillanatban lépett le - persze féktávon túl - a jármű elé, és vissza, lássa az oktato, miként kezeli a helyzetet a nebuló, és átbeszéljék a dolgot, de mikor engem oktatóm tanított, volt, hogy hirtelen kiabálni kezdett, hogy "Vigyázz őz!" ehez pedig pénz se kell! Csak az oktató elhivatotsága!
    Az, h töltögetnek tesztet, az is kell, de ott nem lehet megtanulni autót vzetni. Még akkor se, ha fejletteb iskolákban interaktív táblán teszik. hiányzik a profi (!) gyakorlati oktatás. Mondom még egyszer, ennyi pénzbe már az is beleférne!
    Szerencsére nekem van lehetőségem egy évben akár több alkalommal is beülni ilyen autóba. ki is használtam.

    amúgy pár hasznos videó:
    http://www.youtube.com/watch?v=_Wyz7QvPhPA”
  • 157. Smerdis_of_Arshak 2011. március 16. 09:18
    „moderálva> nem a 19 éves csaj tehet róla, hogy nem tanították meg kezelni a nem várt helyzeteket. szerintem ti sem tudnátok, csak a pofátok jár. simán előfordul bárkivel, hogy szar napja van, nem tud eléggé koncentrálni és még kicsit be is pánikol. velem is előfordult már, hogy véletlenül hátrafele indultam le nagy lendülettel egy betonfalnak. a mai napig nem tudom megmagyarázni, hogy miért történt. pedig nálam többet nem sokan vezetnek...
    finnországba kb 2 év mire jogsit kapsz. vízen, jégen, mindenütt bizonyítani kell. nem véletlen, hogy ott a legnagyobb az egy főre jutó ralivilágbajnokok száma :)”
  • 156. Surranó 2011. március 15. 21:47
    „:)
    bánkinál a 10 pont :)

    Dehát ez a sajtószabadság egy része, és azért vannak a kommentek, hogy alkalmazzuk őket, és ilyen "majomokdásos jelzők nélkül elmondhassuk mi is mit gondolunk!

    Az a baj, hogy a tényekkel nem tudtok vitatkozni!
    :)
    Na de kíváncsi leszek mi lesz az ügy vége! utána fogok jáni :)”
  • 155. bánki 2011. március 15. 21:04
    „154. timi85 2011.03.15. 20:08

    Látom meg van a ,,gyors és gépkocsivezető tyúk !
    Timi ! Nagy kihívás két lábbal három pedált és két kézzel egy kormányt és sebváltót kezelni ! A Helyes sorrend kuplung, fék, gáz ( lábak) bal kéz kormány ( ötöd kerék) jobb kéz váltó ( vagy bráner)”
  • 154. timi85 2011. március 15. 21:02
    „119. oszama 2011.03.13. 19:44 ----> köszönjük a profi leírást, te voltál a legjobb!!!! ;))))”
  • 153. timi85 2011. március 15. 20:08
    „moderálva> Ez annyira tipikus, hogy titeket nem is érdekel az igazság csak mondjátok az okosságaitokat gondolkodás nélkül! Akkor minek ide kommenteltek? Nyissatok magatoknak egy külön fórumot, aztán lehet bölcselkedni! Ha itt ilyen sok embernek van olyan különleges természetfeletti képessége, hogy ott sincs valahol, de úgy is tudja az események pontos történését, mért nem kamatoztatjátok a tudásotokat valahol máshol, mint a DM
    oldalán??? Menjetek, nyissatok egy jósdát, vagy tudósítsatok valamelyik híradónak!”
  • 152. Surranó 2011. március 15. 19:24
    „30-al nem lehet 30 métert csúszni :) és így kiütni a korlátot! A fizikát ennyire nem lehet meghazuttolni :P
    a többi csak bla bla bla”
  • 151. Rol01 2011. március 15. 18:59
    „Nézd és megvan magyarázva surranónak. 30 méter csúszkálás után képtelen volt megfogni azt a szart, és még 5 m korlátot is letarolt, mert véletlen a gázt nyomta:D És meg is van magyarázva..”
  • 150. Smerdis_of_Arshak 2011. március 15. 16:35
    „139. Cam 2011.03.15. 00:59

    én elhiszem neked. mi egyszer egy trabantal álltunk fejre bele az árokba, úgy, hogy kb hússzal mentünk :)) nem én vezettem. haverom volt a tettes. apucitól kapta a trabit érettségire :)) gazdag hülyegyerek.”
  • 149. Cam 2011. március 15. 16:02
    „Surranókám keresd fel! Indítványozd a remek ötleteidet,lehet nagy befutó leszel! De aki ezen tud csak "pörögni" és azt nézi,hogy ki kommentelt és válaszolt neki vissza( úgy,hogy az esethez semmi köze),az magát is minősiti!
    Kifogyni az érvekből?!
    Nem kifogytam..Kimerültem abban,hogy a keresztkérdéseidre kelljen válaszolgatni,aminek a 99% értelmetlen ezzel a történéssel szemben!
    Surranj el egy rally versenyzőnek és kezd próbálgatni,hogy történhetett!
    Én itt lezártam már! További szééééép napot!”
168 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Készül az M43-as: 1280 tonnával terhelték a Móra hidat

Terhelési próbát tartottak az M43-as autópálya Móra Ferenc hídján: a mérnökök a függőleges elhajlást, a pilonok állapotát vizsgálták. Tovább olvasom