Délmagyar logó

2017. 02. 21. kedd - Eleonóra 0°C | 6°C Még több cikk.

Baleset a II-es kórháznál: Daciába csapódott egy motoros

Szeged - Baleset történt szombaton nem sokkal 11.00 óra előtt Szegeden: a Vásárhelyi Pál utca felől egy nagymotoros haladt a Kálvária sugárúton a Dugonics tér irányába, amikor a Csáktornyai utcából elé hajtott egy Dacia kombi.
A balesetet szenvedett motoros átrepült a személygépkocsin, hórházba szállították, állapota nem életveszélyes. A helyszínelés ideje alatt torlódásra kell számítani ezen az útszakaszon - mondta a delmagyar.hu-nak Szenti Szabolcs főhadnagy, a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője.

A bejelölt féknyomok szerint a motoros kb. 11 méter alatt nem tudott megállni. A Daciának a bal eleje, valamint a szélvédője tört össze. A motoros mintegy négy métert repült az ütközés után. Pont a II-es kórházzal szemben történt a baleset...

Daciába csapódott egy motoros Szegeden. Fotó: Segesvári Csaba (galéria)


Egy környéken lakó nő szerint nemcsak ez a kereszteződés veszélyes, hanem a közelben lévő gyalogátkelőhely is.

A helyszínelés alatt folyamatos volt az autós forgalom, csak a szélső sávot zárták le. Több motoros is megállt az összetört motor mellett. A helyszínen azt is megtudtuk: a szerencsétlenül járt motoros védőöltözete meglehetősen hiányos volt, ugyanis papucsban, rövidnadrágban és trikóban hajtotta a 600-as GSL-t.

Olvasóink írták

114 hozzászólás
  • 114. szegedi23 2010. július 07. 18:32
    „Ez jó hír! További teljes gyógyulást neki, és köszönjük a hírt!”
  • 113. joke67 2010. július 05. 22:28
    „Tisztelettel tudatom,hogy a motorbaleset sérültje körülményekhez képest jól van.Szeretnék ezúton köszönetet mondani minden orvosnak és ápolónak,akik a sérültet ápolják.Olvasva a hozzászólásokat,pláne azokét akik arra sem veszik a fáradságot hogy elolvassák a rendőrségi szemle eredményét,megdöbbentő.....Ami a motoros közlekedési tapasztalatát illeti,hivatásos gépkocsivezető,több millió BALESETMENTES kilométerrel a háta mögött,és kb 30 év motorozással.Tisztelettel: a sérült motoros unokaöccse.”
  • 112. vuk 2010. július 05. 10:50
    „A motoros balesetek 90%-a ilyen: megy a fouton es kimennek ele.
    Ennyit arrol, hogy a motorosok okozzak a sok balesetet... (tessekszepen statisztikat nezni a langlovagok oldalon)”
  • 111. kowalsky 2010. július 04. 21:58
    „ugyanaz? http://motorbaleset.blog.hu/2010/07/04/motor_es_auto_balesete_foto”
  • 110. szegedi23 2010. július 04. 19:44
    „Ja, nem a motorokat "védem" ennyire, csak nem szeretem, mikor arra húzzák a lepedőt, akire nem kéne. Pl ott van a lány, akit egy részeg állat 105-tel elütött múlt hétvégén. Ott is értem a kezdő gondolatot, hogy nem az úton kellett volna menniük, de ez nehogy nagyobb bűn legyen, mint sakál részegen 100% sebességtúllépéssel halálra gázolni egy, és "csak" elsodorni két embert (ráadásul a kreszben is vannak arra vonatkozó szabályok, hogy mire kell számítani a sofőrnek meg mire nem).
    Ennyi a koncepcióm most is, pláne, hogy kiderült, szabályosan közlekedett a motoros.
    Ennyi az egész.
    A többi, ami ide lett kavarva, az nem az én agyam szüleménye.”
  • 109. szegedi23 2010. július 04. 19:40
    „Már miért ne mehetett volna 9ezres fordulattal határon belül? Az autó is tud 2ezret pörögni 30al is meg 90nel is. Ezek a gépek meg magas fordulatúak, ahogy az az órán is látható.
    Egyébként egy másik balesetnél mindenki látni vélte, hogy 180-nál akadt ki az óra (autó), aztán kiderült, hogy 80-al ment az illető. Ahogy itt is, hogy nem lépte túl az 50et, és ezt nem kommentelők, hanem rendőrök állítják (amiből még nem feltétlenül következik, hogy úgy is van, de el kell fogadjuk).
    Ez őt mondjuk max. annyiban vigasztalja, hogy mindent jól csinált a kresz szerint.”
  • 108. cselac 2010. július 04. 19:05
    „Tehát benzol (és DÉLMAGYAR!!!) még egyszer:

    http://www.police.hu/friss/cso20100703_02.html:

    "Délelőtt egy motoros haladt Szegeden a Kálvária sugárúton a Dugonics tér irányába, amikor a Csáktornyai utcából eléhajtott egy Dacia. A balesetben a motoros sérült meg, őt a mentők a szegedi Traumatológiai Klinikára szállították. Az elsődleges megállapítások szerint az autó sofőrje hibázott, amikor nem adott elsőbbséget a védett útvonalon közlekedőnek, aki egyébként a helyszíni szemle adatai alapján nem lépte túl a megengedett sebességet."

    Nem akarom védeni sem a motorost, sem a motoros társadalmat, csak ebben az országban jó magyar szokás szerint az emberek szeretnek nem tudomást venni a tényekről.”
  • 107. papucsos 2010. július 04. 18:46
    „Akko csak húzta neki egy kicsit....:)Akkó csak jó a legelső elméletem amit legelőször irtam....Az a lényeg.hogy megúszta a motoros....Naa....Ennyi..:)”
  • 106. benzol 2010. július 04. 17:38
    „Nem vagyok szakértő, de sajnos tapasztalatból mondom, hogy a fordulatszámmérő azt az értéket mutatja ahol a csattanás történt. Ezen kár vitatkozni. És ekkora fordulatnál kizárt hogy szabályosan ( sebbességet betartva) közlekedett volna. Kivéve ha segédmotorral ment : )”
  • 105. jozko 2010. július 04. 17:03
    „Alig 40 éve vezetek-említésre méltó balesetem is volt, túléltem. Nem a saját hibámból, de nem volt szerencsém. Okozhattam volna saját hibás balesetet-de a partnernek helyén volt az esze-megúsztuk. Máskor én anyázhattam volna...a közlekedés veszélyes üzem! Aki csak a szabályok szerinti elsőbbség tudatában közlekedik-hát elég rosszul teszi. A kettes kórház előtti-körüli útszakasz fokozott odafigyelést kíván! Nincsenek előítéleteim semmilyen jármű vezetője ellen-de a motorosokat szerintem gyakran elragadja a hév. Jó érzés lehet-de nem a közlekedésbe, és főleg nem a zsúfolt városi közlekedésbe való! Jobbulást kívánok!”
  • 104. adamantium 2010. július 04. 16:55
    „szegedi23 te tudathasadásos vagy vagy csak ennyire értetlen? azt írtam ha el tudod olvasni, hogy egy 100 fölött közlekedő motort nehéz észrevenni, nem írtam, hogy konkrétan ez a motor haladt 100 fölött. azt se értem, hogy miért szajkózod a csúcs sportmotor kontra astra kombinációt, én mondtam, hogy azonos szintű járműveket hasonlítsunk össze, de ez már nem jutott el hozzád úgy nézem. a hayabusa egy SPORT-túramotor, de legyen egy BMWS1000RR az teljesített egy méterrel gyengébbet mint az X1 és nem hiszem, hogy a BMWS1000RR lenne a magyar átlag motor (az itt balesetet szenvedő motor is sokkal gyengébb volt ettől) ahogy az astra a magyar átlag autó. fogd fel megbukott az elméleted, a motor mindig is gyengébb lesz az autótól fékezésben legalább 2 szinttel: csúcsmotor=közepes autó vagy jobb SUV, a jó autó meg a csúcsautó mindig is előtte lesz. nem tudom miért véded ennyire a motorokat? inkább vigyél virágot az áldozatnak vagy bonbont vagy amit akarsz”
  • 103. papucsos 2010. július 04. 16:54
    „Zsoltee0716....Addig nem olvastam vissza.....De az is érthető amit írnak......”
  • 102. szegedi23 2010. július 04. 15:01
    „Amúgy ha visszaolvasod a saját hasz-ed: Te mondtad, hogy 100-al. Ill. írtad, mindegy.
    Idézek megint: "egy jó sportmotornak igenis sokkal hosszabb a fékútja mint egy jó sportkocsinak és valószínűleg hasonló egy jó astraéhoz." Na. Ezt mondtam én is, ezen pörögsz tegnap óta mint a búgócsiga. Ugyanazt mondom, mégis buta vagyok. Értem! Okos vagy!”
  • 101. szegedi23 2010. július 04. 14:58
    „adamantium valószínűleg nem csak fizikus, de orvos is (másik cikk).
    Én értem amit mondasz, és igazad van elméletben, nem érted?! Hogy mondjam, angolul? DE én mégis a közlekedésben átlagosan részt vevő átlagos autóról és sportmotorról beszélek. A Busa nem sportmotor, másnak is szúrod a szemét szerintem, szia. :)
    ---------------
    Papucsos, örülök, hogy valakinek eljut az agyáig az is, amit kulturált ember ír, biztos mert szintén kulturált. Örülök. ;)”
  • 100. cselac 2010. július 04. 14:47
    „Egyszer leírtam, többször nem fogom. Szép vasárnapot.”
  • 99. adamantium 2010. július 04. 14:43
    „cselac a biológiai folyamatokat nem kémiai reakciók, fizikai folyamatok írják le?”
  • 98. cselac 2010. július 04. 14:11
    „Én azt hittem a bilógia, na mindegy, nem vitatkozok, nevetséges ez az egész, ami itt folyik, amit itt folytattok.”
  • 97. adamantium 2010. július 04. 14:09
    „cselac, az élet alapja a fizika egyébként. a sérültet meg a traumatológusok összerakták meg még majd raknak össze rajta, a szakértők meg a fizikát felhasználva (és nem abból kiindulva, hogy a sportmotoron milyen szép nagy tárcsa és fék van) kiszámolják, hogy mennyivel is mehetett a motor az ütközést megelőzően”
  • 96. cselac 2010. július 04. 13:54
    „Élvezkedj te is máshol, az emberélet nem fizika.”
  • 95. Zsoltee0716 2010. július 04. 13:22
    „89. hozzászólás papucsos 2010.07.04. 12:45

    Olvass vissza! 82. hozzászolás!”
114 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Rászámoltak a régi nagycsarnokra

Jól halad a nagycsarnok építése a szegedi Mars téren, olyannyira jól, hogy augusztus 4-én el is kezdődhet a régi hodály bontása. Tovább olvasom