Délmagyar logó

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -5°C | 3°C

CBA Príma Áruház épült Szegeden

Szeged - 8 hónap alatt az ország egyik legnagyobb CBA Príma Áruháza épült fel Szegeden. 125 új munkahelyet teremtett a tulajdonos szegedi vállalkozás. Hangsúlyozzák: elsősorban magyar termékeket kínálnak a magyar vásárlóknak.
Tavaly szeptember 23-án tették le a Hansa-Kontakt Kft. 4000 négyzetméteres CBA Príma Áruházának alapkövét a Szegedi Ipari Logisztikai Központban, ahol a szegedi magáncég raktáráruháza is található.

– Ez az egyik legnagyobb vidéki CBA Áruház; Szeged legnagyobb alapterületű és választékú, klasszikus értelemben vett élelmiszer-áruháza – kalauzolt Török Gábor igazgató. Az utolsó simításokat végzik; kívülről tisztítják az ablakokat, bent rendezik a polcokat. Az 5-ös főút mentén épült komplexum eladótere 3000 négyzetméteres, 176 parkolóhelyet alakítottak ki hozzá, körülötte 5000 négyzetmétert parkosítanak. 125 új munkahelyet teremtettek.

Hazaiaktól hazaiaknak – ez a szlogen. Fotó: Frank Yvette
Hazaiaktól hazaiaknak – ez a szlogen.
Fotó: Frank Yvette

Mint egy hipermarket, akkora területen rendeznek el 15 ezer terméket friss hazai tőkehústól és baromfitól a mosóporokig; választékukban az összes magyar beszállító képviselteti magát. A polcokon már ott látni a legkülönbözőbb reformélelmiszereket, diabetikus és Mert Magyar termékeket. Óriási lesz a friss zöldség- és gyümölcskínálatuk, már az előkészített területe is lenyűgöző. Szegeden a legnagyobb hűtőtér létesült. Éttermük korszerű konyháját a legigényesebb háziasszony is megirigyelné; kínálnak készételeket, friss salátákat, cukrászsüteményt. A pékségben 8 pék igazítja a sütést a vásárlók igényeihez.

A maga nemében egyedülálló az új áruház abban is, hogy a vásárlók ötcsillagos kiszolgálásán túl működési engedéllyel rendelkező viszonteladóknak C+C (cash and carry) áruházként áll rendelkezésére két külön pénztárnál. Miért építkeztek válságban? – Most érett meg a helyzet arra, hogy magyar kereskedőként meg tudjunk jelenni egy esztétikus, nagy alapterületű áruházzal. Színvonalas kialakítása dolgozóink érdeme. Szlogenünk: hazaiaktól hazaiaknak – mondja Török Gábor. – Értékesítési politikánk nem hasonlít a multikéhoz. Mi ugyanis nemcsak egy-egy termékkel igyekszünk vonzani a vásárlókat – bár kínálunk 9 forintos zsemlét, kiflit és 149 forintos kenyeret is –, hanem a teljes árukészletre szolid árat alkalmazunk.

Nyitás holnap

Holnap reggel 8 órakor nyit ki az új áruház akciókkal, egész napos programokkal. Holnap délután 5 órától Tabáni István, szombaton 4-től Szekeres Adrien lesz a sztárvendég.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csak néhányan ismerik a Pick szalámi titkát

A Pick szalámi nem közönséges szalámi. Az elkészült rudak ugyanis a füstölőben és az érlelőtoronyban további 100 napot töltenek el. Tovább olvasom