Délmagyar logó

2017. 04. 30. vasárnap - Katalin, Kitti 5°C | 16°C Még több cikk.

Csúcsidőben teszteltük a szolgáltatókat

Januártól bünteti a fogyasztóvédelem azt a szolgáltatót, akinek a telefonos ügyfélszolgálatán 5 percnél tovább tart a várakozás.
Teszteltük a legnagyobb megyei szolgáltatókat, hogy hány perc alatt jutunk el telefonon "élő hanghoz". Ügyeket próbáltunk intézni az Invitelnél, a Szegedi Vízműnél, az EDF DÉMÁSZ-nál, a GDF SUEZ-nél, de kipróbáltuk, mire jutunk, ha a szegedi polgármesteri hivatalban, vagy a Magyar Államkincstárnál érdeklődünk. A végeredmény meglepetést okozott.

Tapasztalataink összegzését keresse a holnapi Délmagyarországban/Délvilágban!

Délmagyarország / Délvilág hírek Fizessen elő a napilapra!
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sajtérlelő épül a Banditanyán

A tanyafejlesztési programra eddig mintegy 500 sikeres pályázat érkezett országszerte – három év alatt. Köztük Gyurákovics Andrásé, aki mórahalmi tanyáján készít kecskesajtot. Tovább olvasom