Délmagyar logó

2017. 10. 21. szombat - Orsolya 10°C | 20°C Még több cikk.

Délmagyarország Vállalkozói Akadémia

Szeged - A kis- és középvállalkozások tájékozódásának segítésére rendezte meg - hagyományteremtő szándékkal - a Délmagyarország Kiadó, valamint a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a Délmagyarország Vállalkozói Akadémiát.
Csütörtökön a kamara székházában a szép számmal összegyűlt érdeklődőknek B. Nagy László kormánymegbízott, a Csongrád Megyei Kormányhivatal vezetője megerősítette: a kormány gazdasági programjának egyik legfontosabb része a kis- és középvállalkozók támogatása, az Új Széchenyi Terv mintegy kétmilliárdos pályázati alapjával és a banki hitelezés újbóli fellendítésével. Tapasztó Dénes, a DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft. tervezési projektmenedzsere az ÚSZT regionális pályázati lehetőségeit mutatta be. Kiemelte: a Dél-Alföld fejlesztési csomagjának leghangsúlyosabb eleme a gazdaság- és turizmusfejlesztés, az egészségturizmus, a közlekedésfejlesztés

A gazdasági környezetben való eligazodást segítette a 2011-es adótörvényekhez kapcsolódó változások ismertetésével Nagy Péter, a NAV Dél-Alföldi regionális Adó Főigazgatóságának módszertani szakreferense, valamint Nagy Hajnalka, a Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének tanácsosa, aki elmondta, mely reklámokat tekinti a törvény megtévesztőnek. Tájékoztatott: tavaly 216 jogsértést állapítottak meg, 1,5 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabtak ki.

Csütörtökön a kamara székházában a szép számmal gyűltek össze az érdeklődők. Fotó: Karnok Csaba
Délmagyarország Vállalkozói Akadémia - A kamara székházában a szép számmal gyűltek össze az érdeklődők.
Fotó: Karnok Csaba

A szegedi médiafogyasztásról készített, 500 fős, reprezentatív felmérést ismertette Halasi Attila, az Informédia Kft. ügyvezetője, a Délmagyarország Kiadó igazgatója, Kóti Zoltán pedig arról beszélt, milyen a hatékony reklámkampány.

A házigazda Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara előadói a forrás- és információszerzés lehetőségeit mutatták be. Körmöczi Eszter, az Enterprise Europe Network regionális irodavezetője szervezete ismertetőjében elmondta: az Európai Bizottság hálózata a kis-és középvállalkozások piacra jutását segíti. Hol érdemes hirdetni? Kivel lehet szövetkezni? - erre is választ ad a 45 országban jelen lévő szervezet, melynek regionális irodája a kamarában működik. Tanács Edina közgazdasági referens hozzátette: a vállalkozások forrásproblémáira a kamatmentes támogatást nyújtó kamarai alap, illetve a Széchenyi Kártya program is gyógyír lehet. A CSMKIK segít megtalálni a legoptimálisabb forráslehetőséget.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gyimesi: Visszaélések és súlyos pazarlások az SZKT-nál

"A szegedi tömegközlekedést jelentős részben bonyolító (...) SZKT az elmúlt években bűncselekmény-gyanús szerződéseket kötött" - áll Gyimesi László közleményében. Tovább olvasom