Délmagyar logó

2017. 05. 24. szerda - Eszter, Eliza 14°C | 24°C Még több cikk.

Egzotikus nászút a szegedi új házasok álma

Nászútra életében egyszer utazik az ember – vagy többször; de ezek az utak mindenképpen különlegesek. Balla Ágnes menyasszony szerint a különlegességet az úti cél kiválasztásával is lehet fokozni. Az utazási irodák öt-tíz százalék engedménnyel kedveskednek a mézeshetekre indulóknak, az árak így is kétszázezer forintnál kezdődnek.
Romantikus trópusi naplemente, vakítóan fehér korallhomok, lágy tengerparti szellő, árnyékot adó pálmafák és a morajló tenger. A nászutasok álma: mézeshetek egy egzotikus országban.

Egyszeri és különleges

– Egy percig sem gondoltunk arra a vőlegényemmel, hogy belföldön menjünk nászútra. Ez egyszeri és különleges alkalom, amit az úti cél kiválasztásával még különlegesebbé lehet tenni – halljuk Balla Ágnestől. A fiatal pár szeptemberben házasodik, a mézesheteket a Kanári-szigetekre tervezik. – Ismerőseink már nyaraltak a szigeteken. Fotóikat látva döntöttünk úgy, ez lesz nászutunk célpontja. Fehér homok, pálmafák, romantikus környezet. De nem csak lógatni akarjuk a lábunkat. Kirándulunk, túrázunk. Persze mindez nem lesz túl olcsó, de ilyen alkalmakkor az ember megengedi magának a luxust.

Nászutas lakosztály Szegeden

A szegedi Forrás Szállóban külön lakosztállyal várják a nászutasokat. – A franciaágyas szobába pezsgőt, gyümölcskosarat, süteményt és üdvözlőlapot készítünk, így kedveskedünk a mézesheteket nálunk töltő pároknak – halljuk Maklári Lászlónétól, a szálloda igazgatójától. Az Arany János utcai Romance panzióban a nászutas ajánlat három napra szól. A kétágyas szoba ára 56 ezer 100 forint. – Virággal és léggömbbel díszítjük a nászutas szobát. Reggel romantikus reggelit kap az ifjú pár, melyet kívánságra a szobában szolgálunk fel – halljuk Menachem Elezartól, a panzió vezetőjétől. – Emlékül nászutas oklevelet kapnak, ezen kívül kombinált belépőt a közeli fitneszterembe, és egy háromfogásos gyertyafényes pezsgős vacsorát az utolsó este a panzió panoráma teraszán.

Utalvánnyal, ajándékba

Egyiptomba már százötvenezer forintért, a még egzotikusabbnak számító országokba, például Thaiföldre vagy a Maldív-szigetekre kétszázezer forintért utazhatnak a nászutasok – halljuk Demeter Attilától, egy szegedi utazási iroda tulajdonosától. Megtudjuk: nincsenek olyan irodák, amelyek kifejezetten nászutakra szakosodtak, de a legtöbb helyen öt-tíz százalék engedménnyel kedveskednek az ifjú pároknak. – Jobb esetben csak egyszer van ilyen alkalom az ember életében, ezért nagyon fontos, hogy minden a legjobban meg legyen szervezve. A párok ezért sem sajnálják a pénzt a mézeshetek helyszínének kiválasztásakor. Olyan is előfordul, hogy utalványon, ajándékba kapják az egzotikus utazást.

Meglepetés a víz alatt

Szendrei Gábor az ezredforduló előtti utolsó napon kérte meg menyasszonya, Andrea kezét, Ellaidhoo szigetén. Nem is akárhogyan, hiszen a kérdést búvárkodás közben tette fel, pontosabban mutogatta el kedvesének. – Andit leültettem egy laposabb sziklára. Odaúsztam mellé, mellényem zsebéből kivettem a nejlonzacskót. Leereszkedtem a korallszirt tetejére, és elmutogattam, amit hasonló helyzetben kérdezni szoktak – emlékezik vissza Gábor, aki elárulja, hét év jegyesség után házasodnak össze Andreával. A pár a nászutat sem tervezi kevésbé egzotikus helyre, hiszen a mézédes napokat Tahitin töltik.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Új főjegyző a megyei önkormányzatban

Három felnőtt lányát útjára indította, és eddigi életének talán legnagyobb szakmai kihívásával néz… Tovább olvasom