Délmagyar logó

2017. 04. 25. kedd - Márk 6°C | 20°C Még több cikk.

Évi 12-24 ezer forint gázdíj visszajár

A megyében mintegy 15 ezer volt EMFESZ-es ügyfél árvult el, mivel gázszolgáltatója csődközeli helyzetbe került. Az EMFESZ-t a GDF SUEZ válthatja: a régi-új gázszolgáltató az elmúlt hónapban igen barátságos ajánlatot tett összes ügyfelének. Hogyan lehet havi 1000 vagy 2000 forintos kedvezményhez jutni, vagyis hogyan spórolhatunk meg évente 12--24 ezer forintot? Megtudhatják olvasóink a Délmagyarország és a Délvilág keddi számából.

Olvasóink írták

28 hozzászólás
12
  • 28. Morpheus_RexXx 2011. január 14. 13:46
    „27. öregvegyész 2011.01.13. 17:47
    Általánosságban írtam, nem pedig úgy, hogy "neked van". Akinek nem inge, nem hány(ja) másra se magára. :)
    Amelyik kutya a leghangosabban ugat... az van betojva. :P”
  • 27. öregvegyész 2011. január 13. 17:47
    „Csak tájékoztatásul,soha egyetlen szolgáltatónál nem volt eddig tartozásom. Nem szeretem,ha valaki vizionál velem kapcsolatban.”
  • 26. Morpheus_RexXx 2011. január 13. 09:28
    „"a régi-új gázszolgáltató az elmúlt hónapban igen barátságos ajánlatot tett összes ügyfelének."

    HAZUDIK... :)”
  • 25. Morpheus_RexXx 2011. január 13. 09:13
    „24. Csirén 2011.01.13. 08:58
    Annyira mint a tiedé... :)
    Mi nem mentünk sehová, mivel:
    - Nem velünk áll szerződésben a nekünk szolgáltató...
    - Előre tudtuk mi "tudatlanok", hogy hogyan jött létre a kamu elsőmagyar gázbót. Még a hülye is ki tudta a neten is beszerezhető infókból deríteni, hogy bukta lesz de nagyon, mert eléggé kérdéses a cég. Innentől döntse el az aki velük kötött szerződést, hogy hova sorolhatja magát. :)

    Ismerek olyan emberkéket is akik úgy lobogtatták az emfe@szes szabadpiaci szerződésüket és hangoztatták, hogy "SZABADpiacos" vagyok, mint a sok tudatlan de tüntetni akaró a bősnagymarosnál döngette mellét (azt se tudta mire és mi ellen), vagy amikor az utolsó orosz konvoj vasúton elhagyta hazánkat. :D
    Most törölhetik ama kemény papírral a hátsójukat. Azt furcsállom, hogy az emfesz annak ellenére senki nem szidja itt sem, hogy ekkora csalást vitt végbe. Az ügyfeleket is jó rászedte soknál közülük az elégedetlenkedés és stb. tulajdonságukat kihasználva. Mondjuk érthető... mindenki önként hajtotta a "tőkére" a fejét a velük kötött szerződéssel... :)”
  • 24. Csirén 2011. január 13. 08:58
    „Amit én leirtam, az konkrét, és bizonyítható. Te pedig " van olyan ismerősöm"....jó duma.”
  • 23. Morpheus_RexXx 2011. január 12. 22:23
    „16. Csirén 2011.01.12. 08:47

    Legalább lennél őszínte minden téren... :)
    Van ismerősöm nem 1 aki átment máshová, és mivel rendben volt minden a számlái terén is, alig 30pár nap alatt át is lépett... és azért megkérdezném, hogy szerinted hová tünt az EMFESZ számlákról többmilla? :)

    - http://index.hu/belfold/2011/01/10/harmincmilliardnyi_cash_az_emfesz-sztori_mozgatorugoja/
    - http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/22/nyomoznak_az_emfesz_egy_dollaros_eladasa_miatt/
    - http://index.hu/gazdasag/2009/06/12/ki_vett_meg_150_millio_dollart_egyert/”
  • 22. Morpheus_RexXx 2011. január 12. 22:07
    „"A hírszerkesztés alapelvei:
    - A műsorszolgáltató köteles gondoskodni arról, hogy a közvéleményt foglalkoztató, közérdeklődésre számot tartó, vagy a vitatott kérdésekben minden lényeges, a helyi közélet szempontjából befolyásoló vélemény megismerhető legyen.
    - A hírszolgáltatás legfőbb célja, hogy friss és közérdekű, elsősorban helyi információkat juttasson el a nézőkhöz.
    - A hírszolgáltatásnak hitelesnek, tényszerűnek és közérthetőnek kell lennie.
    - A hírekben és az időszerű politikai tájékoztató műsorszámokban elhangzó értesüléseket gondosan ellenőrizni kell... stb
    Helyreigazításra vonatkozó szabályok:
    - A hírszolgáltató minden természetes és jogi személynek lehetőséget ad arra, hogy a műsorszámokban/cikkekben róla elhangzott/megírt állításokat és véleményeket megismerje, és szükség esetén élhessen a helyreigazítás jogával, ha azt a jogszabály által meghatározott időn belül teszi.
    - Helyreigazítást kell közzétenni minden esetben, ha valakiről hamis állítások, téves közlések hangzottak el, illetve ha a műsorszám/cikk való tényeket hamis színben tüntet fel. Helyreigazítást kell közzétenni abban az esetben is, ha a műsorkészítő/cikkíró új tények, információk birtokába jut... stb.

    És akkor még nem értem a média közhangulatra gyakorolt hatásainál és felelősségeinél...

    Bocsika a délmagyar általam ismert és tisztelt alkalmazottaitól, de mindenhol vannak felelőtlen munkatársak és felelőtlen vezetőség. Mint állampolgár és szegedi lakos, nekem is rosszul esett igencsak az eset. Nem a szolgáltató miatt, hanem mert félrevezetve éreztem magamat. És nem a gázszolgáltató keresett meg és tévesztett meg, hanem ezen média. Csak én nem magyarkodom mint itt mások. És pl. nem tagadom le ha késnék a számlával, tudomásul veszem a jogos késedelmi kamatot és kifizetem.

    "Először tégy eleget kötelességeidnek és ennek fényében, ezzel arányosan nyisd ki a szádat jogaidért..."
    Én ezt vallom...”
  • 21. Morpheus_RexXx 2011. január 12. 21:36
    „19. öregvegyész 2011.01.12. 12:39
    persze... akkor ezentúl ha egy szolgáltató akciózni akar, akkor nyalja ki a seggét minden rászorulónak aki fogyasztani tud de fizetni nem, sőt aki többet fogyaszt mint amit fizetni tud, annak eleve pótolják meg a számláját a hiányzó összeggel nem? Hát lassan inkább gyújtanám fel magamat mint, hogy itt szolgáltató legyek ismét... NŐJJ MÁR FEL HUNGANISZTÁN és ne szívd a vérét mindennek ami él és mozog...”
  • 20. Morpheus_RexXx 2011. január 12. 21:32
    „Fanka, a szabad piacosoknak tudtommal és korlátozott számban. Min egyfajta X darabszámú csomag. Akármelyik telefonos vagy internetes céget miért nem <moderálva> 1-1 pl. karácsonyi akció lejártakor?

    Azon felül érdekelne, ki és milyen megbízás alapján ír szándékosan félrevezető cikket? És még lázít is a cikk...
    A szolgáltatókra vonatkozik a "A fogyasztó szavatossági és jótállási jogairól szóló megtévesztő tájékoztatás az Fttv. 6. §" törvény... a délnyomorra mi vonatkozik? Szeretnék eleget tenni polgári kötelességemnek és feljelenteni a fogyasztóvédőknél v. érdekképviseletnél a délmagyar újságot!

    Nem elég a sok vadbaromnak az ok amiért köpködhet és elégedetlenkedhet? Ezt kinek a megbízásából használják fel egy cég hitelrontására? Ha én lennék a cég, én <moderálva>, az tuti ilyen esetben. Sőt, nyílvános bocsánatkérésre kötelezném a saját médiafelületén is ha mondjuk az egy ilyen.

    Aki meg folyton köpköd, az miért csak bizonyos szolgáltatókra köpköd? Talán arra köpköd amelyik felé a legtöbbször és legnagyobb összegben tartozik? Nem egy lakást béreltünk már ki úgy, hogy előttünk a 2-3 fős "család" fogyasztani azt nagyon tudott, ám számlát fizetni nem... sőőőt. amint évek óta halmozza tartozását és nem jut eszébe beteg gyereke, amint végrehajtani kívánják a jogos követelést, egyből szalad az ilyen hangulatkeltő média..@rhoz és világgá kürtöli gyermeke nyomorát. Szegény gyerek, nem elég a baja, még használják is mint cirkuszi mutatványost... Szerintem most kb a délnyomor újság a reteklubbal megcsókolhatná egymást. Hátha a délnyomor is bevörösödik és nem álságkék lesz...”
  • 19. öregvegyész 2011. január 12. 12:39
    „Mint nyugdíjas,tiltakozom az ellen,hogy rovásomra és a többi kis pénzű ember rovására a Suez korlátozott körben,zug-ajándékozzon a mi terhünkre azaz akármennyi is a monitor a raktáron ne árulja ilyen módon! Én úgy gondolom a tisztességes szolgáltató ezt minden ügyfele számára köteles meghirdetni azaz nyilvánosan közzétenni.
    Van azonban még egy gondom az ujság cikkével kapcsolatosan,túl azon,hogy nem ismerjük ki irta: értette -e azt amit elmondtak vagy nem? Szeretném,ha az ujság a továbbiakban pontosítaná és nem csak megszellőztetné a helyzetet. De ezt a Sueztől is elvárnám!”
  • 18. Pandora 2011. január 12. 08:57
    „egyébként ki írta ezt a valótlan cikket? vagy ennek sincs gazdája, mint a terem közepére köpött rágónak? :)”
  • 17. Pandora 2011. január 12. 08:54
    „nos, asszem ezek után a GDF Suezt nyugodtan fel lehet jelenteni a gazdasági versenyhivatalnál.”
  • 16. Csirén 2011. január 12. 08:47
    „Szuszpenzió!

    Aki becsengetett este ( ha igaz ), az egy ügynök lehetett, mert az EMFESZ-nek nincs és nem is volt olyan iszonyú méretű "vízfeje" - akik ugye a fogyasztók pénzéből szaporodnak napról-napra, és vezetőik, akik utazgatnak családostól Franciországba nyaralgatni évente - mint a DÉGÁZ-nak.
    Az EMFESZ csak egy központi minimális adminisztrációt tartott fenn akik az internetes bejelentések alapján száláztak, amit a fogyasztó szintén internetről kinyomtatott ( ha akart). Így tudott nem 87, hanem 15-17 %-al alacsonyabb áron gázt szolgáltatni.
    A DÉGÁZ-tól történő kilépésem egyébként áprilistól szeptember 30-ig tartott - ennyi ideig szórakoztak velem - és az utolsó napon - aznap már harmadszorra - még este 9-kor is jöttek " mérőellenőrzésre". Még a szerelő is próbálkozott ( szegénynek muszáj volt.)
    De hiába, sok lúd disznót győz, és az államnak kell a "különadó", amit ugye az energiaszektortól is vár, és így ellehetetlenítették az EMFESZT, akiknél korrektebb szolgáltatóval nem találkoztam.”
  • 15. fanka 2011. január 11. 22:16
    „Mélyen tisztelt GDF SUEZ! Tessék szíves megválaszolni: milyen szempontok alapján választották ki a Gázbarát kampányba bevont ügyfeleket? Jómagam pontosan fizető ügyfél és átlagon felett fogyasztó miért maradtam ki a listából? Netalán " aki a tűzhöz közel van az melegszik" elv érvényesült. Kíváncsian várom a folytatást....”
  • 14. Szuszpenzió 2011. január 11. 22:16
    „Az Emfesz este 9-kor kopogtatott be leendő ügyfeleihez, akik a legtöbb esetben idős, egyedül élő emberek voltak. Mindenféle torzítással, a másik cég megszűnésével etették be szegény nyugdíjas embereket, emellett megcsillantva azt a bizonyos 8 %-ot... Ez mennyire korrekt eljárás? A Dégáz legalább biztosan ott van az ügyfelek mögött. Rendelkezik online, telefonos és személyes ügyfélszolgálattal. Az Emfesz jelenlegi helyzete remekül igazolja azt a mondást, miszerint olcsó húsnak híg a leve... Most persze jó a Dégáz is, csak legyen folyamatos a szolgáltatás! Nevetséges. És még ezt a céget szapulják! A Gázbarát ajánlat pedig igenis fenn volt a honlapjukon. És az is, hogy ez egy korlátozott számban, bizonyos ideig elérhető lehetőség. A hűségidőről pedig annyit, hogy a legtöbb szolgáltató hűségidővel szerződik....”
  • 13. Morpheus_RexXx 2011. január 11. 21:20
    „Dehogy zsebre... most igazán csalódtam a délmagyarban, és feltételezem, hogy a cikk írója ha nem tudatlan és nem nélkülözte szándékosan az objektivitást <moderálva>

    A lényeges tényeket szándékosan elhallgatták a cikkben is, ezzel generálva a hangulatot. Enyhén hiányos és félresikerült "tájékoztatással" ugrasztják az eddig is buta és elégedetlenkedő fogyasztókat a szolgáltatóknak. Nem lepődnék meg, ha független szerv némi $büntit rónna ki a délmagyarra. Vagy most úgy érzi valaki, hogy a gazdasági bizonytalanság és politikai viszály mellé kell egy kis anarhia fűszerezés, hogy valódi káosz legyen?

    Ha bárkit érdekel a valóság a cikkel kapcsolatban, bármely gázszolgáltató ügyintézője felvilágosítja ha Qltúrált az ügyfél is kommunikáció terén. És hamar rá fog jönni arra, hogy korlátozott mennyiségű szolgáltatás értékesítését tüntették fel a cikkel tévesen mindenki számára elérhetőnek. Ez olyan, mintha egy elektronikai szakboltban volna 1000db lcd monitor 5000hufért, és magyarország lakosságának fele verné a púltot, hogy ő is kér a monitorból...”
  • 12. Naívolvasó 2011. január 11. 17:48
    „Az az érzésem, hogy itt valakik saját zsebre dolgoznak!”
  • 11. kokszi55 2011. január 11. 16:17
    „Ma és is megdöbbentem az újságcikken, de leginkább azon az állításon, hogy a régi ügyfeleket is kiértesítették a lehetőségről. Ahogy én sem, gondolom sok más régi ügyfél se kapta meg decemberben a Suez "gázbarát" ajánlatát. Nosza, rögtön írtam nekik az ügyfélszolgálatra egy e-mailt, hogy igénybe szeretném venni a kedvezményt, mint régi, pontosan fizető ügyfél. Hogy naiv vagyok? Nem, egy próbálkozást mindenképpen megér. Kíváncsi leszek, mit válaszolnak. Majd beszámolok.”
  • 10. öregvegyész 2011. január 11. 13:35
    „Én azt hiszem,még egy helyen kilóg a lóláb. Nevezetesen egy éves hűségnyilatkozattal lehet megkötni a Gázbarát szerződést. Ez szerintem azt jelenti ,hogy ilyen üzleti politika mellett tudatában vannak annak, hogy lehetnek náluk tisztességesebb pályázók is akik azok után ,hogy ez a cég sorozatban követi el a tisztességtelenségeket eséllyel pályázhatnak a helyükre. Remélem igy is lesz a közeljövőben. Tőlük nem hiszem hogy bármit ez ügyben várhatunk.”
  • 9. Csirén 2011. január 11. 13:21
    „Most kellene összefogni azoknak a hozzáértőknek, akik meg tudnák szervezni a követhetetlen számllázás elleni tiltakozást!
    Az EMFESZ minden számláján korrekt elszámolást adot, köbméterben számlázva a fogyasztást.
    Még annyit: nem 8 %-al volt olcsóbb a gáz köbmétere, hanem esetenként 15-17 %.-al.”
28 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lágy vagy fás szárú növényeket ültessenek Veszprém megyében?

Tovább olvasom