Délmagyar logó

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 26°C Még több cikk.

Hogyan működik a hűségprogram?

Egyre olajozottabban működik a Délmagyarország és a Délvilág hűségprogramja: olvasóink egyre rutinosabban használják hűségkártyájukat, megkedvelték Hűségmagazinunkat, az elfogadóhelyek pedig – melyek száma 538-re emelkedett – egyre természetesebben nyújtják hozzá a kedvezményeket.
Mindenkinek, aki legalább hat hónapja előfizetője (magánszemélyként) a Délmagyarországnak vagy a Délvilágnak, de megkaphatják a kártyát azok is, akik legalább hat hónapra előre teljesítik az előfizetési díjat. A névre szóló hűségkártyát kézbesítőjük viszi házhoz. Ha valaki nem kapta meg a kártyát, kérjük, jelezze, küldjük. Ha elvesztette, vegy megsérült, évente egyszer ingyen pótolható.

A kedvezményt nyújtó üzletek, szolgáltatók aktuális listája, illetve ajánlata megtalálható a lapunk mellékleteként minden hónap utolsó keddjén megjelenő ingyenes Hűségmagazinban és honlapunkon.

A Hűségmagazinban és a honlapunkon megadott kedvezmények a mindenkori listaárból (alapárból) értendők, a készlet erejéig. Az akciós termékekre a kártya további engedményt nem biztosít, vagyis a kedvezmények nem vonhatók össze.

Infovonal

A kártyával kapcsolatos kérdéseiket, észrevételeiket a 06-80-821-821-es ingyenes zöldszámon, a 62/567-863-as vagy a 62/567-864-es terjesztési számon várjuk. A hűségprogram iránt érdeklődő újabb elfogadóhelyek jelentkezését pedig a husegprogram@delmagyar.hu címre küldjék el.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Albínó kenguru a vadasparkban

Szeged - Nagy volt a meglepetés a Szegedi Vadasparkban, amikor a gondozók észrevették, hogy a… Tovább olvasom