Délmagyar logó

2017. 10. 21. szombat - Orsolya 10°C | 20°C Még több cikk.

Hűsítő fuvallat – hűségkártyával

Szeged - Kívülről fújták a Hűségmagazinunkban olvasható akciós árakat azok a vevők, akik klímaberendezésért mentek az Alfa Klímához.
Nem csak a hűsítő fuvallatra vágyók használták ki a kedvezményeket: a Csongi fűtéstechnikai üzletnél is nagy volt az érdeklődés. Volt, aki a szükségesnél hónapokkal előbb beszerzett egy kazánt – hűségkártyás kedvezménnyel.

A harminc fokot megközelítő napi hőmérsékletnek és a hűségkártyának köszönhetően felélénkült az érdeklődés az Alfa-Klíma Kft. árucikkei iránt. Az akciónak köszönhetően duplaannyi klímaberendezés fogyott a Szatymazi úti üzletből, mint azelőtt.

– Rendkívül elégedettek vagyunk a hűségkártyával. Sokan jöttek érdeklődni, és új ügyfelekre is szert tettünk az akciónak köszönhetően – mondta Ábrahám Imre üzletvezető. Elárulta, sok vásárló a Hűségmagazinunkban megjelölt árakra hivatkozott, és kifejezetten azt a két terméket kereste, amely a hirdetésben szerepelt. Volt, aki az alacsony árak miatti nagy örömében fejvesztve rohant az üzletbe, olyannyira, hogy még hűségkártyáját is otthon felejtette.

A szegedi Szatymazi utcai Alfa Klíma is részt vesz a hűségprogramban
A szegedi Szatymazi utcai Alfa Klíma is részt vesz a hűségprogramban

– Azt javaslom a kedves vásárlóknak, még most használják ki a hűségkártya adta lehetőségeket, hogy az igazi fülledt kánikulára már be legyen szerelve klímaberendezésük – hívta fel a figyelmet a szakember, aki előzetes egyeztetés után ingyenes helyszíni felmérést tart a lakásokban.

Bár nem kifejezetten most van szezonja, mégis tolongtak az érdeklődők a Csongi fűtéstechnikai üzletben is, ahol nagy akciókkal várták a hűségkártyával érkezőket.

A Csongi Kft.-nél is olcsóbban vásárolhatnak. Fotók: Karnok Csaba
A Csongi Kft.-nél is olcsóbban vásárolhatnak. Fotók: Karnok Csaba

– Nagyon sok új megrendelésünk van a hűségkártyának és a magazinban megjelent hirdetésnek köszönhetően. Az üzletünkbe betért vásárlók kilencven százaléka a magazinra hivatkozott. Munkatársaink odafigyelnek a kártya használatára, akkor is rákérdeznek, hogy van-e a vevőnél, ha az magától nem mondja. Zökkenőmentesen megy a használata, a vásárlók és mi is elégedettek vagyunk vele – magyarázta Péli Csaba üzletvezető, akitől azt is megtudtuk, sokan felújításokhoz, építkezésekhez vásárolnak az árucikkeikből. Az egyik vevőnek például csak augusztusban lesz szüksége az új kazánra, de az akció miatt már most megvásárolta.

Varga Lászlóné is hűségkártyáját kihasználva vett kedvezményesen kazánt, de máshol is használta már a műanyag lapocskát. – Most csináltattam új szemüveget, és az élelmiszerboltban is kaptam kedvezményt. Nagyon tetszik az ötlet, jó ez a hűségkártya – örvendezett az asszony.

Hűségkártyával tévét a foci Eb-re

A vásárhelyi Elektro Digit boltvezetője, Lénárt Mihály nagyon jó ötletnek tartja lapunk hűségkártyáját. Náluk az 5 százalékos kedvezmény tényleg ösztönzően hatott a vásárlásra. Egy nagyobb értékű műszaki cikk esetén sokat jelent, ha több ezer forinttal csökken a termék ára. Az Andrássy utcai üzletben a legkeresettebb termékek a házimozik, a nagyobb televíziók, valamint a beépíthető konyhai készülékek, elektromos sütők, hűtők, egyebek. Több vásárló például azért vette igénybe hűségkártyánkat, hogy a hamarosan kezdődő, osztrák–svájci közös rendezésű labdarúgó Európa-bajnokságot már az új LCD-tévéjén nézhesse, melyhez kedvezményesen juthat hozzá. A kisebb műszaki cikkek – porszívók, kávéfőzők – esetében is szívesen felhasználják a vásárlók a kedvezményt. A vevők többsége tisztában van azzal, hogy a bolt elfogadja a DM/DV-kártyát. Ez nem csak annak köszönhető, hogy a Hűségmagazinunkban szerepel, illetve a bolt ajtaján is feltüntetik, az üzlet saját hirdetőújságjában is benne van az akció.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Vacsoracsata: a kedvünkért égetik magukat?

Vajon miért égetik magukat a magyar sztárok a főzős műsorokban? – kérdezi keserűen a… Tovább olvasom