Délmagyar logó

2017. 09. 24. vasárnap - Gellért, Mercédesz 12°C | 17°C Még több cikk.

Irány a Bertalan-híd!

Szeged – Második nap a dugóban: Újszegedről és oda a Bertalan-híd a jó választás.
Péntek reggel is nagyon intenzív volt a forgalom, a felújításoknak köszönhetően pedig még hosszabbra nyúltak a sorok. A Tiszán a Bertalan-hídon érdemes átkelni, a nagykörúton a kereszteződésekben rendőrök irányítanak, így garantált a zökkenőmentes, tempós haladás, míg a Belvárosi híd hozza a „formáját" lassan, döcögve lehet csak átmenni rajta.

Olvasóink írták

  • 14. ifj. Nagy Gábor 2011. szeptember 05. 00:18
    „4. eleonóra
    "Egy 4 tagú család havi bérlete 16 e. Ft .Ennyiből naponta háztól- házig szállítom a családot.Nem mindenkinek luxus az autó, mint ahogy az sokan hiszik."

    Helyes, de akkor azt is tudomásul kell venni, hogy sokszor dugóban állsz vele, hogy az átalakításoknál kevesebb helyet hagynak neki a belvárosban és többet a gyalogosnak, busznak, trolinak, villamosnak.

    "Szegeden normálisan kéne a "szakembereknek" szervezni a forgalmat."

    Ha ezalatt azt érted, hogy mindenki mehessen autóval akadálymentesen mindenhova, ahhoz a belvárosi épületállomány kb. kétharmadát le kéne bontani, hogy elférjenek. És ez nem vicc. Ez ValakiaSOKKözül kartársnak is szól, ezt bizony kiszámolták a szakemberek!”
  • 13. okz63 2011. szeptember 02. 22:36
    „Special én ma ki akartam kerülni a Nagykörút-Kossuth L. sgt. kereszteződésében a lámpánál álló sort, ezért jobbra lementem a Hétvezér utcán. Aztán balra Eszperantó utca, hogy be tudjak zúgni a Pozsonyi I. utcába, amelyen keresztül mehettem volna Alsóváros felé. Erre mi fogad? Egy nyamvadt lerobbant busz, amit az út közepén akarnak szóra bírni a szervízesek és emiatt mögöttük megint hatalmas sor.
    Erről ennyit! Ha egyszer nem jön össze semmi, akkor hiába keres az ember egérutakat :-(”
  • 12. klj_54 2011. szeptember 02. 18:47
    „10. rebcat 2011.09.02. 18:17
    A balra kanyarodás tilalma az egyetlen módszer egy út forgalmának a növelésére!
    Látom sehogy nem jó ez:(”
  • 11. dBrown 2011. szeptember 02. 18:46
    „10! Nézd, a gömbsüveg úgy önmagában nem "torlaszt", nem lesz tőle dugó, max mondjuk a Kálvárián, ha azon az 1 sávon lerohad egy autó. Na akkor be tud állni. Máshol nem igazán. A kanyarodási lehetőség lezárására pedig 2 példa van, az egyik az 1-esen (nem tudom az utca nevét) a másik meg a 2-esen, a Kisteleki utcánál. Szóval nem attól lesz dugó, mert van gömbsüveg.”
  • 10. rebcat 2011. szeptember 02. 18:17
    „Kedves drBrown! Nem, egyáltalán nem a fejlesztések ellen ágálok... Nem is zavar, ha átmenetileg kerülgetnem kell a fél várost, hogy eljussak A-ból a B-be. Hanem sokszor a fejlesztés eredménye zavar (gömbsüvegek, a balrakanyarodás élből való tiltása, nem kevés helyen, aminek következtében nem közelíthetők meg, és nem is használhatók az általam "egérutaknak" tekintett mellékutcák,stb.).”
  • 9. szeti 2011. szeptember 02. 17:12
    „már jópárszor elmondták, hogy a 2007-2013-as eu-s pályázati időszakon belül csak egy hidat tud megpályázni szeged, ez pedig az m43-as volt (ami szerintem valóban sürgetőbb volt, mint a déli híd). 2014-től lehet nyomatni, ha a válság ellenére is lesznek normális új pályázatok, hogy pályázzák meg a déli hidat, én támogatom!”
  • 8. ValakiaSOKKözül 2011. szeptember 02. 16:11
    „Alapvető tévedésben vagytok. Autó kell és kész....
    A forgalmat úgy kell szervezni, hogy lehessen haladni..... A forgalomszervezés egy szakma.....szakembereket a megfelelő helyre.....ennyi”
  • 7. dBrown 2011. szeptember 02. 15:54
    „6! Nézd most azt is, hogy a rakpart le van zárva. Nem beszélve arról hogy a fejlesztések miatt nem lettek utcák lezárva, csak az építés alatt. De igaz, inkább ott rohadjon a régi pálya, ne legyen semmi megcsinálva. Igen!”
  • 6. rebcat 2011. szeptember 02. 15:14
    „Ezer bocsánat, de nekem csak egy bajom van. A sok "közlekedés korszerűsítéstől" egyre nehezebben lehet közlekedni. Egyre több helyen zárják le, irányítják át, fordítják meg, stb. a város "vérkeringését". A körutak, sugárutak egyszerű rendszerében , mindig az volt a nagyszerű, hogy egérút volt a közöttük található, mindkét irányból járható mellékutca, ha történt valami. Most merre van az egérút? Iskolakezdéstől, ünnepségektől, rendezvényektől függetlenül lehetett közlekedni. A kiskörút a legjobb példa. "Korszerűsítés" előtt elég gyorsan levezette a belvárosból a forgalmat.És most dugó dugó hátán, és még annak a hátán is...”
  • 5. dBrown 2011. szeptember 02. 14:59
    „Hidak nevét külön írjuk, kivéve a Lánchidat. Helyesírás 1-es, leülhetsz.
    Most komolyan? Hogy lehet újságíró az, aki még írni se tud? Ez már a legalja kategória, pedig -mint tudjuk- mindig van lejjebb...”
  • 4. eleonóra 2011. szeptember 02. 13:55
    „Egy 4 tagú család havi bérlete 16 e. Ft .Ennyiből naponta háztól- házig szállítom a családot.Nem mindenkinek luxus az autó, mint ahogy az sokan hiszik.Szegeden normálisan kéne a "szakembereknek" szervezni a forgalmat.Persze legalább egy gyalogos-biciklis híd elkelne, mit más nyugati folyóparti városokban.”
  • 3. klj_54 2011. szeptember 02. 10:51
    „Emberek, alapvető tévedésben vagytok.
    Feleslegesen sok jármű jön be a városba és ha lesz egy új híd az még nagyobb forgalmat generál!
    A Lajtán túl már erre rájöttek és nem is engednek be több járművet a városokba, mint amennyi beléjük fér.”
  • 2. horvathi 2011. szeptember 02. 08:57
    „A teljesen felesleges és szükségtelen szegedi szőnyegbombázások árából megépülhetett volna már akár a harmadik híd is.

    67 évvel a háború befejezése után már nagyon időszerű és illő dolog lenne a szegedi híd újjáépítése.”
  • 1. favágó 2011. szeptember 02. 08:32
    „Csak kellene még egy híd!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gólyák fészkeltek a Sziksóstóra - galériával

Összegyetemi gólyatábort rendeznek – Szegeden első alkalommal. Közel háromszáz gólya gondolta úgy tegnap, hogy befészkeli magát a helyszínre. Tovább olvasom