Délmagyar logó

2017. 04. 26. szerda - Ervin 8°C | 22°C Még több cikk.

Jelszócsere

Szeged - Nem tudják elektronikus úton intézni hivatalos ügyeiket 2012. január 1-je után azok a magánszemélyek, akik 2009. október 1. előtt hoztak létre ügyfélkapu-regisztrációt, és jelszavukat azóta nem cserélték le.
Ha valaki saját ügyében, vagy meghatalmazottként jár el, szintén csak akkor tudja teljesíteni a bevallási kötelezettségeket, ha személyes ügyfélkapujelszavát lecseréli a kormányzati portálon, a bejelentkezési adatainál. A jelszócseréről a www.magyarorszag.hu portálon, a Hírközpont, Hírek menüpont alatt olvashatók információk. Ezekről e-mailben is értesítik a felhasználókat.

Olvasóink írták

  • 3. Nornora 2011. október 26. 11:14
    „Én nemrég intéztem az ügyfélkapu regisztrációt, azóta sem enged belépni... Mindent úgy csinálok, ahogy le van írva, erre ezt írja ki: ügyfél azonosítása sikertelen. Én kis naiv gondoltam e-mailben jelzem a problémát, seperc alatt megoldják, hát hogyne: kaptam az automatikus válasz-emailt, hogy hívjam őket telefonon. Akkor miért van e-mail címük? Bosszantó.”
  • 2. deszkás 2011. október 26. 10:51
    „Ez a piff paff puff rugóláb nyusziseriff. :)))”
  • 1. klj_54 2011. október 26. 10:10
    „Számomra kamu az egész!
    Küldtem már papíron is levelet nekik, hogy nem tudom a belépési jelszavam valamint azt is közöltem, hogy az email címem megváltozott.
    Erre írják, hogy a regisztrált email címemre küldik a belépéshez szükséges adatokat!
    Ezek ott fent el nem olvassák amit az ember ír nekik?
    Biztosan nem, mert írtam már olyat is, amiért perre szoktak menni:)”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szerb–magyar közös projekt

Szeged - Vajdasági és dél-alföldi, határ menti vállalkozások és klaszterek együttműködéséről szólt a… Tovább olvasom