Délmagyar logó

2017. 03. 23. csütörtök - Emőke 11°C | 21°C Még több cikk.

Kerékpárost gázoltak Szegeden

Egy fiatal lányt gázoltak el az Oskola utca végén, mikor áthajtott a kereszteződésen a Dóm tér irányába.
Munkatársunk a helyszínen tartózkodott, amikor a baleset történt, így elmondta, hogy a BMW, amely elütötte a kerékpárost, a Somogyi utcából hajtott a kereszteződésbe, ahol megtörtént a baj. A járókelők közül sokan az elgázolt lány segítségére siettek, úgy tűnt, orvos is volt köztük. Elsőként a sofőr igyekezett segíteni.

A sérültet végül a perceken belül megérkező mentő elszállította. Információink szerint a a fiatal lány eszméleténél volt, tudott felelni a mentősök kérdéseire, a bal lábát fájlalta.

Korábbi kerékpáros balesetek

Kerékpárost gázoltak Szegeden - galéria

Olvasóink írták

148 hozzászólás
  • 148. nelek 2009. december 02. 17:48
    „148:
    A kerékpárút hosszában az azt jelenti, hogy az autósokat lassítaná a fekvőrendőr.”
  • 147. mfos 2009. november 30. 11:10
    „ha jól látom és gondolom, akkor arról a kereszteződésről van szó, ahol engem is már majdnem elcsaptak egyszer, mikor mentem keróval. Egyszerűen az épület miatt a (Tisza felől érkező) kocsis semmit nem lát, DE nem is lassít semennyire. Nem értem, hogy a hülye sofőrök (akinek nem inge...) miért a zebrán kezdenek lassítani, ott állnak meg?! A képen is látható, hogy ott a STOP tábla! Mondjuk a kerósnak is min. érdemes minden kereszteződésben lassítania+szétnéznie, de mégis!

    Ha a kocsis meg a Sörkert irányából megy tovább egyenesen, akkor meg képtelenség előre megkülönböztetni a szándékát a kanyarodóéktól, mert vagy nem indexel a kanyarodó, vagy ugye a mögötte haladó kocsi indexét nem látni, vagy a kocsik helyzete olyan, h nem megállapítható, csak már az utolsó pillanatban a továbbhaladási szándéka! A fekvőrendőrt talán én is célszerűnek tartanám!”
  • 146. ifj. Nagy Gábor 2009. november 30. 09:18
    „135. nelek 2009.11.28. 17:31
    "Rendszeresen látom, hogy sörkert felől lassítás nélkül (50-60as tempóval) mennek át az autók. A másik irányból meg abszulút semmit nem lát az autós. Ha lenne valami akadály (kőcici, vagy fekvőrendőr) a kerépárút hosszában talán máshogy lenne. Vagy még az is biztonságosabb lenne, ha nem lenne elsőbbsége a bicikliútnak (valójában a szokásjog alapján már most is így van)."

    Ha az autósok mennek át ezerrel ott, ahol nincs elsőbbségük, akkor miért nem az jut eszedbe, hogy nekik kéne fekvőrendőr?”
  • 145. CsImre 2009. november 29. 23:19
    „146. nelek:

    Úgy, hogy ha megfordítjuk az elsőbbségi rendet, akkor éppen még elüthetik a biciklist, csak akkor ő lesz a hibás, ráadásul a kerékpáros közlekedés lassul, energia és időigényesebb lesz. Ez nem cél, de még csak nem is megfelelő eszköz. Ennyi erővel akkor ne biciklizzen senki, akkor nincs gázolás. A másik lehetőség, hogy oolyan infrastruktúrát hozunk létre, amely ténylegesen biztonságos, és használható, aki pedig megszegi a szabályt, azt hathatósan, és általános jelleggel "ki kell állítani a játékból".”
  • 144. nelek 2009. november 29. 20:56
    „Persze annak van elsőbbsége, akinek a kresz szerint az van. Legalábbis utólag. Mert ha látom hogy jön (ez gyakran van abban a kereszteződésben) akkor nem fogok elé menni elsőbbségem tudtában. Bicikliről amúgy is többet látni és hallani, mint egy autóból.

    CSimre:
    "Sőt, ha az emberek nem bicikliznének, akkor biztos nem gázolnának kerékpárost."
    Remek meglátás, de hogy jön ez ide?”
  • 143. gróf 2009. november 29. 19:26
    „Minek a sok kresz tábla, jelzőlámpa? Pénzkidobás.”
  • 142. vuk 2009. november 29. 17:29
    „142. hozzászólás őrgróf 2009.11.29. 16:23

    Szomoru, hogy sokkaknak ez a hozzallasa, meg rendortol is hallottam ezt, pedig neki pont dolga lenne az, hogy ne igy legyen.
    Es nem is igy van: Annak van elsobbsege, akinek a szabaly szerint van. Az, hogy megadjak-e, az mar buncselekmeny kategoria (is lehet). De amig az orszagban meg lehet uszni halalos gazolast semmivel addig nem fog sokminden valtozni.”
  • 141. vuk 2009. november 29. 17:27
    „141. hozzászólás tinfish 2009.11.29. 14:28

    Ponthogy forditva: aki alatt 1 tonna vas van, az legyen ovatos! Amiben ul az akar halalos fegyver is lehet.
    Nyilvan bringaval is figyelni kell, de tudod.. nagyobb ero = nagyobb felelosseg :)”
  • 140. őrgróf 2009. november 29. 16:23
    „a - néhol idióta! - szabályokon túlmenően egyet meg kell érteni: ELSŐBBSÉGE ANNAK VAN, AKINEK MEGADJÁK!!!!
    És ezt én AUTÓSKÉNT IS MINDIG BETARTOM! A halottnak lehet utólag magyarázni, hogy igaza volt...”
  • 139. tinfish 2009. november 29. 14:28
    „Nem mindig a rendőrök és a kormány hibás mindenben. Én minden nap a belvárosban bicajozom, és ha elgázolna egy autós, nem a rendőrt ócsárolnám, hanem MAGAMAT-mert kicsi=bicajos,gyalogos vagyok. Ha tetszik, ha nem a gyengébb láncszemnek kell óvatosabbnak lenni. Megint jó idő van, és akik évek óta nem bicajoztak leporolják a kerékpárjukat és csak lesnek, hogy nem nekik van feltétlenül mindig és mindenhol egyértelműen elsőbbségük...”
  • 138. borcsokzsolt 2009. november 29. 12:00
    „Szerintem ha egy tonnán ülsz akkor jó ha figyelsz!”
  • 137. Yossarian 2009. november 29. 10:59
    „addig amíg ebben az országban halálos gázolást is meglehet úszni annyival, hogy a bíróság vállon veregeti az idióta autóst, nem várja senki, hogy ha biciklivel, vagy gyalog közlekedik, biztonságban van. a rendőrség nem képes, és nem is akar rendet tenni az utakon, az elkövetett szabálysértések, közlekedési bűncselekmények megtorlatlanul maradnak. és sajnos ebbe ártatlan emberek rokkanak, illetve halnak bele.
    és ez szomorú.”
  • 136. vuk 2009. november 29. 09:27
    „137. hozzászólás csasvagyok 2009.11.28. 21:21

    Valoban felesleges azon vitazni, hogy kinek volt elsobbsege: teljesen egyertelmu.”
  • 135. csasvagyok 2009. november 28. 21:21
    „Szerintem felesleges azon vitázni kinek van elsőbbsége. Én kerékpározom, minden nap vezetek a munkám miatt, és be kell látni egyformán hibásak vagyunk EMBEREK!!! Már engem is el akartak ütni, (többször is) de nekem volt több eszem és megálltam, de volt olyan is amikor kerékpáros jött nekem (hátsó lökhárítónak!) olyan sebességgel, hogy elgörbült az első kereke, és kiabált velem, hogy hívjunk rendőrt, mert nem adtam meg az elsőbbséget. De belátta, hogy Ö járna rosszabbul, és tovább állt. Akkor most ki vigyázzon kire?”
  • 134. CsImre 2009. november 28. 20:00
    „136. nelek:

    Sőt, ha az emberek nem bicikliznének, akkor biztos nem gázolnának kerékpárost.”
  • 133. nelek 2009. november 28. 17:31
    „Ebben a keresztezodesben körülnézés nélkül nem sokáig úszható meg a baleset, hiába van az elsőbbség. Rendszeresen látom, hogy sörkert felől lassítás nélkül (50-60as tempóval) mennek át az autók. A másik irányból meg abszulút semmit nem lát az autós. Ha lenne valami akadály (kőcici, vagy fekvőrendőr) a kerépárút hosszában talán máshogy lenne. Vagy még az is biztonságosabb lenne, ha nem lenne elsőbbsége a bicikliútnak (valójában a szokásjog alapján már most is így van).”
  • 132. CsImre 2009. november 28. 15:36
    „http://www.youtube.com/watch?v=Z4ZKg0KbSm4”
  • 131. Zsoltee0716 2009. november 28. 13:43
    „130. hozzászólás maz 2009.11.28. 13:15

    6. hozzászólás Walaky 2009.11.27. 13:41

    Ilyen hozzászólással, már eljárás indítható ellenetek! Szánalmasak vagytok, és közlekedésre alkalmatlanok ennyi. A lány ki létéről vki vmit???

    El kell ismerni ki hibázott és nem a vasrúd után meg kalapács után nyúlni. Mert ennek jogi útja lesz, talán önbiráskodásnak hívják avagy súlyos testi sértés.

    Köszönjük remélem sok ilyen állat közleledő van mint ez a két hozzászoló! Undorító.”
  • 130. ValakiaSOKKözül 2009. november 28. 13:37
    „Sziasztok.
    A Feketesas utca is egy érzékeny hely a biciklis kontra autós viszonylatban. A Dugonics tér felől mentem az Anna kút irányába normális tempóban. Egy a parkolóból kitolató autó majdnem elütött.....
    http://www.frigotrade.hu/klima/legtisztito.php az itt látható autó....
    megálltam és anyáztam egy sort... a sofőr kiszállt és elnézést kért, hogy nem látott, majd megkért hogy üljek be a kormány mögé és nézzem meg, hogy mit látott belőlem..... Hát nem semmi, mert semmit nem látott.....
    Kedves biciklis társaim. Amikor közlekedtek, akkor gondoljatok arra, hogy vannak esetek amikor egyszerűen fizikai képtelenség észrevenni időben minket (még éppen csak guruló autóból is).
    Én attól az esettől minden hasonló kocsival előzékeny vagyok...”
  • 129. Teo 2009. november 28. 13:31
    „http://www.youtube.com/watch?v=-LPoFgT0gBg”
148 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Feljelenti egymást az ellenzék és a városvezetés

Feljelentést tett a Fidesz frakció az Etelka sori garázsok ügyében. Az önkormányzat pedig a Fideszt… Tovább olvasom