Délmagyar logó

2017. 08. 22. kedd - Menyhért, Mirjam 14°C | 24°C Még több cikk.

Korszerű telefonos ügyintézés a Dégáznál

A Dél-alföldi és az Észak-dunántúli Gázszolgáltató Rt. új, közös telefonos ügyfélkapcsolati központot működtet ezentúl Szegeden, a Dégáz Pulz utcai központjában.
Az új telefonközpont egyszerre kilencven hívást tud fogadni. Fotó: Karnok Csaba
A Dél-alföldi és az Észak-dunántúli Gázszolgáltató Rt. új, közös telefonos ügyfélkapcsolati központot működtet ezentúl Szegeden, a Dégáz Pulz utcai központjában. Hétköznaponként reggel 6 és este 8 óra között fogadják az ügyfelek hívásait. A 40-824- 825-ös helyi tarifával hívható számon be lehet jelenteni a mérőóra állását, lehet szolgáltatásokat megrendelni és lemondani, adat- és címváltozásokat bejelenteni, fogyasztási hely ki- és bekapcsolását intézni, illetve a számlázással kapcsolatos problémákat megbeszélni. A tegnapi avatóünnepségen részt vett Jean-Francois Carriere, a Gaz de France közép-európai igazgatója, aki elmondta: egy időben 90 telefonhívást tud fogadni a központ. Az ügyeket természetesen a továbbiakban is lehet személyesen is intézni.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Törött bokával érkezett haza Karcsika édesanyja

Isztambulban vasárnap megtámadták és kirabolták Bogosné Papp Edinát. Az asszony súlyos sérüléseket… Tovább olvasom