Délmagyar logó

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

Kovács Lázár a Knorr reklámarca

Mórahalom, Röszke - Kovács Lázár sztárséf lett a röszkei Knorr gyár reklámarca. A nős férfi félrelépéséről naponta zeng a bulvársajtó, ám a vállalat szerint az emberek külön tudják választani a bulvármédia sztorijait a kampánytól. A Knorr Mórahalmon terjeszkedik.
Kovács Lázár sztárséf lett a röszkei Knorr gyár egyik márkájának reklámarca. Az Unilever Magyarország Kft. zselés állagú levesalapját néhány hete kezdték el népszerűsíteni a televízió-csatornákon. A szakács július közepén került a különböző pletykalapok kereszttüzébe, amikor bombaként robbant a hír: a nős férfinak egy kecskeméti lánytól házasságon kívüli fia született. Lázár magánéletével azóta napi rendszerességgel foglalkoznak a lapok: a két legnagyobb bulvárújság szerdán is címlapon hozta a Lázár-saga legújabb fejleményeit.

– Kovács Lázár magánélete nem tartozik ránk. Azért akartunk és akarunk vele együttműködni, mert kiváló séfnek tartjuk. Hisszük, hogy a célcsoportunkhoz tartozó nők szét tudják választani a bulvármédia sztorijait a kampánytól, amelyben egy profi szakács ajánl használható ötleteket a háziasszonyoknak – beszélt lapunknak Vince Beáta, az Unilever PR-munkatársa arról, hogy miért Lázárt választotta a vállalat reklámarcnak. A termék népszerűsítésével ráadásul jóval az ügy kirobbanása előtt keresték meg a szakácsot: együttműködésük már áprilisban megkezdődött.

Kovács Lázár mosolyog: magánéleti problémái ellenére az Unilever hosszú távon számol vele. Fotó: DM/DV
Kovács Lázár mosolyog: magánéleti problémái ellenére az Unilever hosszú távon számol vele.
Fotó: DM/DV

– Amihez Lázár hozzányúl, az siker lesz: tévéműsorát mindenki ismeri és szerette, és a washingtoni magyar nagykövetségen is ő népszerűsítette a magyar ételeket – magyarázta Vince Beáta.

Érdekességként megjegyezzük: az amerikai szupergolfozó, Tiger Woods tavaly óriási szexbotrányba keveredett, miután napvilágot látott, hogy több tucat nővel csalta meg a feleségét. A sportoló mögül több szponzor, elsőként az őt reklámarcként foglalkoztató Gillette hátrált ki.

– A bulvárhadjárat Lázár magánéletére vonatkozott, szakmai munkásságát és elismertségét nem tudta megingatni – erősítette meg az Unilever elkötelezettségét a séf mellett Földi Réka, Kovács Lázár brand menedzsere.

A Röszkén is gyártó vállalat szerint nem tartozik rájuk a séf magánélete. Fotó: DM/DV
A Röszkén is gyártó vállalat szerint nem tartozik rájuk a séf magánélete. Fotó: DM/DV

Nem árt a sztárséf renoméjának, hogy egy zseléből készített terméket reklámoz? A kérdésre Lázár azt mondta: természetes alapanyagokból álló levesalapot ajánl, ami csak az ételek ízének tökéletesítésre szolgál, a friss alapanyagokat ugyanúgy be kell szerezni.

80 millió tasak évente

A röszkei Knorr gyárban 250 ember dolgozik, ahol 800 különböző terméket, mintegy 80 millió tasakot gyártanak évente: innen látják el az egész országot, de exportra is termelnek. A vállalat sajtóosztályának tájékoztatása szerint már jó ideje keresik a bővítés lehetőségeit. – Először a röszkei telephely átalakításában és kiterjesztésében gondolkodtunk, de még az önkormányzat legmesszebbmenő támogatásával sem sikerült egy olyan beruházásra kész és megfelelő infrastruktúrával rendelkező 10–15 hektáros területet találni, ami erre alkalmas lenne. Mórahalmon azonban sikerült egy megfelelő ipari ingatlant megvásárolni, ám még évekbe telik, mire Röszkén befejeződik, és Mórahalmon újraindul a termékek gyártása.

Olvasóink írták

  • 20. noemi 2010. szeptember 20. 19:48
    „Tiszta szégyen ez az ember!Szánalmas ember!”
  • 19. Zs 2010. szeptember 20. 14:32
    „ez az arc: kudarc”
  • 18. QM 2010. szeptember 20. 13:54
    „Hajrá Lázár! Más is kavart, te legalább tudsz főzni :)”
  • 17. deszkás 2010. szeptember 19. 16:41
    „HÉTSZÜNYÜ...! Tudod alufelni napfénytető.”
  • 16. zoltanszabo 2010. szeptember 19. 16:28
    „Pár éve voltam az ö Budai kifőzdéjében.Pár asztal nem nagy szám.Jött-ment tette vette magát csak mosolygott mind az 52 fogával,ki főzött nem tudom de nem ízlett a kaja senkinek pedig 8-an voltunk mindenki mást rendelt.Többet nem szerveztünk ide bulit.Úgy tudom Amerikában sem szerették a kajáját,idő előtt haza küldték.Akinek szakács végzettsége van és szívből szereti a szakmáját az tud igazán jól főzni.”
  • 15. Hétszűnyűkapanyányimonyók 2010. szeptember 19. 15:53
    „És vajon hány nő gondolta azt : "Ez a csávó átveri a nőket, ezért nem állok szóba vele"
    Mert lehet, hogy mondani mondja, de gondolni már tuti nem fogja:)))”
  • 14. g28 2010. szeptember 19. 15:14
    „Főzni mindegyik gyakorlott éttermi szakács tud, csinosnak lenni, nem mindegyik, médiának pedig jól szerepeltethető ember kell. Főzöcskés műsorokat már unja a nép. Talán majd ezután a kőművesek fognak következni, majd a pszichológusok, stb.
    Arról beszélt a séfünk, hogy Amerikában hol dolgozott, de arról nem, hogy miért nem hosszabbították meg vele a szerződést?
    Jól tenné, ha egy kis időre eltűnne a színről, magába mélyedne, igaz, ez nem olyan ország, ahol számít a jellem.
    Jól írta egyik hozzászóló társunk, hogy az ismert közszereplőknél nincs különbség a szakma és magánélet között, nekik mindegyikben értéket illene képviselniük, példát mutatniuk munkában, magánéletben egyaránt, hogy a gyermekek példaképei lehessenek. Ha nem képes rá, hogy felmérje tettét, akkor másik szereplő után kéne nézni a tv-nek, bár ki tudja, hogy a tv vezérkarában is milyen pédamutató emberek találhatók. Ha alkalmazzák ezek után, akkor lehet, hogy ők sem különbek.”
  • 13. rozator 2010. szeptember 19. 14:17
    „Röszkének két arca van! 1,- :5 kilométeres kocsisor a határon! ,- :Kovács Lázár! Szerintem ez jobb!!”
  • 12. Mike3 2010. szeptember 19. 09:38
    „ez meg ki a seggem? tele van a média szakácsokkal, sztárként aposztrofálva.
    idéznék egy irigymirigy szöveget:
    "unom, hogy főznek minden tévén, szakácsnak készül minden sztár"”
  • 11. gedeon 2010. szeptember 19. 08:20
    „Zseléből készített terméket reklámoz. Ez ciki.
    Nem szeretem a mű dolgokat. Én igazi hozzávalókból szoktam főzni.”
  • 10. joy 2010. szeptember 19. 07:41
    „Ami azt illeti, főzni, eladni tud, szakmájához nagyon ért.
    Hogy még a krumplit is megtossza, ha el nem gurul?
    Hát igen, sokakban ez örjítő irígységet kelt, én tisztelem érte!
    :o)))
    A luvnyát legkevésbbé sem, mert hazudik, mint a vízfolyás. Meg akarta fogni magának az akkor már ismert személyt, de buta, tévedett.”
  • 9. sajtkukac 2010. szeptember 18. 23:31
    „Uncsi, nagyon uncsi. És mitől jó szakács? Én is tudok főzni, csak azt a családom eszi meg, bár nem a homár és a lazac a fő fogás nálunk, sőt még sosem ettem, sosem főztem. Ettől lesz "sztár"szakács valaki? Mert akkor vállalom, hogy csak a családomnak és a barátaimnak ízlik a főztöm. Mégegyszer mondom, u n a l m a s ez is, mint a többi celeb.”
  • 8. Grabowsky 2010. szeptember 18. 21:41
    „Ritka egy unszimpatikus ábrázata van szegénynek, szerintem mellényúlás volt...”
  • 7. vajalja 2010. szeptember 18. 19:03
    „Azt tudjuk, amit a bulvársajtó megírt.
    A bulvársajtóról tudjuk, hogy hazudik az olvasottság érdekében.
    Tehát tudunk néhány hazugságot.
    Lázár egy nagyszerű szakács, ezt viszont én tudom.”
  • 6. Sandman 2010. szeptember 18. 19:01
    „Mondhat bárki bármit, a közismert személyeknek nem szétválasztható a magánélete a közszereplésektől! Képzeld el a háziasszonyt, amikor a Knorr-ra pillantva eszébe jut: "Ó, hát ez az ember kínálja nekem az ízesítőt, aki -bocs a kifejezésért- átvágta a feleségét, mint sz.rt a palánkon. Hazudott a feleségének, de nekem a zacskóról rám mosolyogva igazat mond! Veszek is még egy zacsival!"”
  • 5. Vörcsi 2010. szeptember 18. 17:26
    „2. Én is remélem!
    De kis hazánkban egyenlőre az az ember a sztár, aki a legtöbb embert be tudja csapni, aki legtöbbet tud lenyúlni a közös kasszából, akinek az is elég, ha csak a "szakmai tisztessége" meg van!”
  • 4. soligor 2010. szeptember 18. 17:21
    „2 ,szívemböl szóltál!!”
  • 3. rodeziai 2010. szeptember 18. 16:39
    „nincs ezzel az emberrel semmi gond!”
  • 2. g28 2010. szeptember 18. 15:05
    „A cégek szeretik hamar meglovagolni a saját hasznukra a hirtelen nagy ismertségű embereket, más (értékeket is őrző) országokban viszont elhatárolódnak az ilyen jellemű emberektől. Az ember egy egész, nincs félig jellemes, félig jellemtelen, vagy jellemes vagy jellemtelen egy ember. A negatív reklám is reklám. Jó lenne ha már a pozitív értékek tisztelete felé fordulna el az ország, és elítélné a jellemtelenségeket, nem pedig kiemelten kezelné. Reméljük, hogy ebben is változás fog bekövetkezni.”
  • 1. szilléri 2010. szeptember 18. 14:15
    „Helyes !”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Három kérdés, aki válaszol: Nagy Sándor Szeged alpolgármestere

Ezúttal Nagy Sándort, Szeged városfejlesztési alpolgármesterét faggattuk a kampánytémává vált Mars térről, a belváros-rehabilitációs beruházásról. Tovább olvasom