Délmagyar logó

2017. 11. 21. kedd - Olivér 1°C | 8°C Még több cikk.

Kreativitás és tudás - a Sony Szegeden

Szeged - A Sony Pictures Television International közép-európai csatornái internetes felületeinek fejlesztésében egy szegedi cég is közreműködik. A Sony ide látogató képviselőjével, Paul Dinsmore-ral a helyi kreativitásról és a jövő médiájáról beszélgettünk.
– Mikor és hogyan talált egymásra a Sony Pictures Television International és a szegedi székhelyű Factory Creative Studio?
– Már hosszú évek óta dolgozunk a Factoryval. Együttműködésünk az HBO mozicsatorna kéthavonta megjelenő magazinjának internetes oldalának kapcsán kezdődött. Ezt követően pedig a régióban működő csatornáink online megjelenését bíztuk a cégre. A televíziós hálózatokat tekintve globálisan három területre koncentrálunk: a Sony Entertainment Television egy általánosabb szórakoztató csatorna, ami 20 és 45 év közötti férfiaknak és nőknek szól, azaz egy szélesebb demográfiai célcsoportra koncentrál. Magyarországon ezt az irányt az AXN csatorna képviseli. Tematikus csatornáinkkal elsősorban a bűnügyi vagy tudományos-fantasztikus témák iránt érdeklődő férfi nézőket célozzuk meg. Harmadik célcsoportunkat pedig az anime rajongó tinédzserek és fiatal felnőttek alkotják, nekik Animax csatornánkat kínáljuk. Jelen vagyunk mindenhol, ahol az összes vezető televíziós társaság: Spanyolországtól Dél-Afrikáig, Oroszországtól Magyarországig csakúgy, mint Szingapúrban, Japánban, Indiában, sőt még Argentínában is.

– Térjünk vissza a Factoryhoz: mivel rendelkeznek, amivel mások nem?
– Mindenekelőtt a kivételes kreativitás, valamint a legújabb technikákban való jártasság és fejlesztési képességek teszik számunkra érdekessé ezt a céget. Korábban több flash alapú tematikus oldal, sorozatokat népszerűsítő microsite, valamint az ezekhez kapcsolódó online hirdetések kivitelezésére adtunk a szegedi társaságnak megbízást, most pedig sokkal nagyobb terveinket valósítják meg: szeretnénk, ha már nemcsak közép-európai oldalainkat fejlesztenék, hanem Európa más területeire is dolgoznának. Reméljük, még sokáig lehet segítségünkre ez a kivételes tudás – később akár globális munkák alkalmával is.

Paul szerint nagyon finom a szegedi halászlé. Fotó: Frank Yvette
Paul szerint nagyon finom a szegedi halászlé.
Fotó: Frank Yvette

– Hogyan látja az elektronikus médiumok jövőjét?
– Manapság a tartalmak könnyű elérése a legfontosabb. Az emberek bárhol, bármikor, bármilyen eszközzel szeretnének informálódni. Fontos, hogy a lényeges információkat – legyen ez mobil, webes vagy televíziós tartalom – platformtól függetlenül, könnyedén szerezhessék meg. Az általunk tapasztalt tendencia szerint minden, ami a televízióban vagy rádióban élőben elérhető, annak online is elérhetőnek kell lennie – és nemcsak az előfizetőink, hanem egy szélesebb közönség számára is. Weboldalaink nemcsak promotálják a televíziós csatornákat, hanem egyben helyi vagy nemzetközi tartalmat is kínálnak. A tartalomszolgáltatáson kívül interaktív eszköztárat is igyekszünk biztosítani látogatóinknak, nézőinknek. Célunk, hogy azok az emberek, akik kedvelik televíziós csatornáinkat, minél több időt töltsenek el honlapjainkon.

– Közép-Európában mely országokban vannak a Sonynak webes platformjai? Merre terjeszkednek a közeljövőben, mik a tendenciák?
– Ebben a régióban – Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában és Magyarországon – mindegyik csatornánknak külön webes megjelenése van. Terjeszkedni pedig kelet felé szándékozunk, Oroszország után Ukrajna, Belorusszia, majd pedig Szerbia, Horvátország és a többi exjugoszláv ország a cél.

– Milyen gyakran látogat Magyarországra?
– Ez a második alkalom nyolc éven belül. Rengeteg időt töltöttem Ukrajnában, és éltem néhány évet Prágában is. Nagyon kedvelem Európa ezen részét. Bárcsak több országot megismerhetnék!

– A híres szegedi halászlét megkóstolta már?
– Ma délben fantasztikus halászlét ebédeltem. Igazán ízletes volt.

Olvasóink írták

  • 6. Luckatosh 2009. február 13. 10:02
    „IDE EGY OLCSO BOLTOT SZERETNENK!”
  • 5. lebro 2009. február 12. 14:40
    „Mind szakmai és meberi hozzáállás valamint munkakörülmények tekintetében is példaértékű régiónkban a Factory. Volt szerencsém dolgozni náluk és büszke is vagyok rá.
    Igen is nagy szó az, hogy egy vidéki szegedi cég eddig eljutott úgy , hogy nem politikai erők és eltartó önkormányzatok nyomták előre, hanem a tehetség, az emberség, a tudás és a lelkesedés.”
  • 4. E! 2009. február 12. 11:41
    „Több ilyen céget!!”
  • 3. Logaritmus 2009. február 12. 10:58
    „gardista33, szerintem te vagy eltájolva. :D”
  • 2. darkgamer 2009. február 12. 10:33
    „Ez az úr egy ügyfél, aki azért jött Szegedre, hogy megbízásokat adjon a Factorynak...

    Ergo, a Factory "emberei", - mivel lesz munkájuk - képesek lesznek kifizetni a számláikat. Outsourcing. Nekik pénzük van, nekünk meg tudásunk. Csak így tovább, még száz ilyen cég kellene Szegedre!”
  • 1. gardista33 2009. február 12. 09:48
    „el van tájolva,minek jön ide?A számlákat nem birják fizetni az emberek.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ismét raboltak a Retek utcában

Szeged - Késsel fenyegette meg a szegedi Retek utcai Napsugár ABC alkalmazottját egy arcát piros sállal eltakaró ismeretlen fiatal férfi kedden késő este. Tovább olvasom