Délmagyar logó

2018. 01. 20. szombat - Fábián, Sebestyén -2°C | 6°C Még több cikk.

Lehetetlen klinikai küldetés

Szeged - Mivel nem veszik fel a telefont, nem lehet időpontot kérni a szegedi klinikai központ mammográfiás vizsgálatára – állítják olvasóink. A szolgáltatócég vezetője szerint két hétig vizsgálat ugyan nem volt, de előjegyzéseket felvettek.
Képtelenség bejutni a szegedi klinikai központ mammográfiás vizsgálatára, jó ideje ugyanis nem lehet elérni a telefonos előjegyzés-felvételt, akármikor is próbálkoznak – panaszkodtak olvasóink. A dorozsmai Lajkó Edit azt mondja, három hete személyesen is megfordult a mammográfiai centrumnak helyet adó szegedi patológiai intézetben – de csak a portásig jutott, aki közölte, hogy ott személyesen nem lehet időpontot kérni. Az asszony – mivel hormongyógyszereket szed, és édesanyja is mellrákos volt – magas rizikójú csoportba tartozik. Szeretne ugyan figyelni a megelőzésre, beutalója is van, részt venne a vizsgálaton, de a fentiek miatt mégsem tud.

– Értetlenül hallgatom, amit mond, mert hozzánk nem érkezett panasz az előjegyzési telefonszámmal vagy a mammográfiás vizsgálat elérhetetlenséggel kapcsolatban – mondta el Horváth István, a szolgáltatást végző ED Euromedic Diagnostic Kft. igazgatója. A vezető türelmet kért, majd miután utánanézett, azt mondta: bár két hétig valóban szünetelt a vizsgálat, úgy tudja, előjegyzéseket ezalatt ugyanúgy felvettek, mint korábban. Igaz – tette hozzá –, hogy folyamatosan csörög az egyetlen telefon, és a hosszabb kikérdezés, illetve adategyeztetés miatt valóban gyakran foglalt a vonal. Megpróbálta elérni ő is a szolgáltatást a hivatalos számon: először kicsöngött, de nem vették föl, később foglalt volt, harmadszorra, ötperces csörgetés után, belső vonalon sikerült elérni őket.

Azt mondta, a nyári szünet után most akkora az igénybevétel, hogy a telefonos előjegyzést kezelő egyetlen adminisztrátor olykor kevésnek bizonyul. Megoldásként – merthogy van ilyen – a patológiai intézetben lévő mammográfiás központban történő személyes bejelentkezést ajánlja, naponta 8 és 13 óra között. Állítása szerint hétfőn negyven nő jelentkezett be ott.

Olvasóink írták

  • 20. klj_54 2008. augusztus 23. 18:33
    „19. hozzászólás SP 2008.08.21 23:29

    Nyugi, valamelyik "biztos" törvénymódosítást kezdeményezett ez ügyben!
    Mert "Állampolgári jogaink sérülnek:( "”
  • 19. SP 2008. augusztus 21. 23:29
    „Sok helyen divat a telefonos ügyfélkapcsolat hívásbeválasztással, azzaz egy üzenetrögzítős rendszer, amikor utasítást ad a géphang, mikor melyik gombot nyomd meg. Ez az ügyfél gépiesített kifárasztása. Néhányszor végigpróbálod és belefáradsz, a pumpád felmegy az egységed meg lefogy a telefonodról. Pl. Szetáv. Képtelen vagyok megtudni, hogy mikor kapok fűtés éves elszámolást, telefonon. Aztán küldi a felszólítást, a büntető kamatot.
    Valakinek ezeket a trükköket ellenőrizni kellene. pl: fogyasztóvédelemnek. Az ügyfél valamilyen megkárosítása ez is.”
  • 18. klj_54 2008. augusztus 21. 23:08
    „Az a gond, hogy pártjaink és kormányunk téved: nem reformra van szükség a Néprosszulétügyben.
    FORRADALOMRA!
    Mert ami ma megy z a rablás egyik törvényes formája. Én 1968 óta fizetek folyamatosan "SZTK"-t. Van rokonom és több ismerősöm aki még az eü.-n belül dolgozik.
    Ma a statisztika dönt és nem a valós egészségügyi igény:(
    De sajna amit itt mi leírunk az senkit nem érdekel!
    Másképpen fogalmazva: "kutyaugatás és szamárordítás nem hallatszik az égig".
    Sajnos:(”
  • 17. mucu 2008. augusztus 21. 22:31
    „Na messze eltértetek a mammográfiától. Én végigjártam. Úgy emlékszem, ami beutalót adtak, azon nem a megfelelő telefonszám volt. Persze ez csak hosszas próbálkozás után derült ki. A jó telefonszám birtokában gördülékenyen ment a dolog, rögtön felvették a telefont, nem hosszú időpontra előjegyeztek, és korrekten dolgoztak, nem körmöt reszelgettek.”
  • 16. egészségügyis 2008. augusztus 21. 17:06
    „13-s!! Én is egészségügyben dolgozom és nem reszelgetem a körmöm! Bárcsak tehetném, mert az azt jelentené, hogy kevés a beteg! De sajna nem így van! Az is tény h. nagyon sok az adminisztráció, ezt csakis a drága kormányunknak köszönhetjük, ha nem lenne valószínűleg kicsit gördülékenyebb lenne a rendelés is!
    5-ske: igazad van, ha már Horváth úrék felveszik az államtól azt a sok pénzt, akkor nyújtsanak is érte vmit! De sajna az a cég kissé kezd leamortizálódni! :(”
  • 15. tita 2008. augusztus 21. 16:28
    „gy, köszönöm!”
  • 14. gy 2008. augusztus 21. 13:47
    „Tita, a sportorvosit felszámolták. a gyermekkórházban érdeklődj.”
  • 13. Pipa Piros 2008. augusztus 21. 11:23
    „Reszelgetik a körmüket a kisasszonyok, tragédia ami sajnos általában a gyógyászat bármely ágában megy. (Tisztelet a nagyon kevés kivételnek). Ha regisztráltak 2 -3 hónappal későbbre, újra kell jelentkzetni (SZTK) ahol egy béna liba most lát először billentyűt. (nemtudom kinek a kije, mert egy orvos ment ki segíteni !!!!
    Tényleg szörnyű. Mindenkinek azt kívánom, hogy ORVOSTÓL (ügyvédtől) mentse meg az isten!!!”
  • 12. Rs 2008. augusztus 21. 10:39
    „Én május óta többször voltam a kakasos templomnál lévő bőrgyógyászaton, negyedszerre sem tudtam időpontot kapni, mindig azt mondják, majd két hét múlva. A szemölcsöm meg csak nő és fáj, ki, lesz a felelős, ha valami komoly dolog lesz belőle ? Ez mindegy is mert az én bőrömre megy a vásár, szó szerint!”
  • 11. Grabowsky 2008. augusztus 21. 10:06
    „Tita: Kartonozóban kérj, sztem ott nem tudnak lerázni...”
  • 10. tita 2008. augusztus 21. 09:54
    „Segítsetek! Két hónapja próbálom elérni a sportorvosi rendelőt, hogy gyerekeimnek időpontot kérjek szemészeti vizsgálatra. Vagy kicseng és nem veszik fel, vagy nem is kapcsolható a szám. Tudtok valamit az okokról???”
  • 9. bespin 2008. augusztus 21. 09:37
    „Az idióta adminisztrálás a profitorientáltság miatt van, az adminisztráció leköti a szakdolgozó idejét, kevesebb idő jut a diagnosztikára és a pacientúra kiszolgálására. A legszebb a sötétkamrai számítógép a hulladéknyilvántartásra........no comment.
    Golyszi, én 13 évet rántottam le radiológián és van hálapénz hidd el.... csak nem annak, aki ténylegesen képetalkot.”
  • 8. golyszi 2008. augusztus 21. 09:00
    „Nem mondom, hogy szeretem őket. Tudom, hogy másképp cseng ki a telefon. Bár míg ott dolgoztam soha nem tettem különbséget köztük. Ne higgyétek, hogy ott csak a lazsálás megy.”
  • 7. SP 2008. augusztus 21. 08:40
    „Temetkezési vállalkozások forgalma nő a betegellátás minőségi és mennyiségi csökkenésével. Azaz gazdaságos, mert a bevétel oldal nő.
    Tehát minden rendben. Változtatás nem szükséges. Most ez a divat.”
  • 6. méltatlankodó 2008. augusztus 21. 08:31
    „golyszi: a telefonok másképp csengenek ki belső hívás esetén (kivéve a saját spéci dallamú kütyüket), gondolom azért vették fel.”
  • 5. papen 2008. augusztus 21. 08:20
    „golyszi: pont fordítva, a belső vonal elé nem kell az 54.

    Más: ez egy kiszervezett szolgáltatást nyújtó cég, nem klinikai/kórházi.”
  • 4. golyszi 2008. augusztus 21. 07:28
    „Tisztánlátás végett: a belső vonal ugyanaz mit a külső, csak 54-et kell eléütni.
    Másik: Tudtommal nem privatizálta el a "sok milliós" gépet, azóta lecserélte a régit (azt hiszem), valamiféle bérleti szerződés van közte és a klinika között. A radiológiai szakmában nincs hálapénz, én még nem láttam egyszer sem, pedig majd 10 évet húztam le ott.”
  • 3. sevenof9 2008. augusztus 21. 03:36
    „meg kellene reformalni nem? ejnye no. remeljuk,szefjuk van es meg melle Rontgensugarzas-allo...”
  • 2. joy 2008. augusztus 21. 01:10
    „Megpróbálta elérni ő is a szolgáltatást a hivatalos számon: először kicsöngött, de nem vették föl, később foglalt volt, harmadszorra, ötperces csörgetés után, belső vonalon sikerült elérni őket.
    Én ez szerinte "renben van"!

    "Megoldásként - merthogy van ilyen - a patológiai intézetben lévő mammográfiás központban történő személyes bejelentkezést ajánlja..."
    Na, elmegy ám az ótvaros... Szemétládája elprivatizélte a sokmilliós berendezést, és most is hálapénzért, plusz TBkassza lenyúéásért dolgozik a mocsok rablóbanda!”
  • 1. Dr. Szatmáry Péter 2008. augusztus 21. 00:59
    „Szegeden a járóbeteg ellátáshoz kapcsolódó előjegyzés is nagyon lassú. A dolgozók ha tehetik nem veszik fel a telefont, ha valaki személyesen bemegy, nagy sorokat talál. A reumatológiai előjegyzés katasztrófálisan hosszú.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Utolsó harapás a grillből

Szeged - Az utolsók között maga is beleharapott az általa kisütött, illatozó pecsenyékbe a tegnap… Tovább olvasom