Délmagyar logó

2017. 11. 19. vasárnap - Erzsébet 0°C | 8°C Még több cikk.

Meghalt egy tűzoltó a Csongrádi úton

Ópusztaszer–Szeged - Avartűzoltásból tartottak szerdán a szegedi laktanyába a tűzoltók, amikor a Csongrádi úton eddig ismeretlen okból járművük árokba borult. Egy tűzoltó meghalt, öten megsérültek.

Megtört, fáradt tűzoltók várakoztak délután a Csongrádi utat szegélyező árok szélén. Fájdalmat láttunk a sokat megélt férfiak arcán – elhunyt bajtársukat gyászolták.

Avartüzet oltottak szerda délelőtt Baks térségében a szegedi tűzoltók, dél körül indultak vissza a laktanyába. Az egység eddig ismeretlen okból balesetet szenvedett: szerkocsija az Ópusztaszer utáni, korábban halálkanyarnak is nevezett balos ívnél megbillent. A jármű keresztbe fordult az úton, többször átpördülve, fákat és cserjéket kiszakítva az árokba borult. Fülkéje összenyomódott, oldala felszakadt. Egyik fiatal – az MTI információja szerint 27 éves – bajtársuk a helyszínen életét veszítette, egy tűzoltó súlyosan, négyen könnyebben sérültek. Előbbit kulcscsonttöréssel, utóbbiakat zömmel horzsolásos sérüléssel szállították a szegedi klinikára, de még szerdán kiengedték őket. Több órára lezárták a Csongrádra vezető utat: Dócnál Balástya, Ópusztaszernél Kistelek felé terelték a forgalmat.

Tűzoltók tragédiája. Fotó: Segesvári Csaba (galéria)

Öt éve történt súlyos tűzoltóbaleset

2007. július 30-án a tűzoltók Szegeden egy személyautóval ütköztek. Órákra lezárták a Rókusi körutat, amikor a riasztáshoz vonuló szegedi tűzoltók autójába a Szatymazi utca kereszteződésében egy Nissan belerohant. Az ütközéstől a többtonnás jármű felborult, három tűzoltó könnyebben, három súlyosan sérült, a kocsit vezető hatvanas szegedi házaspár súlyos-életveszélyes állapotban került a klinikára.

 
– A baleset okait mind a rendőrség, mind az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) szakértői vizsgálják. Pszichológus segített az esemény feldolgozásában, a helyszínre érkezett az OKF munkabiztonsági főfelügyelője és a műszaki szakterület munkatársa is. A tragédia miatt Csongrád megyébe látogat Bakondi György, az OKF főigazgatója. Elhunyt bajtársunk emlékét megőrizzük – mondta kora délután a baleset helyszínén tartott sajtótájékoztatón Tátrai János, a Csongrád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője. Hozzátette: a sérültek jól vannak. Kérdésünkre elárulta, a tűzoltóautóban nincs klíma, és nem ütköztek másik járművel. – Van biztonsági öv az autókban, minden körülményt a vizsgálatok tisztáznak – felelte kérdésünkre a katasztrófavédelmi szóvivő. Elmondta: kollégái azonnal segítséget hívtak, a mentőszolgálat szakemberei autókkal és helikopterrel vonultak a helyszínre, ahol a sérült tűzoltót sokáig próbálták újjáéleszteni.

Délután négykor még helyszíneltek a rendőrök. Daru állította talpra a sérült járművet, kamionnal szállították Szegedre a szerkocsit. A rendőrök többször átvizsgálták a fülkét, ki-be járkáltak a roncsban: lehúzott ablakok mellett dolgoztak. A hőség miatt a klíma nélküli járműben menet közben sem húzták fel az ablakot – éppúgy, ahogy azt más utazók is tennék. A tűzoltóautó kerekei széles nyomot hagytak a megpuhult aszfaltban: a kanyar bejárata után először jobb oldalára, később a felezővonalat is átlépve bal oldalára billenhetett a jármű – majd az árokba csapódott. A nyomok kezdeténél egy sírkő emlékeztet: 2000 szeptemberében hat ember, egy gyerek és öt felnőtt vesztette életét itt, amikor buszuk megcsúszott a a halálkanyarnak hívott szakaszon.

Tűzoltók tragédiája. Fotó: Segesvári Csaba (galéria)

Korábban írtuk:

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság az alábbi közleményt jutatta el szerkesztőségünkhöz:

"Egy beavatkozásról a laktanyába visszatartó tűzoltó gépjármű szenvedett súlyos balesetet az Ópusztaszeri emlékpark előtti kanyarban ma a késő délelőtti órákban. A balesetben öt tűzoltó megsérült, egy pedig a helyszínen életét veszítette" – közölték.

"A tűzoltó egység Ópusztaszer és Baks közötti avartűz felszámolásáról tartott a tűzoltólaktanyába, amikor a gépjármű egyelőre ismeretlen okból kanyarodás közben felborult. A benne tartózkodó valamennyi tűzoltó megsérült, egy kollégánk pedig a helyszínen életét veszítette. Négyen könnyű, egy tűzoltó pedig súlyos sérülést szenvedett. A mentő valamennyi sebesültet kórházba szállították. A baleset helyszínelése és a körülmények tisztázása folyamatban van. A helyszínen egy pszichológus tartózkodik, aki az esemény feldolgozásában segít a sérülteknek. Az eset körülményeinek alapos vizsgálata érdekében a helyszínre tart a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság munkabiztonsági főfelügyelője és a műszaki szakterület munkatársa, akik bekapcsolódnak a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság vizsgálati tevékenységébe" – írták.

Korábban írtuk:

Ha tehetik, kerüljék el a csongrádi utat és inkább az 5-ös úton, Kistelek felől közelítsék meg Ópusztaszert.

Eddig tisztázatlan okok miatt felborult egy tűzoltóautó Ópusztaszer és Sándorfalva között. A balesetben egy ember meghalt, egy súlyosan, négy könnyebben sérült. Teljes útlezárás mellett helyszínel a rendőrség.

Halál az úton: felborult egy tűzoltóautó Sándorfalva után. Fotó: Frank Yvette (galéria)

Információink szerint egy vonuló tűzoltóautó sodródott le az útról egy kanyarban, és az árokba borult.

Olvasóink írták

105 hozzászólás
  • 105. seawasp 2012. július 07. 05:27
    „96. Kritikus 2012.07.05. 16:10
    "Erre az lenne a megoldás mint 15-20 éve. Káresettől visszafelé általában nem a beosztott gépkocsivezető vezetett, hanem "hátulról" valaki, akinek természetesen volt jogsija."
    Ez nekem teljesen új, mert 1987-ben léptem le a tűzoltóságtól - akkor disszidálásnak nevezett módszerrel -, de ilyet addig soha nem tapasztaltam!
    A tűzoltóság mindig sofőr hiányban szenvedett - akkortájt -, és kevés volt a gépjárművezetésben szerzett gyakorlattal felszerelő tűzoltó.

    Az lenne az igazi, pl. a városi forgalomban éveket eltöltött buszvezetők szerelnének fel tűzoltónak, mert azok tudása már adna alapot a biztonságos vezetésre! Az csak az én szerencsém, én ilyen voltam! :-D

    Nem kívánok pálcát törni a gépkocsivezető felett, de ezt az Ő gyakorlatlansága okozhatta, és a szer pk. - kocsiparancsnok - gyengesége! :-(
    Ezt lehet elmeszelni a hivatás szeretettel, és az áldozat vállalással, de ebben az esetben megszegték a fizikai törvényeket, és ezért történt a tragédia! :-(
    Ezért a vezetőségnek gyors, és hatásos rendszert kell kidolgozni, mert az nem történhet meg, egy gyakorlatlan vezető miatt ilyen híre lesz a parázstaposóknak! :-(”
  • 104. howatowabb 2012. július 06. 22:37
    „Jó, törjétek a pálcát, hiszen ilyenkor az üres frázisok pufogtatása oly sokat jelent a családnak! CSAKHOGY! Én annyit szerettem volna a hsz.- mal kifejezni, hogy egy nagyon fiatal emberke távozott, úgy, hogy még alig élt, feleslegesen, értelmetlenül. A családja nem a Délmagyar ezen oldalán keresztül gyászol. Megnyugtatlak Benneteket, hogy még hetek telnek el, míg felmennek bármilyen oldalra. Fájdalmuk, döbbenetük ilyen téren érdektelenné teszi őket. Nem akarok álszent lenni, a hozzászólótól így kérve elnézést, de, ha a férjem, NETÁN gyerekem, miatt valaki így búcsúzna tőle, nem érezném túl jól magam. De! Igaz, itt ennyit írt, valószínű kolléga volt, és a családnak több- emberibb- egyénibb szava is volt. Ennyi! Azért azt gondolom, Ő nem attól, a félre is érthető hsz.-től nem tud manapság másra sem gondolni!
    Újra írom, nagyon- nagyon szörnyű, hogy elment egy fiatal ember. Bajtársainak borzalmas napjai vannak, a kórházban lábadozók pedig szintén megszenvedik az aznapi eseményeket. Tehát nem vagyok sem idióta, sem érzéketlen, félreértettétek, mert ilyenkor- Isten bocsássa meg- valóban, sajnos pusztába kiáltott szó! Ezt így szokták kifejezni, mikor valami visszahozhatatlan miatt, okán jajdul a lélek!
    Nyugodjék békében!”
  • 103. Andi_szeged 2012. július 06. 14:04
    „Olvasom a cikket és a hsz-eket. Sztem itt nem az a lényeg, hogy mi okozta a bajt, megtörtént. Ezen már nem lehet változtatni.Ilyenkor összefogás és támogatás kell, nem uszítás. A negatív hsz-knak csak annyi, hogy nézzenek magukba, a tűzoltás nem arról szól, mint otthon, hogy a 1/2colos slaggal lelocsolod a bogrács után a parazsat! Kerülhet még mindenki olyan helyzetbe, hogy kell a segítség. Az okoskodóknak kívánom, hogy ha az autóból ki kell vágni őket, majd lassabban menjenek a lánglovagok. Fel sem fogja a sok idióta, hogy ezek nem vizipisztollyal dolgoznak! Sztem itt tényleg semmi helye a politikának, de azért arra én is kíváncsi volnék, hogy a sok barom, akik kitalálták, hogy ezek a HŐSök ne menjenek egy perccel se hamarabb nyugdíjba, mint az átlag ember, azok belegondoltak-e abba, hogy miről is szól a munkájuk. Nem golyóálló AUDIkkal furikáznak és hoznak több millkáért idióta döntéseket, hanem mérlegelés nélkül, akár legnagyobb ellenségük életét, házát is megmentik (adott esetben egy politikusét is, bár nem kéne..), lehozzák a girhes macskáitokat a póznákról, ítéletidőben is próbálják a biztonságot fenntartani. És ezt teszik úgy, hogy nem várnak el cserébe semmit, nem úgy mint az orvos, aki a markát tartja a hálapénzért, mostmár lassan legálisan... tényleg szégyellje magát mindenki, aki a tűzoltók között keresi a felelőst!”
  • 102. saturnus 2012. július 06. 06:02
    „Minden jel arra utal,hogy az irányításban és a vezetésben/nem a gépjármű/ nagy hiányosságok vannak.Csókosok és behajlók nyal,kerültek oda mert oktatásban fel kellett volna hívni a figyelmet erre a helyre meg azokra a helyekre ahol nagyon szigorú vezetés technikai szabályokat be kell tartani,itt elfelejtették az évekkel ezelőtti súlyos balesetet.”
  • 101. OkosKata 2012. július 06. 05:21
    „Szomorúságodhoz:

    A halál nem jelent semmit. Csupán átmentem a másik oldalra.
    Az maradtam, aki vagyok, és te is önmagad vagy.
    Akik egymásnak voltunk, azok vagyunk mindörökre.
    Úgy szólíts, azon a néven, ahogy mindig szoktál,
    ne keress új szavakat. Ne fordulj felém ünnepélyes, szomorú arccal,
    folytasd kacagásod,nevessünk együtt, mint mindig tettük
    .Gondolj rám, kérj, mosolyogj rám, szólíts.
    Hangozzék a nevem házunkban, ahogy mindig is hallható volt.
    Ne árnyékolja be távolságtartó pátosz.
    Az élet ma is olyan, mint volt, ma sem más,a fonalat nem vágta el semmi,
    miért lennék a gondolataidon kívül ?...csak mert a szemed most nem lát
    ...Nem vagyok messze, ne gondold.
    Az út másik oldalán vagyok, lásd, jól van minden.
    Meg fogod találni lelkemet és benne egész letisztult szép, gyöngéd szeretetem.
    Kérlek, légy szíves, ... ha lehet, töröld le könnyeidet,és ne sírj azért, mert annyira szeretsz engem ..."

    Szent Ágoston levele...az elmúlásról...”
  • 100. OkosKata 2012. július 06. 04:48
    „97. nanenáné Tökéletesen egyetértek veled. Nekem is felfordult a gyomrom mikor azt a hozzászólást olvastam. Valószínű nem értette meg, miről szól az írás. Mindenkit megrendített ez az eset, csak mindenki a maga szintjén kommunikál. Uram! Adj erőt a hozzátartozóknak és a bajtársaknak!”
  • 99. Neszemetelj! 2012. július 06. 02:22
    „Ennyi primó hozzászólót, nem igen találni más online oldalon...
    Mentek menteni ezek a szerencsétlen emberek, jöttek vissza és felborultak a baszott szar úton :(
    Nyugodjon békében az elhunyt, és részvétem a családjának!
    Remélhetőleg az újraélesztett lánglovag életben marad! A többieknek jó egészséget, és mihamarabbi felépülést kívánok!!!
    ...és amiről kevesen beszélnek, a fő bűnös az út! Igen, akár milyen furcsa, de ez az útszakasz Csongrád Megye szégyenfoltja!!! - ezen az úton megyek dolgozni nap mint nap, hetek-hónapok-évek óta, és még ki tuja meddig?

    Az útról: Az egész Sövényházi (sándorfalvi út) egy nagy f@s, és a közútkezelő szarik rá, mert csak ide-oda járkálnak, álcázva az út ellenőrzését. Néha ledobálnak egy kis aszfaltot a kátyúkba, majd a maradékot bedobják a közeli erdőbe vagy a szántókba! A kanyarok beláthatatlanok az út menti gaztenger miatt, amit hébe-hóba lenyírnak! Szegedtől az Ópusztaszeri kanyarig életveszélyesen nyomvályús az út. Sándorfalvi jobbos kanyar egyenesen életveszély, olyan az út állapota. Gratulálok annak a szakinak, aki ezt az útszakaszt átvette és utazhatónak nyilvánította 2 évvel ezelőtt, amikor tonna számra hordták a kamionok a homokot az autópályához! Ópusztaszernél csak azért nem, mert odáig már nem mentek el a kibányászott homokért, és a Nemzeti Park miatt rendbe van szedve a környék, az útmentén rendszeresen nyírják a gazt, és ritkítják az útszéli erdőt! Szépen kialakított buszöblök vannak stb...
    Dóctól Szegedig pedig a balkán-ba vezető úton haladhatunk a Feszty körképet magunk mögött hagyva. Mintha az a kb.: 20 km-es útszakasz már nem is Európához tartozna!
    A km-t jelző táblák agyon vannak csavarodva (már ha van), ami egyáltalán nem zavarja a közútkezelőt, de a sok kátyú miatt van eszük kint hagyni a 30-as, 40-es táblákat a kátyús úttest figyelmeztetésére! Ez nem pénz kérdés, hanem hozzáállás kérdése!!!
    Az autókból kidobált szemeteket (ami az emberek szégyene!!!), senki nem szedi össze (habár már láttam szemétszedő emberkéket, akik nem bírják nézni a telkük, földjük határán lévő szeméthalmazt, és szorgosan szedegetik a mások által eldobált hulladékokat, pedig ez nem az Ő dolguk lenne), talán a közútkezelőnek erről is gondoskodnia kellene!
    Kerékpárút nuku, ez meg már ismét más kérdés... Életveszélyben cikáznak a bringások az autóúton Sándorfalva és Ópusztaszer között, és ezt mind a kátyús úton teszik!!!

    Valaki szóljon már az illetékeseknek, hogy ez így nem mehet tovább. Hány ember életének kell még odaveszni az utak kritikán aluli állapota miatt?
    A kormányzati konvoj sem ezen az útszakaszon utazik Ópusztaszerre, hanem Kistelek felől támadják Árpád apánkat, mert ott biztonságos az útszakasz, és még kerékpárral is mehetnének, ugyanis Kistelektől Ópusztaszerig megy kerékpárút! - ez a normális a XXI. században Európa közepén!
    Ámen!”
  • 98. nanenáné 2012. július 05. 23:44
    „Kedves Tanu105!
    Általad üzenem minden Tűzoltónak, hogy ne törődjetek Ti azzal, ha valaki okoskodik, kritizál. Az egyedül csak őt minősíti. Nem kell érte bántani, szegénynek csak annyi jutott...
    Inkább legyetek büszkék magatokra, örüljetek, hogy klasszisokkal jobbak vagyok.
    Tudom én mi a baj: a kritika hangosabb, mint azok a gondolatok, amik a nagytöbbség fejében vannak. Sajnos nem állunk elétek, és nem mondjuk el a köszönetet, az elismerést. Nem veregetjük meg a vállatokat, hogy szép volt fiúk. Nem mondjuk a szemetekbe milyen büszkék vagyunk Rátok. De ettől ez még mind igaz.
    Ha meghalljuk a szirénát, összerezzenünk, hiszen valaki nagy bajban van. Aztán meg arra gondolunk van segítség!! Kedves Tűzoltók ! Tudjátok-e, ÉRZITEK-e, hogy mi akik, jövünk - megyünk, tesszük az éppen aktuális dolgunkat lélekben Veletek vagyunk. Tisztelettel, elismeréssel, csodálattal nézzük az elsuhanó tűzoltóautót, és nagyon szurkolunk Nektek...”
  • 97. nanenáné 2012. július 05. 22:59
    „Kedves Howatowabb !
    Egyetlen szóval sem utaltam arra, hogy hazugságot írtál volna.
    Első hozzászólásod: nem hiszem, hogy itt kellene taglalni milyen tábla van kint, milyen az útviszony, és ott hogy kell vezetni. Egy tragédia történt, álljunk meg egy percre, emlékezzünk, és adjunk hálát az égieknek, hogy nem velünk történt. A többi a szakértők dolga.
    Igazából a második kommented olvastán jutott eszembe a nagyon mély szint. Abban egy Tűzoltó búcsúzott el a Társától...Miért kell abba belekötni ?? Hova tovább a hozzászólásod már kegyeletsértő :(
    Én a helyedbe szégyellném magam.”
  • 96. Kritikus 2012. július 05. 16:10
    „95. hős 2012.07.05. 15:27

    Erre az lenne a megoldás mint 15-20 éve. Káresettől visszafelé általában nem a beosztott gépkocsivezető vezetett, hanem "hátulról" valaki, akinek természetesen volt jogsija.
    Egyébként addig amíg bérelt helye van valakinek egy bizonyos szeren és nem rotációs elven cserélődnek a sofőrök, nem igazán lehet szert tenni igazi rutinra. Soha nem is értettem, hogy miként lehet elvárni azt egy kosarastól vagy egy darustól, hogy ugyan olyan vezetési tapasztalattal rendelkezzen mint az egyes sofőrje. Mert ugye azért mindenki kapta a szurka-piszkát, ha nem tudott lépést tartani az elsővel.”
  • 95. hős 2012. július 05. 15:27
    „Ráérő!

    A kamionosok vezetési lehetőségei,stílusa is sokban különbözik a mienktől.Nem lehet összehasonlítani.Egy kamionos naponta max. 9 órát vezethet,ami kb.600 kmt-t jelent.Havi szinten 7x24 órát vagyunk szolgálatban.Ezek szerint szolgálatonként 80 90 km-t kellene megtennünk.No ez valóban nincs meg,ezért lenne szükség a vezetési gyakorlatra,ami már régóta spórolás miatt nincs.Amikor volt,akkor is 60km-volt havonta személyenként.Nos így állunk.”
  • 94. X_Y 2012. július 05. 15:19
    „83.tucat 2012.07.05. 09:42

    Minden szavaddal egyetértek...”
  • 93. info 2012. július 05. 14:49
    „Részvétem az elhunyt tűzoltó családja számára.
    Tisztelt hozzászólók az ide nem illő vitatkozó hozzászólásokat mellőzék! Ne nehezítsék meg az elhunyt hozzátartozók és a sérült emberek sorsát abszurd megjegyzésekkel! Inkább illő lenne ebben az esetben hallgatni, ha nem tudunk segítséget nyújtani számukra! Ha valakinek, nekik most erre van szükségük!”
  • 92. ráérő 2012. július 05. 14:32
    „52. 57. 89. hszeket tartom a legreálisabbnak és az igazsághoz legközelebb állonak.
    Tűzoltó ismerősömnek nem akartam elhinni mikor azt mondta hogy van olyan vonuló gkvezető aki nem vezet egy hónapban annyit mint egy kamionos egyetlen nap.

    91. tanu105 2012.07.05. 13:39
    "Tudjátok mennyivel ment?? "
    Nem tudjuk,de többel mint amivel biztonságosan el lehetett volna kanyarodni!”
  • 91. tanu105 2012. július 05. 13:39
    „Kedves hozzászólók!Már megint mindenki okos és mindenki ért mindenhez!!!! Tudjátok mennyivel ment?? Ismeritek a körülményeket???? Tudjátok milyen egy nyomvályús úton ekkora autót vezetni? Tudjátok ,hogy pár tűzoltóautó jobban pattog az úton ,mint egy gumilabda??? Sokszor a fejünkhöz vágták ,hogy egy tűzhelyen felejtett kotlához 3-4 autóval vonultunk! és ha nem kotla van ott hanem egy lakás ég,ahol gyerekek lehetnek???? Erre nem gondol senki! Sokszor mi vagyunk a feleslegesen száguldozók,pedig csak minél hamarabb akarunk segíteni,Aki egy kicsit is inteligens az megérti ezt!!!A Magyar utakon ezekkel az autókkal egy pici apró hiba is elég ,hogy baleset bekövetkezzen. A kolléga családjának őszinte részvétem”
  • 90. howatowabb 2012. július 05. 13:37
    „71. nanenáné
    Aztán mit írtam, ami nem tény, és olyan NAGGYON-NAGGYON mélyen van.
    1. Hazafelé, tehát dolguk végével jöttek.
    2. Sebességkorlátos kanyar, mert veszélyes, mert haltak ott meg egy busznyian.
    3. Nagyon fiatal volt, a halála értelmetlen volt.
    4. Továbbra is tisztelem Őket, és segítem. Ezt is írtam.
    Mi a bajod a hsz.-mal? Talán neked van szövegértési problémád. Nem törtem felettük pálcát. Rajtam kívül, aki nincs személyes érintettségben, olvasd csak végig, ugyanígy gondolja. AKKOR IS FIATAL VOLT!”
  • 89. seawasp 2012. július 05. 12:53
    „87. Nemtudhatod 2012.07.05. 11:34
    "Majd ha a te házad ég akkor mond hogy lassabban!"

    Igazán, nem tudom mit vársz válaszként, de én megéltem a tűzoltói élet minden szépséges percét, és nem a száguldáson volt soha a hangsúly!
    Egy tűzoltóautó nem attól lesz gyors, hogy tökig nyomom a gázt, hanem attól, hogy az átlag sebesség egyenletes, és nem kell minden lámpát zöldre várni!
    Igaz, volt előtte 9 év 10. Volán helyijáratos tudás, amit csuklóssal éltem meg! Tehát, a parázstaposókhoz kerülve, minden ottani sofőrt túlléptem, mert az összes gyakorlata nem volt annyi, mint az enyém!

    A tűzoltói munka egy egész embert kíván - azt csak sejtettem, akkor a tűzoltó a karjában hozza ki az égő házból a személyeket, azt nevezik hivatás szeretetnek! - és azt nem lehet csak pénzért tenni, mint pl. a politikusaink nagy része!

    Legyen szép napod! :-D”
  • 88. macs 2012. július 05. 12:39
    „87. Nemtudhatod,
    "Egy pár éve meg lettek hurcolva,mindenki taposta őket!Politika?????" Igen, politika, és az egészben az az elkeserítő, hogy nagyon sokan ugrottak, vicsorogtak és ami a legtragikusabb, nem gondolkoztak. Azért kíváncsi lennék, hogy mindazok, akik most a legnagyobb tisztelet hangján szólnak a tűzoltókról, akkortájt, miért nem emelték fel a hangjukat, hogy elnyomják a vicsorgók kórusát?
    Elnézést a nem egészen ideillő kommentért. :-(”
  • 87. Nemtudhatod 2012. július 05. 11:34
    „Milyen biztonsági övről beszél itt a sok nagy tudású?!!!Nincs is benne!!!!Annyi okos ember létezik itt az interneten! Mindenki tud mindent!!! Egy pár éve meg lettek hurcolva,mindenki taposta őket!Politika????? Azért vették el a korkedvezményt hogy mindenki megdögöljön mielőtt fizetni kellene egy garast is!!!! Legalább most ne okoskodjon senki. Túl nagy a sebesség???? Majd ha a te házad ég akkor mond hogy lassabban! Vagy ha te vagy családod akármelyik tagjának élete másodperceken múlik akkor legyél ilyen okos!

    Minden emberi élet elvesztése hatalmas veszteség!!!!”
  • 86. laina 2012. július 05. 10:20
    „Lehet, hogy azt a kanyart máskor is hasonló sebességgel vették be, csak most szerepe lehetett az időjárásnak. Forró aszfalt, ami megolvad, csúszik, főleg egy ilyen nagy súly alatt. Én nem akarok felelősöket keresni, és nem is okolok senkit, nem tisztem, de remélem tisztességes őszinte vizsgálat lesz.
    Minden tiszteletem a TŰZOLTÓKÉ!!
    Részvétem a családnak.”
105 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kislányával érkezett az egymilliomodik látogató

Fokt Krisztinát és kislányát Kovács Laurát szerdán az ópusztaszeri emlékpark panoptikumának egymilliomodik látogatójaként köszöntötték. Tovább olvasom