Délmagyar logó

2018. 05. 24. csütörtök - Eszter, Eliza 16°C | 26°C Még több cikk.

Nem rád értettem - csak látszólag fogadják el a melegeket

Szeged - Az Egyesült Államokban 50 százalék alá csökkent a melegházasságot elutasítók aránya. Magyarországon csak a látszatelfogadás nő a DAMKÖR vezetője szerint.

50 százalék alá csökkent a melegházasságot elutasító állampolgárok aránya az Egyesült Államokban a Pew Research Center kutatása szerint. A cég tizenöt éve méri rendszeresen az amerikai társadalom melegházasságra vonatkozó attitűdjét. A legfrissebb kutatási eredmények szerint az elmúlt másfél évtizedben először csökkent 50 százalék alá azok aránya, akik az azonos neműek házasságát elfogadhatatlannak tartják. 1996-ban a megkérdezettek 65 százaléka ellenezte, és csak 27 százaléka támogatta a melegek házasságkötését. Az aktuális számok viszont azt mutatják, a lakosságnak már csak 48 százaléka ellenzi, 42 százaléka viszont támogatja az azonos nemű párok egybekelését.

Szabó Tibor, a Dél-alföldi Meleg Baráti Kör (DAMKÖR) vezetőjének hazai tapasztalai eltérnek ettől:
– Magyarországon általánosságban a tolerancia szintje romlott az elmúlt fél, egy évben. A melegek elfogadása nem nőtt, inkább a látszatelfogadás terjed. Tehát amikor valakit azért fogadok el, mert személyesen ismerem, a környezetemben él, de ez nem jelent valódi elfogadást.

A homoszexualitásukat megvallók is lehetnek katonák

A Pentagon utasításba adta a katonai toborzóirodáknak, hogy ezentúl ne utasítsák el a homoszexuális jelentkezőket - jelentette be kedden az   amerikai védelmi minisztérium szóvivője. Cynthia Smith, a Pentagon szóvivője rámutatott: a döntés  azután született, hogy egy szövetségi bíró két ízben is   alkotmányellenesnek ítélte a meleg mivoltukat nyíltan vállaló   személyek kizárását a fegyveres erők soraiból. A verbuválók számára kiadott új útmutatás szerint a hadsere felfüggesztette  az eddig  érvényben lévő "ne kérdezz, ne válaszolj" jogszabály érvényesítését, vagyis azt, hogy a homoszexuálisok csak akkor maradhattak a kötelékében, ha nem vallották meg nemi irányultságukat. 

Tibor a látszatelfogadásra példaként említette, amikor valaki megjegyzést tesz a melegekre, de ha van egy a társaságban, akkor gyorsan megjegyzi: „nem rád értettem".

Magyarországon azonos neműek nem házasodhatnak, viszont 2009. július 1-jétől bejegyzett élettársi kapcsolatot köthetnek. Szegeden eddig két pár élt a lehetőséggel, homoszexuális férfiak.
– Nem sok – mondta erre a DAMKÖR vezetője, aki kizártnak tartja, hogy hazánkban a közeljövőben házasságot köthetssenek azonos neműek, sőt elképzelhetőnek tartja, hogy a bejegyzett élettársi kapcsolat lehetősége is megszűnik.

Makacs demográfiai különbségek

A Pew Research Center kutatás eredményei szerint az Egyesült Államokban a legfiatalabb társadalmi réteg, az 1980 után születettek támogatják leginkább, 53 százalékos arányban a melegházasság legalizálását. Esetükben csak 39 százalékos az elutasítók aránya. Rajtuk kívül csak az 1965 és 1980 között születtek körében több a támogatók, mint az ellenzők az aránya, az idősebb korcsoportokban már rendre többen vannak, akik elutasítják a melegek házasságkötésének törvényesítését. A támogatottság a nagy gazdasági világválság és a II. világháború vége között született, úgynevezett néma generáció tagjai körében a legalacsonyabb, összesen 29 százalékos, bár ez a szám még így is jelentősen meghaladja a 2003-ban, körükben mért 17 százalékos egyetértési arányt.

A kérdés megítélésében egyértelmű különbséget mutatnak a válaszadók pártszimpátia szerinti szűrése esetén is. A támogatás hagyományosan a demokrata szavazók körében a legmagasabb: 53 százalék támogatja, 38 százalék ellenzi. Az önmagukat függetlennek minősítők 44, míg a republikánusok alig 24 százaléka ért egyet az azonos neműek házasságkötésének legalizálásával. Az előbbiek esetében 43, utóbbiaknál 69 százalékos az elutasítók aránya. A demokrata és republikánus szavazói csoportokon belül is kimutathatók különbségek. A liberális demokraták 75 százaléka a melegházasság mellett, 20 százaléka ellene foglal állást. A konzervatív republikánusok körében hasonló, bár ellenkező irányú arányok mutathatók ki: 77 százalékuk ellenzi, 16 százalékuk támogatja a melegek ügyét.

Túl a barátságon. Nem tette népszerűbbé a melegeket.

Egyéb demográfiai jellemzőket figyelembe véve megállapították, hogy a fehér bőrű lakosságot osztja meg leginkább a kérdés: körükben 46 százalék az ellenzők és 44 a támogatók aránya. Ezzel szemben a spanyolajkú csoportok körében valamivel nagyobb (47 százalék ellenzi, 41 százalék támogatja), a fekete bőrű lakosságon belül lényegesen nagyobb (59 százalék ellenzi, 30 százalék támogatja) a melegházasságot elutasítók és támogatók aránya közötti különbség.

Az iskolázottságot és a nemi különbséget tekintve a korábbi felmérések eredményeihez hasonlóan alakultak a mutatók. A két nem közül továbbra is a nők körében élvez nagyobb elfogadottságot az azonos nemű párok egybekelésének lehetősége, míg az iskolai végzettséget tekintve a legmagasabb végzettséggel rendelkezők a legelfogadóbbak. A felekezeti hovatartozást tekintve a felekezethez nem tartozók (62 százalék) és a zsidó vallásúak (76 százalék) körében a legmagasabb az elfogadók aránya. A katolikusok 46 százaléka támogatja, 42 százaléka ellenzi, míg a protestánsok esetében 31 százalék elfogadná, 59 százalék pedig elutasítja a melegházasságot. Mindkét csoportra igaz ugyanakkor, hogy a templomba járás gyakoriságával párhuzamosan változik az elutasítók és elfogadók aránya. A kutatás eredményei szerint minél ritkábban vesz részt valaki istentiszteleten, annál nagyobb valószínűséggel támogatja az egynemű párok egybekelését

Olvasóink írták

62 hozzászólás
  • 62. Aranea 2010. október 24. 20:09
    „57. Conquer
    Olyasmikre hivatkozol, amik nem érvek.
    1. Az embereknél is (legalábbis ezt sugallják). Az állatok azért nem követelnek plusz jogokat (bár szerencsétlenek egyébként sem tudnak magukért kiállni, pl. a vadászat ellen...) mert nem szenvednek semmilyen hátrányt emiatt, stílszerűen: a kutya sem foglalkozik velük!
    2. "A természetellenes minden, ami nem a természettől való. Vannak olyan alapszabályok, amelyek a természetből vannak levezetve (ne ölj, ne lopj stb.)"
    Na nézz csak meg egy csimpánzokkal foglalkozó filmet: mindkettővel találkozol bőven. Ha a törpecsimpánzokat (bonobo) is sasolod, akkor a prostitúcióval is találkozol (kaja=szex)
    "Tehát ami természetellenes, az ellen a természet fellép." Mint gondolkodó gépezet, mi?
    "Mert a világban egyensúly van." Az egyensúly DINAMIKUS. Erről hallottál már? Viszont az is csak rövid távon, aztán átalakul - majd beáll egy új egyensúly.
    "Véleményem szerint a HIV vírus is a természetellenes szexualitásra adott válasza a természetnek"
    Heteroszexuálisok sokkal nagyobb arányban fertőzöttek. Légy szíves ide sorolni akkor a madárinfluenzát, kergemarhakórt, és még egyéb nyalánkságot. Maximum az emberi populáció méretének növekedése, és a népsűrűség miatt érdekesek ezek (a megbetegedések, mint természetes szabályozók) - na most a homoszexualitás elterjedése éppen az adott faj mértéktelen szaporodását lassítja. Eggó: hasznos.
    3. "Egy 12-13 éves fiú vagy lány már beleegyezőképes lehet, tehát ő is akarhatja azt a szexuális kapcsolatot. Mégis büntetik a beleegyezéses kapcsolatokat"
    Jogi kategória. Úgyan úgy emberi alkotás, mint ahogy a segédmotorkerékpár vezetésére is 14 éves kortól van lehetőség. Vili?
    "A homoszexualitás pedig a fiatal, nagyon fiatal fiúkra épít"
    Marhaság. Ismét egy olyan sztereotípia, amit lehetetlen kiirtani a közvélekedésből. Ugyanúgy jelen van minden korosztályban, csak a fiatalok még nem tudják olyan profin titkolni a kapcsolataikat (a heteroszexuálisat se). Mindenki (szinte) nagykorúsága előtt kezdi a szexet, és az állszent társadalom ezen nagyon megbotránkozik (anyámék is kiakadtak 14 éves koromban). Pszichés zavarokat szerencsétlen azonos neműek iránt érdeklődőknél PONT A TÁRSADLALOM vált ki. Éppen ezért kellene toleránsnak lenni.
    5. "Az asszonytól nem várok semmiféle olyan teljesítést, ami nem jó mindkettőnknek."
    Homokosok is éppen ezt csinálják: ami jó mindkettőnek.
    Ha az anál téged nem izgat (ritka hím példány) akkor ne csináld, nem kötelező. (Állva, sőt fejen állva sem...) A legtöbb férfit izgatja, és megfelelően figyelmes partner mellett a nőket is.”
  • 61. flexsnake 2010. október 24. 13:17
    „ebből témát nem a buzik csinálnak hanem a titkolt szélsőséges buzik, akik így szeretnék megmutatni ők mennyire nem azok. Nem lenne téma, ha nem csinálnának belőle. Legyenek egyenlő jogaik, házasodjanak, fogadjanak örökbe, stb... az dolguk, az az undorító ahogyan egy tüntető veri a mellét meg tojást dobál miközben csorgatja a nyálát. Aki nem szereti a pacalt az nem fog pacalt enni. Vagyis ennyire ágálni ellenük az sem fog aki nem buzi. Csak a buzik fognak akik féltékenyek a másikra.”
  • 60. flexsnake 2010. október 24. 13:12
    „bizonyított, hogy a homoszexualitás nem fizikai betegség, ahogyan az alacsony termet vagy a kékszeműség sem. Nem betegség, tehát nem lehet gyógyítani. Az alkotmány egyenlő jogokat garantál, aki ezzel nem ért egyet annak olyan országot kell keresnie, ahol a nők mondjuk alsóbbrendűek. Mert ott ez az alkotmányban, nincs benne. Előrebocsájtom: nem kedvelem a khm... melegeket, de azokat a barmokat jobban nem akik azt hiszik rajtuk kívül nem él senki, csak ők fogadhatóak el. Szar hírem van: minden ember egyenlőként legyen elbírálva, ezalatt értendő a béna, a félszemű, a homokos, a siket, vak stb....
    Mivel a homik nem akarják megdugni a heterokat, valószínűleg nincs okunk védekezni :) Sajnos a homofóbok azt hiszik, a buzik, bocs melegek az ő fenekükre pályáznak. Az ilyen homofóbia szinte kizárólag az alacsony iskolázottságú látens homokosokra jellemzőek. Meg kell nézni a felvonulásokat, a kordon mögött tüntetők ugyanolyan buzik , mint akik a seggüket rázzák. Különben a heterot nem érdekli hol vonulnak csak a buzikat.
    Szóval a jobbik és a többi buzi mehet az anyjába is, bár nekik két apjuk van... :D”
  • 59. cucusz 2010. október 24. 12:59
    „Én csak azt nem értem, miért erőltetik ennyire rá a többségi hetero társadalomra a homoszexualitást? Kiknek az érdeke ez vajon?”
  • 58. medvejanos 2010. október 24. 09:41
    „Magyarországon akkor tekintik úgy, hogy elfogadtad a homokosokat ha te is azzá válsz. Ez egyértelmű, ezért mutatnak ilyen eredményeke a közvélemény kutatások. Ajánlom minden kedves jogvédő figyelmébe az amerikai rendezésű South Park sorozatot, amelyből mindenki nagyon sokat okulhat.”
  • 57. Conquer 2010. október 23. 23:19
    „Drága apátfalvi!

    Azért nem válaszoltam, mert nem tartottam a hozzászólásodat méltónak arra. Ha már valaki híres vagy nagyot alkot, akkor az biztos homokos. Pl. Radnóti nem volt az, ajánlom szerelmes verseit. A ..... Drogba, aki néhány hete mászott le a fáról, nem jó focista, a spanyoloknál ezerszer jobb fehéreket találunk (és mind hetero). Denzel Washington nem rossz színész, de nem is annyira jó. Én pl. kerülöm a filmjeit.

    Aranea

    1. Attól, hogy az állatoknál előfordul homoszexualitás, a heteroszexualitás a domináns. És a homokos állatok nem követelnek a falkában pluszjogokat és nem kérkednek vele.
    2. A természetellenes minden, ami nem a természettől való. Vannak olyan alapszabályok, amelyek a természetből vannak levezetve (ne ölj, ne lopj stb.), ahogy pl. a Nap keleten kel vagy hogy télen hideg, nyáron meleg van. Ezek szinte megváltoztathatlanok. Tehát ami természetellenes, az ellen a természet fellép. Mert a világban egyensúly van. Véleményem szerint a HIV vírus is a természetellenes szexualitásra adott válasza a természetnek (bár lehet, hogy katonai vírus). Az egyház már sokat szelídült bigottságából, felismerte, hogy csak így maradhat életben és így határozhatja meg a társadalmat.
    3. A pedofília. Egy 12-13 éves fiú vagy lány már beleegyezőképes lehet, tehát ő is akarhatja azt a szexuális kapcsolatot. Mégis büntetik a beleegyezéses kapcsolatokat, mert lehet testileg már érett a dologra, de lelkileg és szellemileg súlyos, visszafordíthatatlan károkat okozhat. A homoszexualitás pedig a fiatal, nagyon fiatal fiúkra épít, akik általában "bemelegednek" vagy igen komoly pszichés zavarokat okoz nekik, még ha bele is egyeztek. Ezért kell a büntetőjogi védelem mindkét témában.
    4. A görög birodalmat azért említettem, mert onnan voltak a példák. Vége lesz minden birodalomnak, mert ez a sorsa.
    5. Az asszonytól nem várok semmiféle olyan teljesítést, ami nem jó mindkettőnknek. Az anál része nem izgat,arra van más nyílás, amit a természet azért alkotott. Soha nem is izgatott, mert az természetellenes.
    3.”
  • 56. járókelő 2010. október 23. 23:13
    „Szerencsére a b***k nem tudnak szaporodni, csak a jogaik szaporodnak.”
  • 55. Aranea 2010. október 23. 20:19
    „"1. Az állatvilágban a homoszexualitás általában fogságban tartott állatoknál fordul elő, a természetben gyakorlatilag nem létezik, ha létezik."
    Tévedsz. Megfigyelték a városi környezetben élő eladult galamboktól kezdve a vadon élő afrikai elefántokig szinte minden emlős állatnák. Más kérdés, hogy még pár évvel ezelőtt is olyan mértékben szemérmes volt ebben a kérdésben a tudomány, hogy pl. természetfilmekbe még említés szintjén sem kerülhetett.

    " természetellenes testi bűn a homoszexualitás."
    Fejtsd már ki a "természetellenes" fogalmat....
    (OFF: pont tegnap éjjel láttam valamelyik adón egy filmet a kereszténység és szexualitás tárgykörben - gyakoraltilag bűn volt ha vasárnap, ünnepnap, nappal, nem saját feleséget, misszionárius pozíción kívül bármely más pozícióban, fogamzásgátolva, menstruáció alatt, terhesség alatt, szoptatás alatt, illetve anál-orál módon boldogítottad. Ezek közül bármelyik is fenn állt, ..... vezekléseket írtak elő... pl. meztelen 12x körbefutni a templomot és piacteret, évekig (!) tartó böjtölés, stb. A gyóntatópapoknak kiadott, TÉTELES felsorolást ismertették, tehát írott, nem mende-monda alapú anyag. Hát egy mai átlagos embert tutira kivégeztek volna.)

    "Az ókori kultúrákban a pedofília is elfogadott volt. Azt miért nem védelmezed?"
    A BELEEGYEZÉS HIÁNYA miatt. Ami 2 embernek jól esik, és egymással csinálják - annak a harmadiknak SEMMI köze.

    "És vége is lett a görög birodalomnak."
    A szovjetnek is. Meg a keresztény királyságoknak is. Sic transit gloria mundi. Előbb-utóbb MINDEGYIK birodalom megváltozik, átalakul.

    "A buzi buzi marad. Az nem meleg, nem más, hanem egy fartúró buzi..."
    Mondtam már: amíg TE is elvárod az asszonytól otthon orál-anál témakörben a teljesítést, addig szavahihetetlen ez az érvelés, semmivel sem megalapozottabb a "csak" válasznál.”
  • 54. apátfalvi 2010. október 23. 18:34
    „Persze Leonardo Da Vinci homár létére is a világ egyik legnagyobb művésze volt. Persze Radnóti Miklós a magyar irodalom egyik legnagyobb alakja. Persze a .... Dorgba a világ egyik legjobb csatára, mint ahogyan a ..... Denzel Washington is a legnagyobbak között van.

    És szabadna kérdeznem, hogy a nácik ezek mellett a nagyságok mellett hol vannak? Mit tettek le az asztalra? :D

    Nem válaszoltál Conquer... :D”
  • 53. Conquer 2010. október 23. 17:31
    „52. hozzászólás Aranea 2010.10.23. 16:53

    1. Az állatvilágban a homoszexualitás általában fogságban tartott állatoknál fordul elő, a természetben gyakorlatilag nem létezik, ha létezik.
    2. A szexualitás nem csak az utódnemzésről szól. Hadd idézem a Codex Iuris Canonici-t, az Egyházi Törvénykönyvet: A házasság férfi és nő egész életre szóló kapcsolata, amely a HÁZASFELEK JAVÁRA, gyermekek nemzésére és felnevelésére irányul... tehát egymás örömére is szól ez a dolog. A természetellenes testi bűn a homoszexualitás.
    3. Az ókori kultúrákban a pedofília is elfogadott volt. Azt miért nem védelmezed? Mert az deviancia, szigorúan büntetendő. Egyébként a biszexuális Arisztotelész írta: Az erkölcsök lazulása a társadalom és végső soron az állam széteséséhez vezet.
    És vége is lett a görög birodalomnak. Felesleges ilyen példákat hozni. A buzi buzi marad. Az nem meleg, nem más, hanem egy fartúró buzi...”
  • 52. Aranea 2010. október 23. 16:53
    „"49. Titanilla 2010.10.23. 15:15
    21.Aréna. Te a feleségedet nősténynek hivod? És mi az hogy elvárják a orált? Ki várja el? És honnan tudod?"
    Nincs feleségem, mivel én is nyőstény vagyok :P egyébként ARANEA a nevem. És honnan tudom? Több mint 20 pasim volt már életem folyamán (10, 1-2-3-4 éves és alkalmi, vagy pár hetes kapcsolatok is), így engedtessék meg már, hogy véleményt nyilvánítsak már csak úgy általánosságban is a szexuális szokásokról.
    Kivételesen flexnek igaza van az állatvilággal, nem véletlen ezt hozta fel példának.
    Csak nektek, fújolóknak nem tetszik, hogy bármilyen érvet hoztok fel, mindegyik megbukik, ugyanis : VAGY
    I/A. a természetességre hivatkoztok (a természetességet sehol jobban nem lehet tanulmányozni, mint az állatvilágban - ahol egyáltalán nem ismeretlen az azonos neműek vonzódása) VAGY
    I/B. a szaporodásra, mint a "természet egyetlen értelmes céljára" - akkor kapásból pofáraesik a hivatkozás a fogamzásgátlásnál (pl egy átlag pár hányszor is él szexuális életet? még ha csupán évente 50 alkalmat számítunk mondjuk 20 éven keresztül, akkor is az 1000 alkalom/ 1-2 utód nem hivatkozási alap!)
    II. a humán kulturális evolucióra is szokás hivatkoznotok, ahol
    II/A, arra hivatkoztok, hogy régen nem volt ilyen (=> hazugság, mert az ókori rómaiaknál, görögöknél TELJESEN elfogadott volt, még spártában is) számos művészeti alkotás tanúsítja, TÉNY
    II/B, a modern embernél nincs ilyen, csak néhány "beteg" példánynál => pszichológiai felmérések bizonyítják az ellenkezőjét, hiszen irtózatosan gyakori, biszexuális formában végképp.
    Úgyhogy csak levegőbe puffogtatják a patront a nagymagyarkodó, "tisztaerkölcsű" homofóbok...”
  • 51. Titanilla 2010. október 23. 15:29
    „Akik olyan vehemensen itélkeznek a melegekről /én sem dijazom a nyilvános vonulást, meg csókolózást/ de ezt heteróknál sem, vajon mit szólnak a telefonos szexhez, meg mig anyuci alszik, ők az internetes pórnon élvezkednek, ez normális? De ugye saját magát senki sem itéli olyan szigorúan? És utcán álló lányok, aki már ki tudja hányadik pasin vannak túl, /tisztálkodás semmi/ arra van atisztelt uraknak gusztusa? Szerintem nem kellene annyira itélkezni, meg utálkozni.”
  • 50. persona 2010. október 23. 15:29
    „nekem spec tetszenek a ffülbevalós srácok, de nyilván én sem vagyok 100-as. annak viszont nagyon örülök, hogy TE IGEN! :Dp”
  • 49. Titanilla 2010. október 23. 15:15
    „21.Aréna. Te a feleségedet nősténynek hivod? És mi az hogy elvárják a orált? Ki várja el? És honnan tudod?”
  • 48. dodó 2010. október 23. 14:53
    „34.) < Conquer>-nek TÖKÉLETESEN IGAZA VAN !

    - Mióta elfogadni való a buzeránsság? Azóta, mikor a liberalizmus címszava alatt a rejtett (titokban mozgatott szálak segítségével) nem feltűnő, de nagyon is létező zsidó irányítást átvette a nyílt zsidóuralom Magyarhonban. Köszönhető a mélységesen magyargyűlölő, ...... szálláscsináló és elsősorban hazaáruló SZDSZ-nek.
    Az állítólagos (Fidesz és Likudviktor irányította) változásról csak annyit: Az életfogytiglani kényszermunkára megérett kuncze éppen ma tartott ünnepi beszédet ´56 kapcsán!”
  • 47. Morpheus_RexXx 2010. október 23. 14:46
    „Hát igen. A képmutatás jól beégett az agyakba annó az átkos idején... amúgy meg amíg nem az utcán sexelnek, addig senkinek semmi köze hozzá, hogy kinek milyen a szexuális beállítottsága. A hetero emberkék között sokkal több a beteges sexuális szokással rendelkező, mégis náluk meg sem kérdőjelezik pl. hogy alkalmas e gyermeknevelésre. Viszont ismerek olyan melegeket, akikről senki meg nem mondaná, és a gyerekekkel is elvannak anélkül, hogy azok bármilyen jelét is éreznék/látnák. Persze ahogyan nőben és férfiban, úgy meleg/lezbi/biszex között is van elvetemült. Ez utóbbi nem ettől függ.
    A betörő is betörő, nem meleg/hetero/biszex/lezbi...”
  • 46. liongate 2010. október 23. 13:18
    „A nácikról jut eszembe,ha valaki beteg volt,az Hitler és követői,akik innen-onnan összeollózták a röhejes tiszta faj elméletét,minimális biológiai tudás nélkül és embereket mészároltak,kínoztak állatnak sem mondható módon.Persze sok szörnyűség volt a történelemben,de 1940-es éveket írva ,mikor már azt hinnénk az ember 1% különbsége a csimpánztól jelentősen megmutatkozik,hát számomra a legdurvább marad.Mengele és hozzá hasonló barmok,aki képes volt egy kislány mellkasát élve felnyitni azért,hogy lásson egy működő szívet,hát gratulálok.”
  • 45. liongate 2010. október 23. 13:14
    „Dodó a lepra fertőző,ha nem tudnád ,a homoszexualitás nem,vajon még mivel fogjátok egy lapon említeni,érdkelődve várom?:() amikor sejtszaporulatok jelennek meg,akkor a váladékban nagy mennyiségben jelen van a kórokozó Mycobacterium leprae.Szóval annak a megelőzésben nagy jelentősége volt,nem kellene hülyeségeket írni.”
  • 44. apátfalvi 2010. október 23. 13:10
    „Conquer, a kommented a náci okádék archetipikus példánya. Van benne minden, mi náci szem-szájnak ingere: zsidók, buzik, ....., liberálisok. Persze Leonardo Da Vinci homár létére is a világ egyik legnagyobb művésze volt. Persze Radnóti Miklós a magyar irodalom egyik legnagyobb alakja. Persze a ..... Dorgba a világ egyik legjobb csatára, mint ahogyan a ..... Denzel Washington is a legnagyobbak között van.

    És szabadna kérdeznem, hogy a nácik ezek mellett a nagyságok mellett hol vannak? Mit tettek le az asztalra? :D

    Nincs tö9bb kérdésem... xD <moderálva...>”
  • 43. dublini 2010. október 23. 12:56
    „42. henriette.m 2010.10.23. 12:53
    Látsd 33 hsz. első része :)”
62 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Egy lépés a határok nélküli Európa felé: magyar–szerb együttműködés

Csongrád megye - A magyar–szerb határtérség fejlesztésére 69 projektet indítottak útjára… Tovább olvasom