Délmagyar logó

2017. 11. 22. szerda - Cecília 5°C | 13°C Még több cikk.

Rendet kér a Fidesz a szegedi utakon

Szeged - Amíg nincs kész az M43-as, addig nem szabad elkezdeni a 3-as villamosvonal felújítását, mert azzal megfojtják a várost - véli Hüvös László, a Fidesz szegedi frakcióvezetője.
2010-ben is marad a káosz Szegeden. Az önkormányzat által kiírt közbeszerzési eljárás 2010 októberét határozza meg a Kálvária sugárút átadására a 3-as villamosvonal felújítása kapcsán. De ameddig nincs kész az M43-as, addig nem szabad, hogy elkezdődjön ez a beruházás, mert azzal megfojtanák a várost – mondta Hüvös László, a Fidesz frakcióvezetője keddi sajtótájékoztatóján.

Hozzátette: a szőregi Hősök terén tervezett körforgalomra ugyanez vonatkozik. Az M43-as átadása előtt hozzákezdeni egyet jelent azzal, hogy megfojtják a várost. Legyen végre rend a szegedi utakon! Ezt kéri a Fidesz a városvezetéstől.

Olvasóink írták

95 hozzászólás
  • 95. strangerr 2010. március 03. 10:35
    „94. Ez is uniós projekt. Hajlamosak elfelejteni, hogy minden uniós projektben a támogatási rész 2 részből áll, az uniós részből és magyar állami részből (ez útobbit a szemét mocskos kormányzat teszi mellé) és amivel aztán kampányolnak az ellenzéki politikusok is.

    Másrészt: "Már közel az egyharmada gazdára talált annak a 847 milliárd forintnyi uniós forrásnak, amit az Új Magyarország Fejlesztési Terv gazdaságfejlesztési pályazatai keretében a hazai kis- és középvállalkozások fejlesztésére, felzárkóztatására és versenyképesebbé tételére lehet fordítani". Az hogy gazdasági válság van,(amit tudom, hogy Lettországban és Görögországban is Gyurcsány csinált:) csak az ellenzék mázlija.

    Munkahelyet a piacgazdaságban nem az állam vagy az önkormányzat teremt (nem is feladata). A feladata hogy olyan környezetet hozzon létre amelyikben munkahelyeket is létrehozó vállalkozások legyenek és élhessenek. A vállalkozás barát környezet millió dologból tevődik össze, a beletartozik a jogaszabályi háttétől kezdve az adórendszerten keresztül az infrastruktúráig minden.
    Még a szociális háló, az állami kiadások, az euró árfolyam, a nyugdíjrendszer, a gyógyszerár támogatás is...Mert minden mindennel összefügg. Tehát biztos nem megy az, hogy legyenek munkahelyek, de azért persze legyen gázártámogatás is.
    Visszatérve: ha az állam vagy az önkormányzat infrastruktúrát fejleszt, akkor az közvetett módon munkahelyteremtő is.”
  • 94. ClarkGriswald 2010. március 03. 09:30
    „"Amiket írtok az mind a szoci pletykagépezet kitalációi, bár el kell ismerni hatékonyan működtették. "

    Én konkrétan ezt megéltem, nem hallottam.”
  • 93. tom64 2010. március 03. 09:21
    „88!
    A munkahelyteremtésről csak ennyit:
    Pl.: Mórahalom: Az új ipari parkban egy kb. 10 hektáros telken épült 8000 négyzetméteres csarnok-gyárépületben csúcstechnológiát alkalmaznak.Ipari robotok dolgoznak,95%-ig minden automata.Az emberi erőforrások,vagyis a dolgozók létszáma 5 fő,de ebben a portás is benne van.
    A beruházások elfogadtatásakor szívesen hivatkoznak "munkahelyteremtésre",habár az 5 fő is ember...”
  • 92. Triton 2010. március 03. 09:19
    „Mike3! Honnan tudod? Tőled vették a disco lámpát? Vagy csak ezt mondták legújjabb terjesztendő pletykaként a szoci pártgyűlésen. ...... Amiket írtok az mind a szoci pletykagépezet kitalációi, bár el kell ismerni hatékonyan működtették.
    <moderálva.....>”
  • 91. ifj. Nagy Gábor 2010. március 03. 09:09
    „89. Triton 2010.03.03. 08:58
    "Két dolog köthető csak hozzájuk a kötöttpályás felújítási őrület és az újszegedi fürdőfejlesztés címen történő pénzkilopás. Mindkettő hatalmas károkat okoz és fog okozni a városnak."

    Most úgy elgondolkodtam, milyen hatalmas károkat okoz majd a 40 éves villamosok, meg a macskaköves pályák hiánya, de valahogy egy se jut eszembe...”
  • 90. ClarkGriswald 2010. március 03. 09:08
    „moderálva”
  • 89. ClarkGriswald 2010. március 03. 09:06
    „"A 1998-2002 közötti eredményeket mind ellopták, azokkal kampányoltak."

    Arra a csatornaprojektre gondolsz, amit Bartháék képtelenek voltak véghezvinni állami garanciavállalás hiányában? Mert más továbbvitt ügyről nem tudok.

    Egyébiránt a Timár és Bartha-féle módszer nem sokban különbözött a maffiamódszerektől, azt tudod hogy Tímárnak beceneve is volt ("Mr. 20 százalék")? Kitalálod miért? Emlékszel a Szeged étterem épületére? SZTK? Kárász utcai felújítás mennyiből indult, és hányszorosa lett a végére? M5 autópályás impotencia? Fürdőigazgató végkielégítése, szolgálati gépjárművének lenyúlása stb?

    Ez a 4 év betonozta be Botkáékat a városvezetésbe, mert a szegediek zsigerből elítélik ezt a korszakot. Amit pedig az utánuk következők művelnek, legalább még 8 évre elintézik, hogy Szegeden Botka maradjon.

    Ilyen a világon nincsen, hogy egymást érik valahol a fejlesztések, és ezt orvul kritizálja egy pártszervezet. Folyamatosan, erre építve a kommunikációját. Azért ez nagyon gáz.”
  • 88. Triton 2010. március 03. 08:58
    „Látom a szerencsétlen szoci népfrontosok beindultak. Össze-vissza hazudoznak a múltról csakúgy, mint a tanítómester Botka. A 1998-2002 közötti eredményeket mind ellopták, azokkal kampányoltak. Két dolog köthető csak hozzájuk a kötöttpályás felújítási őrület és az újszegedi fürdőfejlesztés címen történő pénzkilopás. Mindkettő hatalmas károkat okoz és fog okozni a városnak.
    Szeged minden más fejlesztése a Bartháék ideje alatt kezdődött. Pályázat, pénzsszerzés. stb.
    Az elrontott kivitelezések kerültek át Botka idejére. Szánalmas, kisstílű hazudozók!”
  • 87. strangerr 2010. március 03. 08:22
    „79. Ezt a munkahelyteremtést én már többször nem magyarázom a papagáj kommandónak. Aki ilyet ír az valahol a 80-as években él, de hogy nem a piacgazdaságban az biztos. A többit ismerjük ha sapka azért, ha nem sapka azért. Amit éppen fejlesztenek az huszadrangú. Ha nem fejlesztenek, akkor jönne a "bezzeg Debrecenben villamosvonal épül". Ha már a laikus számára is egyértelmű a dolog hiánya (pl M43), akkor a szöveg az, hogy "elkésett", ha még nem akkor az, hogy felesleges.
    Csak egyet felejtenek el az áljobboldali elvtársak: hogy mindezt a taktikát, majd az Ő színeikben futó fejlesztéseknél is lehet majd alkalmazni. De akkor majd vérig lesznek sértve és minimum hazaárulózni fognak...”
  • 86. szunyi 2010. március 03. 08:21
    „Nem tudom feltünt e valakinek, de juniusba kezdik a 3-as felújítását, addigra meg már csak kész lesz a K.L.”
  • 85. vertesimarika 2010. március 03. 08:00
    „Szerintem ott kezdődik a probléma, hogy egyszerre kezdték építeni(aki nem tudja, az elhúzódó tárgyalások hatására nyomáskényszer miatt), és ezért a hatalmas káosz.
    Csak az a baj, hogy ész nélkül, kapkodva csinálják az egészet.
    <moderálva off>”
  • 84. bsm 2010. március 03. 07:35
    „Nagyon helyes ! Meg a parkolásnál,a phelyek rendbentartásánál;de bocs..! Először az Országban kellene rendet tenni!!”
  • 83. zsazsanéne 2010. március 03. 07:20
    „A szegedi közlekedés katasztrófa,az ember ha valahova el akar érni,akkor hajnalban ,vagy este 7 után megy el.A utak minősége kritikán aluli.Rendet tehetnének már azok akiknek ez kötelessége lenne.Az,hogy Barta,vagy Timár választása egy melléfogása volt a pártjának,az biztos.Nem pártfunkcik kellenek ide,hane valamihez értő zakemberek is.Nem úgy,hogy huszonéve ott dolgozót kiteszünk ,mert kell a helye valamelyik pártfunkci gyerekének.Ismerjék el,hogy egy sok éve a szakmájában dolgozó,csak ért már valamihez,mégha nehéz is elismerni.”
  • 82. smalltown 2010. március 03. 03:53
    „55
    "Átutazni Újszegedtől Kkdorozsmáig cirka 1 óra! Éjjel 1 és 3 közt mondjuk félóra.."
    Ne rijja, majd a fidesz alatt 3 perc alatt ersz ejjel Dorozsmara Ujszegedrol:)”
  • 81. flexsnake 2010. március 03. 01:15
    „Röviden összefoglalva:

    fidesz: -minden szar ahogy van, azért szar mert mszps és ha mi leszünk akkor lesz jó.
    mszp: a fidesz hülye és a fidesz se csinálná jobban, már leszerepelt.
    Botka: ti csak verjétek egymást, engem a pártharc hülyeségeitek nem igazán érdekelnek.
    Bohóc: én vagyok az isten és 10perc alatt lefutom a százat és aki nem tér meg az elkárhozik!

    unalmas már ez. Volt fikuszos polgármester. Kiszámíthatatlan röppályával :D Hagyjuk ibolykát :D”
  • 80. CsImre 2010. március 02. 23:27
    „Az az apróság gondolom senkit nem érdekel, hogy az építkezések munkát adnak az építőiparnak, a járműfelújítások a közlekedési társaság dolgozóinak, stb.”
  • 79. Mike3 2010. március 02. 23:08
    „A Fidesz csak ne pampogjon! Nem felejtettük ám el Barthát és az igazi elkövetőt, Tímárt! Ez a kis duó többet ártott a városnak, mint addig és azóta senki más! A kedvenc story-m piti, de valahogy annyira jellemző. A város valami szirszar rendezvény látványtechnikájához várásolt egy három színű disco lézert.Na kinek a dizsijébben állt végül csatarendbe?”
  • 78. ebbolelegvolt 2010. március 02. 22:59
    „76. strangerr
    Nem tudom, hogy te kikkel beszélgetsz...
    Szegeden huszadrangú probléma, hogy nem elég modern a tömegközlekedés.
    Sokkal fontosabb lenne munkahelyeket teremteni, a jegyárakat, energiaárakat csökkenteni stb.”
  • 77. strangerr 2010. március 02. 22:58
    „77. forrás Magyar Nemzet:) Nincs is több kérdésem:) meg aszonya "kitiltani" jaj Istenem... hiába no kampány van, a legvadabb baromságnak is felvevőpiaca:)”
  • 76. aKovács 2010. március 02. 22:54
    „moderálva off”
95 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Törvény készül a hungarikumok védelméről

Csongrád megye - Összegyűjti a Kárpát-medence magyar értékeit, és törvényt készít elő a hungarikumok… Tovább olvasom