Délmagyar logó

2017. 04. 29. szombat - Péter 7°C | 22°C Még több cikk.

Sörbírság a Corának

Egymillió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa a Cora hipermarketláncnak, mert olyan árengedményes sört reklámozott, amelyből az akció kezdetén egyes áruházakban egyáltalán nem, másokban alig volt készlet.
Egymillió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa a Cora hipermarketláncnak, mert olyan árengedményes sört reklámozott, amelyből az akció kezdetén egyes áruházakban egyáltalán nem, másokban alig volt készlet. Az árengedmény az ötliteres, hordós kiszerelésű Becker sörre vonatkozott.

A versenytanács gyakorlata alapján a becsalogató reklám abban az esetben minősül versenytörvénybe ütközőnek, ha valószínűsíthető, hogy a vállalkozás a reklámkiadványában előnyös vásárlás látszatával hirdetett, az üzletben azonban kis mennyiségben, vagy rendelkezésre egyáltalán nem álló termék helyett a fogyasztók olyan árut is megvásárolhatnak, amelyet a reklám hiányában nem (de legalábbis nem a reklámozó vállalkozástól) vásároltak volna meg.

Amennyiben az akciót meghirdető vállalkozás tájékoztatásában jelzi, hogy az ajánlat „a készlet erejéig érvényes", ezzel a fogyasztók tudomására hozza, hogy a meghirdetett áru esetleg nem áll majd rendelkezésre. Ez viszont nem vonatkozhat az akció indítására.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Szefo Rt. felvenné a bezáró ruhagyár dolgozóit

Karácsonyig állnak alkalmazásban a felszámolás alatt álló Timax Alfa Kft. dolgozói, a volt… Tovább olvasom