Délmagyar logó

2017. 12. 16. szombat - Etelka, Aletta 1°C | 11°C Még több cikk.

Szabadtéri jegy féláron? - közösségi vásárlás

Közösségi vásárlási szolgáltatást indított a Delmagyar.hu. Portálunk a magyar közösségi vásárlási piacon vezető Bónusz Brigád modelljét integrálta. Nézze meg, hogyan juthat 50-90 százalékos kedvezményhez.

   
Látogassa meg a Delmagyar.hu közösségi vásárlási oldalát!

50 százalékos Carmen belépő a Szegedei Szabadtéri Játékokon

Egyre nagyobb sikereket könyvel el világszerte és Magyarországon is a közösségi vásárlás. Az új modell segítségével jókora, 50–90 százalékos kedvezményekkel vásárolhatunk meg különféle szolgáltatásokat az interneten.

A közösségi vásárlás külön erre specializálódott, „közvetítő" cégeken keresztül történik, amelyek megkeresik és meggyőzik az éttermeket, kozmetikai és masszázsszalonokat, szállodákat és más szolgáltatókat, hogy adjanak jelentős kedvezményeket, cserébe ők adott számú vásárlót toboroznak nekik. Az új üzleti modell segítségével valóban mindenki jól jár, a vásárló kevesebbet költ, a kereskedőnek több kuncsaftja lesz, s nem utolsósorban a harmadik fél, a közvetítő is, hiszen jutalékot kap minden sikeres üzlet után.

Az „új őrület" néhány éve, a tengerentúlról indult világhódító útjára. Az első, közösségi vásárlással foglalkozó oldalt, a Groupont Andrew Mason alapította 2008-ban. Alig két évvel az alakulása után az Egyesült Államokban a Groupon már több mint 150, Európában száz városban van jelen, sőt a Forbes már tavaly a valaha volt leggyorsabban növekvő cégnek nevezte. Az oldal 2010-es forgalma 750 millió dollár volt, 2011-re pedig négymilliárdos bevételt terveznek. Szakértők a cég értékét 2011 elején 15 milliárd dollárra becsülték. Többen megpróbálták felvásárolni a vállalatot, köztük a Google is jelentős, hatmilliárd dolláros összeget ajánlott érte, melyet azonban a Groupon vezetői visszautasítottak.

A sikerek hatására 2010-es évben Magyarországon több, a Groupon mintájára alakult oldal jelent meg. A sort a Veddvelem nyitotta, közösségi vásárlást kínáló oldala 2010 nyarán indult. Az oldal működése rendkívül egyszerű, ha valaki vásárolni szeretne, létre kell hoznia egy úgynevezett toborzást, ott meg kell adnia, hogy mit, mennyit és mikor szeretne megvenni. Ezután egy meghatározott időpontig bárki csatlakozhat, aki vásárolna az adott termékből, így jön össze a mennyiségi kedvezmény. A Veddvelem mellet egy másik cég, a száz százalékban magyar tulajdonban lévő Bónusz Brigád is elindította szolgáltatásait 2010. szeptember elején. A vállalat 2011-re már piacvezetővé nőtte ki magát Magyarországon. Kaprinay Zoltán, a cég egyik alapítója elmondta, nem lemásolni akarták az amerikai Groupont, a hazai lakosság igényeinek megfelelő, rendkívül magas színvonalat nyújtó szolgáltatások összegyűjtését tűzték ki célul. „A Bónusz Brigád egyre sikeresebb, eddig közel 530 millió forintot spóroltunk a különböző akciók során. A fővárosi kedvezmények mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a vidéki ajánlatokra is"- mondta a szakember.

Bár egyelőre az új szolgáltatás felhasználói elsősorban a fiatalok köréből kerülnek ki, azonban az ajánlatok sokszínűségének köszönhetően bárki kedvére való kedvezményt találhat a közösségi vásárlást kínáló oldalakat böngészve.

Olvasóink írták

  • 1. lepkehalo 2011. július 04. 16:44
    „A fél áron két szó, nem egybe írjuk! (Vagyis azok nem írják egybe, akik helyesen írnak.)”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tanárok a határon túlról

Szeged - Harminc határon túli pedagógus érkezik ma Szegedre Szerbiából, Romániából, Ukrajnából és… Tovább olvasom