Délmagyar logó

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 4°C

Százak tesztelték Szegeden az új 8-as trolivonalat

Szeged - Mindjárt terhelési próbát is tarthattak volna szombat délután, annyira sokan akartak az első trolikkal utazni Szeged új vonalán, a 8-ason.
Botka László polgármester Szent István téri avatóbeszéde után Dózsa Gábor, az SZKT ügyvezető igazgatója ült a cég első, teljes egészében új gyártású trolijának kormányához, és a 132 férőhelyes járművel elindult az új klinikáknál lévő végállomás felé. Mögötte egy szólótroli és a cég piros Ikarus nosztalgiajárműve is tele kocsival mutatta meg az utasoknak, hogy a Dugonics tér után melyik öt új megállóval közelíthetők meg a Tisza-parti iskolák és gyógyintézmények.

Fotó: Frank Yvette
Százak tesztelték Szegeden az új 8-as trolivonalat.
Fotó: Frank Yvette

Olvasóink írták

38 hozzászólás
12
  • 38. Szemif 2010. augusztus 18. 16:46
    „Amúgy meg most néztem át a Szegedma oldalra, ami vállaltan ellenzéki, ott is benyomtál ugyanezzekkel a nickekkel egy rakás kommentet, azt minek, oda úgysem fog átmenni Logaritmus és csapata vitatkozni. Mellesleg örülök, hogy átvetted, amit a múlkor javasoltam, az Európa legdrágább busza komment valami fenomenálisan jó, ha ide írtad volna szerintem még olyan is, van aki elmagyarázza, hogy miért került 170 millióba, (egyébként azért mert prototípus és trolibusz, az alapbusz az ARC-Ikarus 65 millió forint volt, de csitt ezt ne meséld el senkinek)”
  • 37. Szemif 2010. augusztus 18. 16:39
    „29-36. Ennyire fáraszt a "szemetelés", gondolom hozzászólásonként darabáron fizetnek, szóval csak hajrá, előre meg vanak írva, sok ember szeretne ilyen jövedelemkiegészítést. Jól fog kinzéni az önéletrajzodban:
    "A 2010-es parlamenti és önkormányzati választások előtt hivatásos bérkommentelő voltam."
    -Kérem mutassa be az eredményeit
    - Mér´ a kétharmad nem elég!
    :-))))))”
  • 36. szsmith 2010. augusztus 18. 16:17
    „Miért kell havonta 70 000 kamionnak átrobognia Szeged belvárosán?”
  • 35. kabsij 2010. augusztus 18. 16:17
    „Miért kell Szegeden minden utat egyszerre feltúrni?”
  • 34. bgaszab 2010. augusztus 18. 16:16
    „Miért kell eltűrnünk a városi közműdíjak drámai növekedését?”
  • 33. szdragon 2010. augusztus 18. 16:16
    „Miért kell havonta 70 000 kamionnak átrobognia Szeged belvárosán?”
  • 32. vertesimarika 2010. augusztus 18. 15:43
    „Szerintem egy Yeti ne trolibuszt építsen, ne is városi villamost, hanem sífelvonót!”
  • 31. tuzaiisti 2010. augusztus 18. 15:41
    „Közkívánat kedvéért minden nap tarthatunk menetpróbát, egészen a választásokig XDXD”
  • 30. slyboy79 2010. augusztus 18. 15:40
    „Holnapi hír:
    az SZKT megint tesztelte a 8-as trolit, és mindez Botkának köszönhető.”
  • 29. unhappysuncity 2010. augusztus 18. 15:38
    „Minden nap leközöl a Délmagyar egy értelmetlen cikket a 8-as trolival kapcsolatban?”
  • 28. Szemif 2010. augusztus 18. 11:07
    „24-25-26-27. Menj már át a főoldalra, ott lehet nagyot szakítani, épp most van a Móra Ferenc hídról, egészen pontosan annak a megkésett átadásáról egy cikk, oda nyomjan a 70 000 kamionos szlogent, mert az pont oda illik, ne egy olyan pici kis cikkel fáraszd magad, amit már úgysem olvas senki.”
  • 27. hajgabi 2010. augusztus 18. 10:47
    „Miért kell munkahelyteremtés helyet látványberuházásokra költeni?”
  • 26. kicsife 2010. augusztus 18. 10:42
    „Miért kell eltűrnünk a városi közműdíjak drámai növekedését?”
  • 25. kocsordi 2010. augusztus 18. 10:37
    „Miért kell havonta 70 000 kamionnak átrobognia Szeged belvárosán?”
  • 24. monster82 2010. augusztus 18. 10:32
    „Miért kell Szegeden minden utat egyszerre feltúrni?”
  • 23. Szemif 2010. augusztus 18. 09:29
    „22. Igazából ez részletkérdés, az emberek többsége 1-2-3 viszonylatot használ egy adott hónapban, például egy dorozsmainak hiába mondod, hogy elmehet Tápéra is a bérletével, ha egyszer ő nem tápéra, hanem dolgozni jár a belvárosba...
    Egyébként, amit én Szegedről nagyon hiányolok, az az egyvonalas és városrészi bérlet (például míg volt külön SZKT-Volán bérlet sokan azt használták egyvonalas jelleggel) mondjuk 3500Ft körüli áron egy adott viszonylatra, plusz annak betétjáratára pl 84-84A, vagy majd 1-2-es villamosra vagy a külvárosi bérlet pl. Tápé bérlet (73, 73Y), Szőreg bérlet (60-60Y), Kiskundorozsmai bérlet (36, 36Y, 75, 75Y), persze ott ahol csak egy járat van mondjuk Szentmihályra a 76-os ott nincs értelme külön városrészinek, mert az egyvonalas lenne a gyakorlatban. Erre egyébként azért lenne szükség mert míg a belvárosi viszonylatok utasforgalma alig csökkent közben az ilyen sugárirányú külvárosi járatokról tűnnek el az utasok...”
  • 22. favágó 2010. augusztus 18. 09:08
    „Szemif! Még azt is tedd hozzá, hogy ezért a pénzért mennyit utazhatsz! Nyílván Bp. nyeri ezt a Ft/km versenyt, de a mi szép városunknak sincsen szégyenkeznivalója!”
  • 21. Szemif 2010. augusztus 18. 09:03
    „ÁÁÁÁ skacok, ez sz@r takrtika, a fránya számok az, hogy mennyibe kerül egy városban a bérlet a neten megtalálható, úgyhogy tessenek valami más kampánytémát keresni, mert ha nem is olcsó a szegedi tömegközlekedés, semmiképp nem nevezhető drágának, átlagos bérlet és jegyárak vannak, összvonalas bérletárak (júniusi gyűjtés, de gondolom még érvényes):

    Budapest: 9800Ft

    Miskolc 6100Ft

    Debrecen: 6030Ft

    Pécs: 6060Ft

    Szombathely: 5990Ft

    SZEGED: 5920Ft

    Kecskemét: 5670Ft

    Kaposvár: 5590Ft

    Veszprém: 5510Ft

    Győr: 5450Ft”
  • 20. nandor002 2010. augusztus 18. 07:22
    „Én is tiszteltem mert ingyen volt! Amúgy nem lenne pénzem ilyen luxusra!”
  • 19. nandor0001 2010. augusztus 18. 07:20
    „Miért kell eltűrnünk a városi közműdíjak drámai növekedését?”
38 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Több mint 120 ezren használták a röszkei határátkelőt a hétvégén

Röszke - Több mint százhúszezren lépték át a határt a hétvégén Röszkénél; az intenzív forgalom a… Tovább olvasom