Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 5°C

Százmillió felett jár a szabadtéri bevétele

Érdemes időben megváltani a szabadtéri legnépszerűbb produkcióira a jegyeket, mert máris akadnak majdnem telt házas napok. A Csárdáskirálynő és a Rudolf belépőinek több mint fele már gazdára talált.
Szegeden a szabadtéri alkalmazza először az újszerű hirdetési formát, a médiabringát. Fotó: DM/DV
Úgy tűnik, nem egynyári sláger volt Alföldi Róbert tavalyi sikerprodukciója, a Csárdáskirálynő. A sztárszereposztásban színpadra állított Kálmán-operett idén is vezeti a Dóm téri jegyeladási statisztikát: a belépők 60 százaléka már gazdára is talált. A legfrekventáltabb július 15-i, szombati előadásra már csak az Új világgal közös bérleti konstrukciót kínálják.

– Tavaly sokan lemaradtak a Csárdáskirálynőről, ezért újítjuk fel idén is a produkciót. A nagy érdeklődést látva azt tanácsolom a nézőknek, hogy időben váltsák meg a jegyüket, nehogy úgy járjanak, mint a múlt nyáron – mondja Herczeg Tamás, a szabadtéri igazgatóhelyettese. Hasonlóan jól, 55 százalékon áll a Kerényi Miklós Gábor rendezésében világpremierként színpadra kerülő Rudolf is. A Wildhorn-musical augusztus 5-i előadására szintén csak bérlet kapható már. Az opera- és a táncprodukció mutatói egyelőre szerényebbek, így átlagosan 40 százalékot valamivel meghaladó jegyeladásnál és 106,7 millió forintos bevételnél tart a fesztivál. Ez időarányosan nagyon jó eredménynek számít.

Médiabringa

A most zajló előkampányban Szegeden elsőként használja fel a szabadtéri az új hirdetési formát, a médiabringát. A győri Médiabringa Bt. az egész országban szeretné meghonosítani saját tervezésű triciklijeit, amelyek három-három nagyméretű plakátot tudnak eljuttatni a város olyan területeire is, ahol kevés vagy nagyon drága a hirdetési felület. A két ötletgazda, Slezák Antal és Papp Imre néhány alkalommal maga is nyeregbe pattant a belvárosban. Úgy vélik, a háromkerekű mozgó hirdetőoszlopra jobban felfigyelnek az emberek. Szegeden egyelőre három tricikli üzemeltetését tervezik.

Herczeg Tamás az elmúlt hét végén a budapesti Utazás kiállításon azt tapasztalta, hogy az átadott autópályának köszönhetően a korábbinál sokkal több utazási iroda érdeklődik a Dóm téri előadások, és általában a szegedi programcsomagok iránt. Berlinben is megjelentek a szegedi kínálattal, ahol különösen a Csárdáskirálynő és a Rudolf keltette fel a partnereik figyelmét – előbbit német, utóbbit és a Bánk bánt angol nyelvű feliratozással játsszák majd – a külföldi vendégekre is gondolva. A szabadtéri igazi médiakampánya a választások után, májustól pörög majd fel, mert addig a közterületek és a médiumok teli vannak a pártok hirdetéseivel. Herczeg Tamás arra számít, hogy nyár elejére a jegyek többsége már gazdára talál, így az imázsépítésre, a fesztivál és a város presztízsének erősítésére koncentrálhatnak.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tímárné elindulhat a választásokon

Indulhat a szegedi 3-as választókerületben pénteken elutasított Tímárné Horváth Magdolna, az MDF… Tovább olvasom