Délmagyar logó

2017. 02. 28. kedd - Elemér 5°C | 18°C Még több cikk.

Szegeden folytatódik a közmédia roadshow-ja

Szeged - Az új logók a Szegedi Ifjúsági Napok rendezvénysorozatához kapcsolódóan péntekig láthatók.
Debrecen után Szegeden folytatódik a közmédia országjáró roadshow-ja, az új logók a Szegedi Ifjúsági Napok rendezvénysorozatához kapcsolódóan péntekig láthatók - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) szerdán.

A hatalmas közösséget megszólító rendezvényhez csatlakozva újra fotózási lehetőséget biztosít az MTVA csapata a vállalkozó kedvűeknek.

Az MTVA közlése szerint a debreceni virágkarneválon a nemzeti hírügynökség, valamint a közszolgálati televízió és rádiócsatornák logóit megelevenítő szoborelemeket augusztus 13. és 21. között a Fórum bevásárlóközpont közelében állították ki. A természetes környezetbe belesimuló, szobornak is beillő térplasztikákról rengeteg felvételt készíthettek az arra járók. Az M1 reklámokat és műsorajánlókat elválasztó képkockáin látható portrék gyűjteménye ez idő alatt 1632 fotóval gazdagodott.

A Petőfi Rádió (b), a Kossuth Rádió (k) és a Bartók Rádió (j) nagyméretű logói a szegedi Széchenyi téren a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) új arculati elemeit bemutató roadshow-
A Petőfi Rádió (b), a Kossuth Rádió (k) és a Bartók Rádió (j) nagyméretű logói a szegedi Széchenyi téren a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) új arculati elemeit bemutató roadshow-n.
Fotó: MTI/Rosta Tibor

Tóth István Zoltán kommunikációs igazgató elmondta: az új rendszer elősegíti, hogy a magyarországi közszolgálati média mind belföldön, mind külföldön egységes képet mutasson. A most bevezetett arculat egy élő, organikus rendszer, amely együtt él és fejlődik majd a közszolgálati média és a hozzá csatlakozó közösség egészével. A formálódás és a továbbfejlesztés lehetősége benne rejlik mindegyik elemében. "A továbblépés időzítéséről és módjáról a társművészetek és a nézők bevonásával együtt, közösen tudunk majd dönteni" - fogalmazott.

A rádiós és televíziós csatornák, illetve az MTI, valamint a MTVA egyaránt új logót kapott az olimpia kezdetére, amelyeket Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója mutatott be július 24-én Budapesten. Emlékeztetett arra, hogy az öt nagy szervezet, vagyis az MTVA, a Magyar Távirati Iroda, a Magyar Televízió, a Duna Televízió és a Magyar Rádió integrálásával Magyarország legnagyobb médiaportfoliója jött létre.

A Vida Zoltán vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör. A közmédia a képek mögött egy filozófiát és egy értékválasztást is képviselni kíván. A képi elrendezés az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.

Olvasóink írták

  • 5. Horthyszobor 2012. augusztus 23. 08:00
    „Nagyon szépek... :)”
  • 4. tom_peris 2012. augusztus 22. 22:44
    „randák... nagyok... és sok pénzünkbe kerültek...”
  • 3. nanemaaa 2012. augusztus 22. 22:40
    „Abba a 160 millába belefér.
    Én fele ennyiért is megterveztem volna. :)”
  • 2. szatyi 2012. augusztus 22. 20:33
    „Kár erre egy fillért is költeni!
    Jó műsort kell produkálni és kész a siker!
    Ettől a roadshow-tól nem fog nőni a közmédia nézettségi indexe!”
  • 1. embör 2012. augusztus 22. 18:14
    „ez ma már legtermészetesebb,hogy egységes,organikus rendszert használ a közmédia is. Ezt show-val erősíteni ? Nem kell. Vagy érti,érzi a néző és azonosul vagy sem :egy napi akció ezt nem támogatja,viszont iszonyat sokba kerül...”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Igazuk volt a baktóiaknak: helybeliek voltak a sorozatbetörők

48 betöréses lopást sikerült a nyomozóknak rábizonyítaniuk arra a két baktói férfira, akik a közelmúltban kerültek rendőrkézre. Tovább olvasom