Délmagyar logó

2016. 12. 06. kedd - Miklós -5°C | 3°C

Tízszer kér elnézést a Telekom robotja

Telefonon 8 perc, személyesen, az ügyfélszolgálaton 45 perc alatt sikerült eljutni a Telekom ügyintézőjéig. Aki július 30-áig nem jelentkezik, és nem tesz hivatalos nyilatkozatot, annak automatikusan drágul az előfizetése.
Szinte lehetetlen eljutni élő emberig – panaszolják olvasóink, akik a Telekomnál telefonon próbálnak ügyet intézni. Ezzel most azért próbálkoznak sokan, mert július végéig nyilatkozniuk kell, ha a meglévő feltételekkel és áron szeretnék fenntartani mobiltelefon-előfizetésüket. Ha valaki nem jelez vissza, a szolgáltató úgy veszi, hogy beleegyezett a tarifa emelésébe augusztus elsejével.

Erről a helyzetről, amely a Telekom mellett a Telenor ügyfeleit is érintette, már írtunk. A Telekom előfizetőinek a júliusi számlájuk kézhezvételétől számítva 15 napjuk van arra, hogy ezt az ügyet elintézzék. Bár legutóbb arról számolhattunk be, az ügyfelek postai úton is nyilatkozhatnak, egy olvasónk arra hívja fel a figyelmet, hogy erre nincs utalás a Telekomtól kapott számlán.

E-mailben feltett kérdésünkre – mi a cég álláspontja a megnőtt várakozási idővel kapcsolatban – csütörtökön a hivatali idő lejártáig nem kaptunk választ.

A 1430-as telefonszámot a cég honlapja szerint „napi 24 órában" lehet hívni. Csütörtök délelőtt az automata tájékoztatott, hogy megemelkedett a várakozási idő, ezért köszöni a türelmet. A gombokat nyomogatva négy lépés, 2 és fél perc múlva megszólal a muzsika, amelyet az ügyintéző jelentkezéséig kell hallgatni. Bár a 8. perc 14. másodpercében nekünk már sikerült „élő emberrel" beszélni, aki készséges is volt, aki nem méri az időt, annak ez kész örökkévalóság, főleg, hogy ennyi idő alatt pont tízszer kéri szíves türelmünket az automata.

Aki inkább személyesen intézkedne, az Szegeden a Rókusi körúti Tescóban, az Árkádban vagy a Fekete Sas utca 25. alatt boldogulhat. Az utóbbi helyre csütörtökön fél 12 tájban elég sokan mentek be, de az utcán nem állt sor. Odabenn háromnegyed órát kellett várni arra, hogy az ember sorra kerüljön. Az ajtóban megmondják, mennyit kell várni, adnak nyilatkozati űrlapot – címe: „Általános szerződési feltételek módosítására irányuló kétoldalú szerződésmódosítási ajánlat elutasítása" –, és elmondják, hogy kitöltve elég visszahozni július végéig. Jó tanács: érdemes inkább a reggeli órákban próbálkozni, és valószínű, hogy az Árkádban kevesebbet kell várni.

E-mailben feltett kérdésünkre – mi a cég álláspontja a megnőtt várakozási idővel kapcsolatban – csütörtökön a hivatali idő lejártáig nem kaptunk választ.

A 1430-as telefonszámot a cég honlapja szerint „napi 24 órában" lehet hívni. Csütörtök délelőtt az automata tájékoztatott, hogy megemelkedett a várakozási idő, ezért köszöni a türelmet. A gombokat nyomogatva négy lépés, 2 és fél perc múlva megszólal a muzsika, amelyet az ügyintéző jelentkezéséig kell hallgatni. Bár a 8. perc 14. másodpercében nekünk már sikerült „élő emberrel" beszélni, aki készséges is volt, aki nem méri az időt, annak ez kész örökkévalóság, főleg, hogy ennyi idő alatt pont tízszer kéri szíves türelmünket az automata.

Aki inkább személyesen intézkedne, az Szegeden a Rókusi körúti Tescóban, az Árkádban vagy a Fekete Sas utca 25. alatt boldogulhat. Az utóbbi helyre csütörtökön fél 12 tájban elég sokan mentek be, de az utcán nem állt sor. Odabenn háromnegyed órát kellett várni arra, hogy az ember sorra kerüljön. Az ajtóban megmondják, mennyit kell várni, adnak nyilatkozati űrlapot – címe: „Általános szerződési feltételek módosítására irányuló kétoldalú szerződésmódosítási ajánlat elutasítása" –, és elmondják, hogy kitöltve elég visszahozni július végéig. Jó tanács: érdemes inkább a reggeli órákban próbálkozni, és valószínű, hogy az Árkádban kevesebbet kell várni.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Domaszéki falunap pörkölttel és körforgalommal

Könnyebb lesz a domaszékieknek a közlekedés az 55-ös útra. Tovább olvasom