Délmagyar logó

2017. 05. 24. szerda - Eszter, Eliza 13°C | 24°C Még több cikk.

Üzleti érdek hajtja Csapót?

Gellért Ákos, a Gellért és Fiai Consulting Kft. ügyvezetője szerint a városi ombudsman rágalmakat terjeszt róla: nem igaz, hogy tartozása lenne a várossal szemben. Véleménye szerint Csapó Balázsnak üzleti érdeke fűződik a Hangár Expó kiállításait hirdető reklámtáblák elleni kampányhoz.
Fotó: Gyenes Kálmán
Tegnapi cikkünk kapcsán keresett meg bennünket Gellért Ákos, a Gellért és Fiai Consulting Kft. tulajdonosa, aki felháborodását fejezte ki Csapó Balázs állításai miatt. Ahogyan megírtuk, a városi lakossági ombudsman állítása szerint a Hangár Expó kiállításainak plakátjait több alkalommal is szabálytalanul helyezték ki, továbbá a tulajdonos cég a szabályosan kitett reklámtáblák után nem fizetett a városi közterületek reklámcélú felületeit értékesítő Szegedi Városkép Kft.-nek.

– Csapó úr hazudik: mindig minden számlánkat kifizettük, és a tévedésből rossz helyre kitett plakátjainkat is szinte azonnal bevettük, amikor szóltak a Városképtől – mondja felindultan Gellért Ákos. Mint a három cége után félévente 27 millió forint helyi adót fizető szegedi üzletember állítja – amit számlákkal támaszt alá –, a Szegedi Városkép Kft.-vel kapcsolatos elszámolása is rendben van: ebben az évben eddig 830 ezer forintot fizetett nekik. – Ezért meglepő Szélpál Gábor úr nyilatkozata, aki Csapó úr hazugságait igazolta. Szélpál úrnak többet kellene dolgoznia, hogy tudja mi történik az irodájában – mondja Gellért.

Hozzáteszi: a legutóbbi Hangár Autórevü kiállítás hirdetőtábláival kapcsolatban ugyan nem kötött szerződést, és számlát sem fizetett az önkormányzati cégnek, de ez azért alakult így, mert a Városkép nem küldte el azokat a szokásos módon neki – és számla nélkül ők sem tudnak fizetni.

Gellért Ákos azt mondta: a megyei és a városi közútkezelő cégektől engedélyeket szerzett be, és a villanyoszlopok törvényes reklámfelületeit bérbe adó Dél-kandeláber Kft.-vel kötött szerződés birtokában a Városképnek kötelessége kiadni az engedélyt a reklámozásra – természetesen az abban foglaltakat a Gellért és Fiainak be kell tartania.

Hozzátette: a megyei közútkezelőnél szinte meglepődtek az engedélykérésen, ugyanis ő volt az első az elmúlt száz évben, aki a közutakat szegélyező reklámtábláinak elhelyezésére engedélyt kért.
Gellért szerint a lakossági ombudsman azért foglalkozik jobban az ő vállalkozásuk „kulturáltan feldrótozott", könnyen eltávolítható reklámjaival, mint egyéb plakátokkal – amelyeket villanypóznákra ragasztanak és rontják a városképet –, mert üzleti érdeke ezt diktálja. – Csapó Balázs, az Intermédia Szeged Kft. résztulajdonosa és ügyvezetője, ami városi reklámtáblák – buszvárókban látható city lightok – értékesítésével foglalkozik, és ezáltal szerződésben áll a Szegedi Városkép Kft.-vel. Neki az az érdeke, hogy ne máshová, hanem hozzá kerüljön a plakát, a konkurenciát korlátozva. Meglepő, hogy valakinek a város pénzén arra van ideje, hogy a város egy olyan polgárával szórakozzon, aki pénzével és munkájával rendszeresen tesz a városért, ellentétben Csapó Balázs úrral, aki az elmúlt 15 évben csak dumált, illetőleg feljelentéseket írt – mondta Gellért Ákos.


Szeptemberre nincs szerződésük

Szélpál Gábor, a Szegedi Városkép Kft. vezetője tegnapi álláspontját módosítva elmondta, hogy a Gellért és Fiaival több szerződés is köttetett ebben az évben reklámozás céljából, a számláikat kifizették. De a legutóbbi, szeptemberi kiállítás hirdetőtábláinak kihelyezésére a cég nem kért engedélyt, szerződést sem kötöttek – ezért nincs mit számlázni. Csak reklámmolinók kihelyezésre szóló szerződésük volt, erre adtak engedélyt. 
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A tompaszigeti kiskerti csend hangjai

Az öreg Picasso összeesküvés elméletet szőtt egy tompaszigeti bulizó társasággal és Szőke Péter volt… Tovább olvasom