Délmagyar logó

2017. 09. 24. vasárnap - Gellért, Mercédesz 12°C | 17°C Még több cikk.

Vége a Szentháromság utcai dugónak

A Szentháromság és a Vitéz utca sarkán a 8-as troli felsővezetékét telepítették szerdán. A munkálatok félpályás útlezárás mellett a héten és a jövő hét elején folytatódnak.
A szegedi Boldogasszony sugárúton most zajló villamos beruházás miatt elterelték a forgalmat a környéken. Az elkerülő úton azonban dugó alakult ki, a Szentháromság és a Vitéz utca sarkán ugyanis a 8-as troli felsővezetékét telepítették - értesült a delmagyar.hu.

A legnagyobb torlódásra a Szentháromság utca Tisza Lajos körúti végén számíthattak az autósok, ahol sárgán villogtak a jelzőlámpák.

A munkálatok félpályás útlezárások mellett folytatódnak a héten és a jövő hét elején a Markovits, a Vitéz és a Szentháromság utcában. Ajánlatos autóval elkerülni ezeket a részeket.

A forgalom csak egy sávon haladhat a munkálatok helyszínén. Fotó: Karnok Csaba
A forgalom csak egy sávon haladhat a munkálatok helyszínén.
Fotó: Karnok Csaba

Olvasóink írták

32 hozzászólás
12
  • 32. ifj. Nagy Gábor 2009. december 03. 00:47
    „31. barsanyi 2009.12.02. 22:04
    "Aki pedig a tömegközlekedés fejlesztése ellen van az aztán igazán környezet károsító ember. Lásd a Katalin utcai buszfejlesztés jelenlegi állása.
    Mert ha a 71-es vagy a 2 - es busz végállomása amelyek hosszú szakaszon azonos utcákban járnak és ezentúl az egyik a Katalin utcáig járna akkor aztán igazán sérülne többdolog
    -ritkább lenne az erdélyi térig a járat száma /hűha/
    - a Katalin utcán meg néha az ablakom alatt néha elmegy egy busz /hová lett a csend a nyugalom /"

    Van igazság abban, amit írsz, de azért nem ilyen egyszerű!

    A menetrend ugyanis nem változik, ellenben nagyobb területről vesznek fel utasokat a buszok. Az Erdélyi tér és Hargitai utca környékén lakók azért nem ok nélkül nehézményezik, hogy kétszeresére növekszik a követési időköz, ott némi sűrítés azért elkelne, mert csúcsban már 16 éve is ugyanennyi volt a 2-71 járatsűrűsége, de azóta a mobilitási igények és a terület lakosságszáma is növekedett.”
  • 31. ifj. Nagy Gábor 2009. december 03. 00:33
    „13. Evelyn_26 2009.12.02. 11:57
    "Az SZTK előtt most is van buszmegálló. A trolibusz nem a buszt váltja ki, hanem egy újabb vonalat csinálnak."

    Az új klinikánál viszont nincs se busz, se más.

    Az új vonalban igazad van: csinálnak egy 10-es trolit, ami kb. 90%-ban ugyanazon az útvonalon megy, mint a 10-es busz, a busz meg megszűnik. Hát ezt tényleg nem lehet kiváltásnak nevezni. :-))))))”
  • 30. barsanyi 2009. december 02. 22:04
    „10. Szemif tökéletesen igazad van. csak egyszer menjen el valaki az Aradiról az Új-klinikáig a fájós lábával.
    8,9 Evelin Nem tudom autós cég terjeszti ezt a marhaságot , hogy a troli nem környezetbarát mert az áramot környezetkárosítóan termelik. / Ahol az áramot termelik ott megfelelő leválasztó ,égető berendezések vannak.
    Ezek az erőművek nem szegeden vannak .
    Aki pedig a tömegközlekedés fejlesztése ellen van az aztán igazán környezet károsító ember. Lásd a Katalin utcai buszfejlesztés jelenlegi állása.
    Mert ha a 71-es vagy a 2 - es busz végállomása amelyek hosszú szakaszon azonos utcákban járnak és ezentúl az egyik a Katalin utcáig járna akkor aztán igazán sérülne többdolog
    -ritkább lenne az erdélyi térig a járat száma /hűha/
    - a Katalin utcán meg néha az ablakom alatt néha elmegy egy busz /hová lett a csend a nyugalom /

    Evelin még egy dolog ÁRAMOT annyit termelnek amennyi el is fogy /általános iskola fizika/”
  • 29. rozator 2009. december 02. 21:16
    „A nagyköruton belül csak golfkocsival!!!”
  • 28. Mathiasking 2009. december 02. 20:41
    „A lényeg: legyen élhetetlen a szegedinek a közlekedés. Sajnos a tömegközlekedési eszközön utazók is szívnak.”
  • 27. m.á. 2009. december 02. 20:18
    „metrót a vitéz utcára! :D”
  • 26. Zsoltee0716 2009. december 02. 19:39
    „Hülye DM mondtam hogy idén lene hozátok ezt a cikket, mekkora egy szar.
    De azért örülünk a 3.ik dátum(igérgetés) után csak elkezdték.”
  • 25. WU 2009. december 02. 16:50
    „Trolipózna?”
  • 24. rolee 2009. december 02. 16:43
    „16. hozzászólás makákó 2009.12.02. 12:13

    Üresen köröz? Mutass nekem is egy olyan 8ast ahol a dugó téren nem telik meg!”
  • 23. flexsnake 2009. december 02. 16:29
    „az jó de a szilléri felé is kéne valami :D”
  • 22. jq 2009. december 02. 16:03
    „12. a szélenergiának (meg kontrasztként a szenes erőműveknek) az áramtermelésben betöltött arányáról és a magyarországi szélviszonyokról hallottál már? :)”
  • 21. strangerr 2009. december 02. 13:47
    „A közterületek elfogytak.
    Nincs hely arra, hogy minden utcában ahol forgalomvonzó létesítmény (kórház, üzlet, iskola stb.) van legyen elég széles járda IS, zöldfelület és fák IS, út IS, korszerű tömegközlekedés IS, és elegendő parkoló hely IS.

    Bármilyen beavatkozás történik az csak egyik kárára mehet. Mivel a belvárosban nem akarunk és nem is lehet több egyéni közlekedést beengedni, preferálni kell a közösségi közlekedést és ez - az elöbbi indokok miatt- csak az egyéni közlekedés (út, parkolóhelyek) kárára történhet.”
  • 20. Dodo 2009. december 02. 13:47
    „18. hozzászólás csonakos 2009.12.02. 12:54

    "Áldozatvállalás nélkül nincs korszerűbb szebb város!"

    Igaz. Mindenki azt hiszi a fejlesztések, korszerűsítések egy pillanat alatt készülnek el. Értünk, a városért teszik. A politikai háttere az egy más kérdés, itt nem erről megy a vita.

    A dugó miatt problémázóknak meg annyit: Mostanság ehhez hozzá kel szokni, az egész város fel van túrva. El kel indulni időben, ha kel 1/2 órával hamarabb! Ennyi!”
  • 19. Lehiggadt 2009. december 02. 13:34
    „Biztosítani kell a klinikák környékén az elegendő mennyiségű parkolást!
    A Semmelweis kollégium mellett jelenleg tűzoltókapu van!?! Kíváncsi lennék, hogy mennyi idő alatt nyitják ki! Főleg akkor, ha rendszeresen ott parkolnak...
    SORREND!?!
    Nem a troli ellen vagyok DE...”
  • 18. csonakos 2009. december 02. 12:54
    „Valahogy kimarad a hozzászólásokból a klinkai tömb fejlesztése! Sokkal több ember fog oda járni! Szükség van arra, hogy tömegközlekedéssel meg lehessen közelíteni. Nem mindegy egy nehezebben mozgó embernek mennyit kell mennie. Nagyon jó ötletnek tartom a troli kivitelét. Bizony, amikor a mi utcáink is föl voltak bontva a fejlesztések miatt évekig "szívtunk", most milyen jó, minden rendben! Ezt sem szabad szem elöl téveszteni. Áldozatvállalás nélkül nincs korszerűbb szebb város!:)”
  • 17. Walaky 2009. december 02. 12:15
    „11. hozzászólás Vandorr 2009.12.02. 11:23
    Miért gond ez?
    Gondolod, hogy nagyszüleidért is luxusmercedes ment?
    Nevetséges érvek miatt áll ott a város ahol jelenleg. Lásd: a szegény kereskedőt, aki minimálbért adózik, de milliós igénye van egy sufniért...”
  • 16. makákó 2009. december 02. 12:13
    „11. miért eddig le tudtál parkolni a klinikáknál reggel fél8 és este 6 között? Most se volt hely, ezután se lesz, nagy változást nem okoz!

    Egyébként örülök. Végre lesz utasa a trolinak, mert rossz nézni, ahogy csúcsidőben üresen köröz a 8-as a városban.”
  • 15. Mil 2009. december 02. 12:13
    „Nyomi SZKT helyett is inkább kisszéket csináltak volna anno.. Feszt csak a dugót csinálják mindenhol.”
  • 14. TUTI 2009. december 02. 12:02
    „Szóval Szeged, melyik pontján nincs kisebb-nagyobb dugó torlódás???”
  • 13. Evelyn_26 2009. december 02. 11:57
    „Az SZTK előtt most is van buszmegálló. A trolibusz nem a buszt váltja ki, hanem egy újabb vonalat csinálnak.”
32 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

H1N1: több beteg, több védőoltás a Dél-Alföldön

Lassan, de biztosan emelkedik az újinfluenzás betegek száma a Dél-Alföldön. Csongrád megyében… Tovább olvasom