Délmagyar logó

2016. 12. 10. szombat - Judit 0°C | 9°C

Web 2.0-ben is élen jár a szabadtéri

Folyamatosan bővíti online lehetőségeit a szegedi szabadtéri: a jövő héten megújult Facebook-profillal jelentkezik, és hamarosan érkeznek az okostelefon-applikációk. A fesztivál élen jár a hazai színházi életben az ilyen típusú fejlesztéseket nézve is.
A fesztivál élen jár a hazai színházi életben az ilyen típusú fejlesztéseket nézve is.

Megújult a szegedi szabadtéri Facebook-profilja. Fotó: internet
Megújult a szegedi szabadtéri Facebook-profilja.
Fotó: facebook

Kibővült lehetőségek, csábítóbb formavilág, az eddiginél is interaktívabb kapcsolattartás: a jövő hét folyamán megújul a Szegedi Szabadtéri Játékok Facebook-oldala. Az új verzió nemcsak a dizájnosabb külsejével hódít majd, gyorsabb, frissebb, letisztultabb, könnyebben kezelhető felületen találhatja magát, aki rákattan a „tetszik" gombra.

Hamarosan elfogadják a SZÉP-kártyát is

Nemsokára már Széchenyi Pihenő Kártyával is lehet vásárolni a Fesztivál Jegyirodán. Az üdülési csekkeket természetesen továbbra is be lehet váltani a Dóm téri előadásokra szóló jegyekre vagy bérletekre.

A szabadtéri mindig is élen járt a modern lehetőségek és technikák alkalmazásában, főként azok esetében, amelyek segítségével közvetlenebb kapcsolatot tud kialakítani a közönséggel. Ez elsődleges szempont, már-már elvárható egy olyan nézői bázist mozgató fesztiválnál, mint amilyen a Dóm téri.

Nem csupán a többi szabadtéri színházat körözi le az internetes és most már a web 2.0-s alkalmazásokkal, de az egész magyar színházi viszonylatban élen jár a hasonló kezdeményezésekben. Évek óta működteti kiemelkedő látogatószámmal a szegediszabadteri.hu-t, és mióta egyre népszerűbb hazánkban is a Facebook közösségi oldal, ott is mozgalmas aktivitást bonyolít.

Míg a legtöbb színháznak és fesztiválnak hosszú évek alatt sem sikerült pár ezernél több lájkolóra szert tennie, a szabadtéri rövid időn belül átlépte a tízezres álomhatárt – köszönhetően a számos szórakoztató lehetőségnek, izgalmas nyereményjátéknak, vizuális tartalomnak.
Az új Facebook-felületen túl a szabadtéri marketingcsapata máris újabb projekten töri a fejét. Mivel egyre elterjedtebbek az okostelefonok, az ezekre letölthető applikációk is nagy sikernek örvendenek. A fesztivál pedig ebben a tekintetben sem szeretne elmaradni az aktuális trendekről: változatos alkalmazásokkal igyekszik majd megkönnyíteni a Dóm téri nézők dolgát. Ezek nagy része még nem publikus, ám olyasmikre lehet számítani, mint a telefonon keresztül történő jegyvásárlás vagy a készüléken keresztüli GPS-navigáció.

(x) 
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nem várható belvíz

Csongrád megye - A szakemberek szerint idén kicsi az esélye a kiterjedt elöntéssel járó belvíznek… Tovább olvasom