Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő később elolvasom ikonokkal!

Szeged - delmagyar.hu

2014. 11. 01. szombat - Marianna

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Szeged hírei > Yeah! Sikerült! Megmenekülnek a szegedi nosztalgiavillamosok!

Yeah! Sikerült! Megmenekülnek a szegedi nosztalgiavillamosok!

Szeged – Hiszünk abban, hogy tiltakozó akciónk is vastagon benne volt a bizottsági döntésben, amely elfogadta az alpolgármesteri javaslatot: tilos eladni az SZKT-nak a nosztalgiajárműveket.

Delmagyar.hu - 2012.05.02. 14:36
Megosztás: Facebook Twitter E-mail
Szűkszavú, de annál fontosabb mondanivalójú sajtóközleményt kaptunk a szegedi városházáról.

Eszerint: „Elfogadta a városvezetés javaslatát mai ülésén a Városüzemeltetési és Fejlesztési Bizottság, hogy – amennyiben a holnapi közgyűlés is jóváhagyja – a Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezető igazgatójának új, veszteség nélküli üzleti tervet kell készíteni. Az elmúlt években a Szegedi Közlekedési Társaság nyereségesen működött, mérleg szerinti eredménye 2009-ben még 4,7 millió Ft, 2010-ben 55 millió Ft, a tavalyi évben pedig 16,5 millió Ft volt.

Az SZKT nosztalgiajárművei - ahogy az olvasóink látják. Fotó: olvasó-tudósító (galéria)

A szakbizottság elfogadta azt az alpolgármesteri javaslatot is, mely megtiltja az SZKT vezetésének az elmúlt években felújított, a szegedi villamosközlekedés több, mint 100 éves, a troliközlekedés több, mint 30 éves múltjához tartozó, egykor a szegedi városképet meghatározó villamos és trolibusz járművek értékesítését. Így a szegediek és a városunkba látogató turisták ezrei közlekedhetnek az idei nyáron is a nosztalgia járműveken."

Szegedi nosztalgiavillamosok: a 12-es és a 313-314-es iker motorkocsik 2009 tavaszán. Fotó: Garai Szakács László (galéria)

Biztosak vagyunk abban, az illetékesek olvasták a delmagyar.hu-n indított kezdeményezésünket, és látták azt a sok fotót, olvasói reakciót, ami felhívásunkra érkezett. Épp ezért köszönetet mondunk önöknek, kedves olvasóink, hogy hathatós segítségükkel sikerült megmenteni ezeket a városképi jelentőségű járműveket!

Köszönjük a segítséget, a támogatást!
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

1234 következő >> végére >>> 32 hozzászólás
Moderálásra küldöm 32. zx001 2012.05.26. 17:32

Még mindig nem sikerült kijavítani a címet?

Akkor kérdezném, hogy mit jelent a "Yeah", csak mert én vidéki magyar paraszt vagyok.

Moderálásra küldöm 31. macs 2012.05.03. 20:48

29. Mike3,
az új villamos miatt az SzKT több pénzt kap a várostól, ez ugyanis + szolgáltatás. Vagy tévedek?

Moderálásra küldöm 30. strangerrr 2012.05.03. 17:44

29. Te ezt most komolyan mondod és magad is elhiszed?:)

Moderálásra küldöm 29. Mike3 2012.05.03. 13:06

Klassz! Ez jó hír!

Az SZKT meg a mai napig prosperálna, ha nem lenne az a párszáz millás többletkiadás az új villamos meg trolivonal miatt

Moderálásra küldöm 28. macs 2012.05.03. 13:03

Lusta vagyok keresni, valahol megnézhető az SzKT üzleti terve?

Moderálásra küldöm 27. Szemif 2012.05.03. 09:47

23. balraat

Attól, hogy ráparancsolnak az SZKT-ra, hogy találjon még 200 millió forintot valahol a költségvetésében, attól még nem lesz egy csettintésre még 200 millió forint...nekem csak ez a bajom, ebből vagy vagyonfelélés lesz, vagy hitelfelvétel, egyik sem jó hosszabb távon.

Moderálásra küldöm 26. Szemif 2012.05.03. 09:39

25. gubanc

Már megbocsáss, de mikor a legismertebb magyar villamostípust az UV-t, a BKV tömegével selejtezte le, akkor sem a német, sem az angol, sem az amerikai vevők nem jöttek tömött sorokban értük. Pedig azok még teljesen üzemképes kocsik voltak, alapból garantált nosztalgiajármű, hisz maga a típus ötven éves volt.

A második legismertebb magyar villamos a bengáli, és azokért sem álltak sorban a nagy tőkeerős külföldi vevők. A szegedi bengálikat is amit külföldiek megvettek jobbára filmforgatáson használták, és vagy átment rajtuk egy tank, vagy szándékosan szétverték őket, mert olcsóbb volt, mint a trükkfelvétel.
Sajnos ez a piaci értéke ezeknek a járműveknek.
Ezek nem nosztalgiabuszok, amit valaki lelkesedésből megvesz és üzemeltet, a magánszemélyek többsége ugyanis nem rendelkezik saját villamoshálózattal az udvarában.

Amúgy meg a szegedi nosztalgiajárművek az ikerkocsit kivéve egyáltalán nem különlegesek, a 12-es villamos egy replika, nosztalgiabengálija van az MVK-nak,… Tovább olvasom »

Moderálásra küldöm 25. gubanc 2012.05.03. 08:38

Szemif!
Te benne vagy az üzletben? Tényleg hiszed azt a hülyeséget, hogy egy nosztalgia jármű néhány milla?
A kiadott lózungot talán el kéne feledni. Egy ilyen jármű német, angol, vagy amerikai honban megfizethetetlen árban van. Kell a lééé elvtársak! Megvennétek bagóért! Na ná!

Moderálásra küldöm 24. zx001 2012.05.03. 07:34

" Yeah! Sikerült! Megmenekülnek a szegedi nosztalgiavillamosok! "
Fuck off! Milyen nyelv beszélni?

És kimondta, hogy megmenekültek - csak tilos az értékesítés.

És kikövette el ezt az "írást" ?

Moderálásra küldöm 23. balraat 2012.05.02. 23:28

16. Szemif
Miért baj az, hogy a tulajdonos nem hajlandó engedélyezni, hogy a cége veszteséges üzleti tervet készítsen, azaz többet költsön, mint a bevétele. Amennyiben a többi cég ezt megtudja tenni, az SZKT miért nem?!


32 hozzászólás1234 következő >> végére >>>
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

HIRDETÉS

Cikkajánló

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...