Délmagyar logó

2017. 01. 23. hétfő - Zelma, Rajmund -8°C | 4°C Még több cikk.

Hiába fizet a fogyasztó a kikapcsolási értesítés után: nincs kegyelem

Csongrád megye - Nem fogadja el az áramszolgáltató a színes fénymásolatban vagy faxon beküldött feladóvevény-másolatokat és banki igazolásokat – panaszolták szentesi olvasóink.
Olyankor lenne fontos a gyors ügyintézés, amikor például a szolgáltató kikapcsolási értesítőt küld a fogyasztónak, ám közben az ügyfél mégis rendezni tudta a tartozását. Ilyenkor minden nap számít, a szemé-
lyes ügyintézés azonban nagyon macerás, állították az érintettek. Szentesen hetente kétszer tartanak ügyfélfogadást, szinte lehetetlen megoldani, hogy csupán ezért oda utazzanak akár 20-30 kilométerre lévő falvakból is.

Megkérdeztük az EDF DÉMÁSZ kommunikációs csoportját. Kiderült, hogy a faxos megoldás lehetséges ugyan – de csak akkor, ha az áramot már kikapcsolták.

– A fogyasztóknak nem kell igazolniuk befizetéseiket, amennyiben betartják a számlán, a fizetési felszólítón vagy a kikapcsolási értesítőn jelzett fizetési határidőt. Kikapcsolás előtti befizetésigazolást a korábbi visszaélések miatt nem áll módunkban faxon elfogadni. Más a helyzet, ha már megszűnt az áramszolgáltatás, de az ügyfél szeretné azt visszakapcsoltatni. Ekkor először a teljes díjhátraléknak és a visszakapcsolás díjának is meg kell érkeznie a számlánkra. Postai befizetés esetén ez általában két banki napot vesz igénybe. Ha valaki ennél gyorsabban szeretné igazolni, hogy rendezett minden hátralékot, ilyen esetben teheti azt meg személyesen az ügyfélszolgálaton vagy faxon – írták a szolgáltató munkatársai.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Maguk vágják a botfákat a rászorulók Nagymágocson

Tüzelőnek való kis fákat vághatnak ki a rászorulók a nagymágocsi önkormányzat engedélyével. Tovább olvasom