Délmagyar logó

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 26°C Még több cikk.

Jövőre lehet biztonságos a szentesi kereszteződés

Szentes - Tavaly áprilisban egy, idén júniusban két ember vesztette életét abban a kereszteződésben, ahol a 451-es út Szentest elkerülő szakasza és a berki út találkozik.
Mindent Szentesről

A delmagyar.hu hivatalos szentesi Facebook-oldala, nem csak szentesieknek!

Akkor több érintett – a közút, a kormányhivatal, a rendőrség és a városháza műszaki osztálya – is szemlézte a veszélyes szakaszt, és a bejárást követően megtették javaslataikat. Nyáron még arról volt szó, hogy a KRESZ-táblákat fényvisszaverő felülettel ellátottakra cserélik, rázóküszöböt erősítenek az aszfaltba, meghosszabbítják az előzést tiltó záróvonalat, valamint a főút csomóponttól mért 150-150 méteres szakaszán 70 kilométeres sebességkorlátozást vezetnek be. Utóbbit a közútkezelő egy héten belül teljesítette, írta Pécsi Norbert Sándor megbízott kommunikációs főosztályvezető. A Csongrád Megyei Közlekedési Felügyelet igazgatója, ifj. Szeri István arról tájékoztatott, hogy a berki úton a stoptábla előjelzése, a megállás helyét jelző burkolati jel és a felirat felfestése, a meglévő záróvonal 20 méterre való meghosszabbítása és az óránkénti 60 kilométeres korlátozás elrendelése a helyi útkezelő, azaz az önkormányzat feladata. A záróvonalat meghosszabbították, a többi azonban – legalábbis a felügyeletnél így tudják – anyagi okok miatt elmaradt.

Átmeneti megoldás. Rázóküszöb helyett egyelőre kátyúk késztetik lassításra a sofőröket. Fotó: Králik Emese
Átmeneti megoldás. Rázóküszöb helyett egyelőre kátyúk késztetik lassításra a sofőröket. Fotó: Králik Emese

A város műszaki osztálya arról tájékoztatta a közlekedési felügyeletet, hogy terveik szerint év végére vagy jövőre lesz teljes a csomópont biztosítása.

Olvasóink írták

  • 6. wabis 2013. október 29. 09:12
    „Továbbra is kérdés, hogy mi lesz a Fábiánsebestyén és gádoros közt kanyargó útnak nevezett akármivel???”
  • 5. dadogós 2013. október 28. 18:06
    „Táblával javítjuk az utakat. Ez a magyar megoldás. Olcsóbb, mint utat javítani, de felesleges. A végén mégis csak többe
    kerül.
    Egyébként az útdíj, amit a benzin árában beszednek hova tűnik? Valószínű mást finanszíroznak belőle. Államilag szentesített csalás. Ha én szednék be pénzt és másra költeném, mint, amire beszedtem, dutyiba zárnának.”
  • 4. xenopus 2013. október 27. 17:38
    „Tudom egy baleset is sok!
    De valóban olyan sok baleset történt ebben a kereszteződésben? Biztos hogy ha mindenféle méregdrága dolgot megcsinálnak nem lesz több baleset itt?
    Mert ha jön egy figyelmetlen vagy egy részeg, akár mit is csinálnak bekövetkezhet a baj!
    Inkább vigyázzon mindenki, mintsem feleslegesen mindenféle sebességkorlátozásokat és záróvonalakat felfessenek. Persze ez utóbbit megértem.”
  • 3. Power 2013. október 26. 13:49
    „Így nem lesz soha pénz a kátyúzásra...”
  • 2. Power 2013. október 26. 12:49
    „"Rázóküszöb", sebességkorlátozás, fényvisszaverő tábla és ki tudja mennyi pénz elköltése egy szabálytalanul közlekedő ... miatt. Elvégre az adófizetők mindent elbírnak, majd az állam kisegíti az adós önkormányzatot és csodálkozunk, hogy a magyar fiatalok elvándorolnak a sok hülyeség hallatán...”
  • 1. dadogós 2013. október 26. 10:36
    „Jövőre már bejön annyi pénz az E útdíjból meg a benzin útalapból. Csak eddig hova lett?”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Patthelyzet a Négy Mancs-perben

Egy év után megállította a bizonyítás folyamatát a Fővárosi Törvényszék a Hungerit által indított kártérítési perben, és a bíró úgy döntött, nem hallgatja meg a cég által javasolt tanúkat. Tovább olvasom