Délmagyar logó

2017. 06. 27. kedd - László 17°C | 33°C Még több cikk.

Lágyékon rúgta diákját egy tanítónő Árpádhalmon

Árpádhalom - Lágyékon rúgta 9 éves diákját egy árpádhalmi tanítónő, aki független polgármesterjelöltként indul az októberi helyhatósági választáson. Kozmáné Gyovai Katalin elismerte, hogy megfenyítette a kisfiút, ezért az iskolavezetéstől írásbeli megrovást kapott.
Nem évül el az az írásbeli megrovás, amelyet Kozmáné Gyovai Katalin kapott az intézményvezetéstől, amiért tettlegesen megfenyített egy 9 éves kisfiút az árpádhalmi iskolában. Az esetről lapunk Farkas Sándornétól, a gyermek édesanyjától értesült. – Eleven, olykor rossz gyerek a fiam. Két hete, csütörtökön a tanítónő fiával összetűzésbe keveredett az iskolában. A pedagógus, fittyet hányva a nevelési elvekre, berángatta a mosdóba Krisztiánt, lefogta a kezét, majd lágyékon rúgta. Én csak szombaton, fürdetés közben vettem észre a lila foltot rajta, addig a fiam semmit sem árult el a történtekről. Vasárnap elmentünk Szentesre látleletet vetetni, majd a rendőrkapitányságon kértünk segítséget, de ott azt mondták: ne tegyek feljelentést, mert akkor hosszas tortúra vár a kisfiamra. Megfogadtam a tanácsukat, és az árpádhalmi jegyzőhöz mentem, onnan pedig az iskolába – mesélte az asszony.

Az anyuka leszögezte, nem híve az önbíráskodásnak, ezért választotta a hivatalos utat. Örült annak, hogy az iskola nem söpörte szőnyeg alá az ügyet, hanem kivizsgálta. Lapunkat azért kereste meg, mert úgy véli, hogy a tanítónő, bár elismerte, nem bánta meg tettét.

Farkas Sándorné szerint bármennyire rossz gyerek is Krisztián, nem rúghat bele egy pedagógus. Fotó: Bíró Dániel
Farkas Sándorné szerint bármennyire rossz gyerek is Krisztián, nem rúghat bele egy pedagógus. Fotó: Bíró Dániel

– A tanítónő elismerte, hogy megfenyítette a gyermeket, ezért írásbeli megrovást kapott, ami bekerül a személyi anyagába – nyilatkozta lapunknak Piti Anna. A fábiánsebestyéni Arany János Általános Művelődési Központ – amelynek tagintézménye az árpádhalmi iskola – igazgatója elmondta: nem tudnak róla, hogy korábban is bántalmazta volna diákjait Kozmáné Gyovai Katalin, de arról van tudomásuk, hogy a szülők többször nehezményezték, hogy a pedagógus túl szigorú a tanulókhoz. Kérdésünkre, felmerült-e, hogy elbocsátják a tanítónőt, Piti Anna azt felelte: mivel egyszeri esetről volt szó, túl szigorú büntetés lett volna az elbocsátás.

– Lezáródott az ügy, ezért nem kívánok nyilatkozni róla – mondta lapunknak Kozmáné Gyovai Katalin. Arra is kíváncsiak voltunk, vajon a történtek után versenybe száll-e a polgármesteri székért. A tanítónő kijelentette, nem fog visszalépni a polgármester-jelöltségtől, függetlenként indul az önkormányzati választáson.

Olvasóink írták

252 hozzászólás
  • 252. novaklaszlo56 2010. november 13. 23:27
    „Köszönöm, kedves Y-akta, hogy visszajött és megosztotta velem az információt. Továbbra is igyekszem figyelemmel kísérni a srác sorsát, szóval, ha újabb részleteket tudna meg, és azok közlése nem jogsértő, örömmel venném, ha itt tájékoztatna ezekről.
    Remélem, sem a kölyök testi, sem pedig a lelki sérülései nem bizonyulnak maradandónak...

    Ami pedig az óvodapedagógusok alkoholszondás ellenőrzését illeti, meggyőződésem, hogy szükségtelen volt az esemény nyilvánosság előtti boncolgatása. Részint azért, mert az ilyen, időszakos ellenőrzések kötelezőek (más kérdés, hogy mennyire veszik komolyan a munkáltatók az előírásokat), és indokoltak is, különösen a kiszolgáltatott aprószentekkel foglalkozók körében, másrészt pedig azért, mert úgy gondolom, hogy az ellenőrzés nem személyek ellen irányult, s ezt az ellenőrzött munkatársak is tudták, és az ellenőrzés tényét zokszó nélkül tudomásul is vették. Egyébként úgy tudom, senki sem akadt fenn az ellenőrzésen, ami érthető is, mert az óvónők körében nemigen szokás az alkoholizálás, kivált pedig nem az a reggeli "szívmelegítő" felhajtása. :) Ezzel együtt is fő a biztonság, meg a jogszabályban előírt ellenőrzési feladatok végrehajtása. Szerintem az érintett óvodai dolgozók eddig sem jelentek meg ittasan a munkahelyükön, és bizonyosan ezután is teljesen józan állapotban fogják terelgetni-nevelgetni a jövő letéteményeseit, a kis lurkókat. :) Ehhez pedig szívből kívánok nekik rengeteg sikert és örömöt! Meg a következő ellenőrzés elviseléséhez derűt és méltóságot! :)”
  • 251. y-akta 2010. november 13. 16:52
    „Azt hallottam, hogy valami maradandó baja lett, de jár iskolába, tehát olyan komoly mégse lehet. Ám novaklaszlo, ajánlom figyelmébe a szondáztatott óvónők esetét a szomszéd településen! Szóval mit is akarunk mi elérni?”
  • 250. novaklaszlo56 2010. október 30. 02:56
    „Azt nem tudom, Hugika, mert az árpádhalmi polgármesteri hivatal honlapjáról nem sok minden derül ki. Egy bejegyzésből az következne, hogy Formann Róbert a polgármester, de a bejegyzés 2002-ből való, szóval homály van.
    Engem viszont az érdekelne inkább, hogy mi van a kis barátommal, Krisztiánnal. Ezért nézek fel ide, szinte mindennap.”
  • 249. Hugika010 2010. október 29. 19:11
    „és ki lett a polgármester?”
  • 248. novaklaszlo56 2010. október 11. 00:06
    „Mit tudsz, és honnan tudod, kedves Y-akta? Legalább velem oszd meg, kérlek! Túl sokan már amúgy sem jönnek vissza ehhez a cikkhez. De én figyelek. Nagyon! Megígértem. Nagyon aggódom a kis krapekért. :( Szóval?

    Krisztián! Tartsd magad, kisöreg! Figyelünk, és vigyázunk rád! Amennyire csak innen tudunk! Kitartás, öregfiú! ;) :) Nincs mitől félned!”
  • 247. y-akta 2010. október 10. 17:32
    „Állítólag a gyerek állapota romlott.”
  • 246. novaklaszlo56 2010. október 02. 23:46
    „Igen, Niemand, úgy tűnik, a gyanú megalapozott. A pedagógus is elismerte a szóban forgó bántalmazás tényét, meg azt is mondta, hogy nem bánta meg. Az egészben talán ez utóbbi a legzavaróbb. A látlelet pedig az eset utáni harmadik napon készült Szentesen. (A gyanúsításban szereplő, a tanító nő által elismert bántalmazás csütörtökön történt, a látlelet - amelyen a kiadás dátuma is nyilvánvalóan szerepel - pedig vasárnap készült az anya elmondása szerint.)”
  • 245. niemand 2010. október 02. 14:51
    „Biztosan volt rúgás? Vagy annak látszó kék folt, egy hét után vetettek látleletet.Ezen is el kellene gondolkodni.”
  • 244. novaklaszlo56 2010. október 01. 00:02
    „Szó sincs szentté avatásról, kedves Pálkata! Világosan látjuk (néhányan legalábbis), hogy egy, a miliője spontán hatásai miatt sérült, magatartászavaros, kialakulatlan, (nem megnyugtató irányban) fejlődő kis emberről van szó, aki sürgősen (és tartósan) SEGÍTSÉGRE szorul. A tökön rúgás megtorlás volt, amely súlyosan tovább rontja a helyzetet: ez nem segítség. Senkinek sem az. A pedagógusnak sem, meg a másik érintett lurkónak sem: SENKINEK. A valódi, értékelhető segítség szeretet, de legalábbis tisztelet alapú, és szigorúan szakmai (no meg emberi) aspektusú.
    Másrészt a büntetőeljárás sem fogja megoldani a problémát, de felhívja a figyelmet arra, hogy a törvénysértő módszerek alkalmazását a társadalom rosszallja (?), és a törvény bünteti - néha... Az eset maradandó nyomokat hagy az érintettek lelkében (is), de nem mindegy, hogy tényleg megkapják-e a továbbiakban azt a SEGÍTSÉGET, amelyre valóban szükségük van a történtek komplex és korrekt feldolgozásához. Efelől, a közgondolkodásunk ismert állapota miatt komoly kétségeim vannak. De az biztos, hogy a büntetőeljárás - feltéve, hogy mindenben korrekt - lehet az első, segítséget jelentő lépés minden érintett számára, a megállapított tényektől függetlenül. A munka dandárja azután következne, de, mint mondtam, félek, hogy azt már senki sem fogja elvégezni. Azután meg majd jöhet az önigazolás: "lám, mi megmondtuk, hogy XY, NZ, meg a többiek elkalmatlanok a társadalmi együttélésre: imé, börtönben végzik!"
    Ne végezzék ott! Nem odavalóak! Közénk valóak, és nem is rosszabbak semmivel, mint bárki más, csak megoldatlan problémáik vannak, amelyekkel a sorsukra hagytuk őket. Ezt a kilencévest is. És még hány kölyköt?! Szinte mindegyiket! (Most jön majd, hogy "Én kikérem magamnak! az enyémmel nincs baj, mert én..." - de az "én", meg az "enyém" névmások világosan jelzik a bajt, már annak, aki érti a dolgát.)
    Ezért épülnek a börtönök? Gyönyörű kilátások! Épül az ország, kívül-belül! Gratula!

    Ért valaki engem? :S Nem nagyon, ugye? Gondoltam. :(”
  • 243. Hmmm... 2010. szeptember 30. 15:10
    „Ezzel a szemelyes "viaskodassal" az anya, aki egyben pedagogus ,egyaltalan nem a fiat vedte meg. O megtorolta/!/ a fian esett serelmet. Igazi vedelmet akkor nyujtana, ha kollegaival kidolgozna egy tervet a hasonlo problemak elkerulesere. Ez lenne a megoldas.”
  • 242. palkata 2010. szeptember 30. 08:52
    „Már megint elsiklotok a lényeg felett: Ez a pedagógus a jelen helyzetben mint anya védte meg a saját kisfiát, akit az"áldozat" lefogott, és tökön rúgott. Az anyuka ezt torolta meg és adta vissza annak a gyereknek, aki az egész iskolát veri és terorizálja! Nehogy már szentté avassuk! És azért nem merte a gyerek először otthon elmondani, mert jól tudta, hogy ő kezdte az egészet. Mellesleg a faluban többen jelezték a tanárnőnek, hogy bármikor tanuskodnak mellette, elmondják a gyerek viselt dolgait!
    Az tény, hogy egy pedagógusnak nem szabad bántalmazni egy gyereket. Az sem szerencsés, hogy a tanárnő tanítja a saját kisiskolás gyerekét, de próbáljátok ezt egy kis faluban (egyetlen iskolával) másképp megoldani. De egy anyának a saját gyerekét mindig és minden körülmények között meg kell védenie!”
  • 241. novaklaszlo56 2010. szeptember 29. 22:30
    „Nahát, kedves Őrgróf! Üdv! :)
    Már-már mosolyogva rábólintottam a hozzászólásodra, mert bizony az észrevételeid, amelyek szerint a társadalmunk tele van igazságtalanságokkal, méltánytalanságokkal, és komoly egyensúlyzavarokkal küzd nemcsak az értékorientáció, a közgondolkodás, a közerkölcs és a jogalkalmazás, hanem bizony számos esetben a jogalkotás terén is. Erről beszélsz, és ebben hibátlan is az egyetértésünk. De azért, tudod, ha egy szívsebész öli meg szándékosan a műtőasztalon fekvő, nyitott mellkasú (benne végtelenül megbízó, és e helyzetben végletesen kiszolgáltatott) páciensét, akkor az egy kicsivel mégis csak "húzósabb", mint amikor a páciens sokkot kap az utókezelés során, és nekiugrik a sebésznek a kórteremben. Ez sem oké, persze, de azért talán látható a két szitu közötti morális kontraszt. Mindenesetre igazad van: súlyos értékrendi és közgondolkodásbéli egyensúlyzavaraink vannak. Ehhez nem fér kétség.
    De amikor azt mondtad, hogy most ne jöjjek a liberalizmussal... :D Szóval mégsem bólintok nagyot, csak tétován biccentek a hozzászólásodra. Egyszer, ha nem leszünk fáradtak, és időnk is lesz elég, nem ártana néhány, gyakran használt, de a jelek szerint rettentően homályos, félreértelmezett, szénné égetett fogalmunkat alaposan tisztázni. Most csak annyit, hogy a liberalizmus eszméit és elveit mélységesen sérti minden, a másik ember, vagy élőlény ellen irányuló bármilyen, szükségtelen, annak fájdalmat, kárt, veszteséget, szenvedést, kellemetlenséget okozó agresszió, vagy bármilyen egyéb, felelőtlen, közömbös magatartásforma. Részletesebben most nem akarok belemenni - pedig nagyon kéne, úgy látom -, mert alig látok a fáradtságtól. De nem adom fel! Mert én bizony állhatatos liberalista vagyok! Büszkén vállalom is! S hogy hidd, ezt küldöm neked (is): ;) Meg ezt is: :)
    Jó éjt! Aludj jól!

    Kedves Henriette.m! Azt írod, szívesen tanulsz tőlem. Köszönöm, ha úgy érzed, tényleg van mit. De hidd el, én sokkal többet tanulok itt is mindenkitől, mint azt bárki el tudná képzelni! :) Gyakran vagyok ingerült is - ember vagyok -, de minden leírt, vagy kimondott szó és cselekedet mély tanulságokat hordoz a számomra. Azt is bevallom, hogy önmagamról másként nem is tudnék semmi újat tanulni: ehhez elengedhetetlen mindeki más visszajelzése, véleménye, akár egyetértek azokkal, akár nem. Veled elég sok mindenben igen. :)
    Szóval néha ingerülten vagyok hálás az itteni hozzászólóknak is. Furcsa? De te biztosan érted ezt is. :)
    Jó pihenést neked! :)
    És mindenkinek!”
  • 240. novaklaszlo56 2010. szeptember 29. 22:05
    „Bingó, kedves Hidegen!
    Bevallom, nem reméltem már, hogy bármiben is közös nevezőre jutunk. De mivel a folyamatos tanuláshoz az is szükséges, hogy a velem egyet nem értőre is figyeljek, és kerüljem az indulatos reakciókat - nagyfiú lehetek már, mert sokkal többször sikerül ma már, mint ahányszor nem :) - mohón vetettem rá magamat a legújabb hozzászólásodra. Biztos voltam benne, hogy kellően kimerült lévén, nem reagálok, hacsak izgalomba nem hoz ismét valami kinyilatkoztatásod. És ez történt, de ezúttal kellemes érzések kíséretében. Ezt mondod:
    "...a lehető legjobb szándékkal ugyan de a gyerekeik rabszolgájává válnak. Később pedig nagyon csodálkoznak hogy a gyerek szinte egy közösségbe sem tud beilleszkedni, mert nem tanították meg tűrni és alkalmazkodni őket."
    Ebben pedig esetenként sok igazság vagyon. Nem véletlenül osztottam meg a rendőrségi eljárásról tudósító cikk alatt az ezzel kapcsolatos, az eset szereplőinek családi miliőjére vonatkozó, semmivel sem bizonyítható, mégis olthatatlanul pislákoló intuíciómat.
    Szóval, ezzel a megállapításoddal maradéktalanul egyetértek. (Természetesen ez szerintem továbbra sem igazolhatja a pedagógus, szóban forgó "nevelési" módszerét. Mondjuk azért nem, mert egyszerűen tételesen tiltja a törvény. Hála istennek. :))”
  • 239. henriette.m 2010. szeptember 29. 21:51
    „236. hozzászólás Hidegen 2010.09.29. 21:27

    Kedves Hidegen! Köszönöm a válaszodat! Nos sok-sok évvel ezelött valóban kaptunk 1-2 fülest és otthon nem mondtuk el, nehogy a párját is megkapjuk a rosszaságunkért. Hiszem, hogy pofon nélkül is lehet egy gyerekböl becsületes embert nevelni. Én nem bántom a gyerekeket, DE aki néha a fenekérecsap, vagy a kezére üt, még nem bünözö, és a világ kincséért sem itélném el! Nincs is hozzá jogom, hiszen mindenki a saját meggyözödése szerint neveli a gyerekét. De az tény, hogy manapság a tanároknak nem sok tiszteletük van és a szülök sem úgy viszonyulnak hozzájuk, mint kellene.(Kivételek mindig vannak) Ha a gyereknek rosszak a jegyei, vagy megbukik, akkor a tanár a hülye és irassuk át másik iskolába csemeténket. Ha ott is gondok lesznek, akkor a tanárok ott is hülyék és ez igy megy tovább. Sok szülönek arról sincs fogalma, hogy hogyan viselkedik a gyereke, ha ö nincs jelen.
    Bizony nem könnyü jó szülönek lenni, de legalább próbáljuk meg!!! A szeretet, az odafigyelés, a következetesség az alapja az én elvem szerint.”
  • 238. őrgróf 2010. szeptember 29. 21:51
    „novákl...mint mindig. Tudod, nem adok mindenben igazat Neked, de az élet már csak ilyen. Miért van az, ha egy diák bánt tanárt ( sajnos szinte mindig egy bizonyos népcsoporthoz tartozó?!) a bünti ejnye-bejnye. Ha egy diák ver halálra egy másikat, ( kik is lennének - általában? ) a bünti minimális. Ha egy tanár lekever egy fülest, országos a ribillió. A tanerőket följelentők - érdekes módon - megint csak ugyanahhoz a népcsoporthoz tartoznak, - általában. Mikor merjük már végre kimondani?
    A becsületes, dolgozó cigányok is egyre többször mondják: igen is mondjuk meg, hogy az a bizonyos bűnelkövető cigány, arab, kínai, vagy magyar?! És igenis, a megoldás ott kezdődik, ha ezeket a bűnöző elemeket az adott társadalmi réteg - csoport, náció - kiveti magából!
    Nem vagyok pedagógus ( bár tanultam pedagógiát ) de meg tudom érteni a túlfeszített, egyik marha ideológiából a másik barom NAT-ba kergetett tanerő, körülvéve a neveletlen, alacsony tudásszintű, bűnözői háttérrel rendelkező szülőktől származó "nebulók"-tól: kiborul, és lekever egyet.
    És most Te se gyere a liberalizmussal....”
  • 237. Hidegen 2010. szeptember 29. 21:27
    „henriette.m 2010.09.29. 20:54

    Kedves henriett.m.
    , Rosszul látod ha azt gondolod hogy én helyeslem a testi fenyítést.De! 40 évvel ezelőttől felrémlik (mit felrémlik!? elvenenél az emlékezetemben)két hatalmas pofon, amit két különböző (férfi)pedagógustól kaptam tényleg igazságtalanul. Meg halványan másik kettő amit két különböző tanárnőtöl kaptam, de tudtam hogy megérdemeltem. Ég és föld a különbség. A tanárnők kezét az osztálytalálkozónkon megcsókoltam (hála istennek hogy még megtehettem), De a két férfire máig is fújok kicsit Bár nem gyűlölöm őket. Viszont soha nem árulkodtam otthon egyikre sem , a jogosra és a nem jogosra sem. Mind a kettőből tanultam. Én nem verem a gyerekeim, de amikor kicsik voltak akkor kaptak egy-egy "nyomatékosítót" a fenekükre, vagy netán néha a kezére csaptam. De valószínűleg nem mindenki annyira szerencsés mint én hogy ennyi "erőszakkal" megúszhatja a nevelést. Őket sem ítélem el. Azokat viszont igen, akik csak a szájukat jártatják a nevelésről, és igazából semmit nem tesznek a gyermekük nevelése érdekében azonkívűl hogy a lehető legjobb szándékkal ugyan de a gyerekeik rabszolgájává válnak. Később pedig nagyon csodálkoznak hogy a gyerek szinte egy közösségbe sem tud beilleszkedni, mert nem tanították meg tűrni és alkalmazkodni őket.”
  • 236. henriette.m 2010. szeptember 29. 20:54
    „Szia Kedves Novaklaszlo56!

    Jó pihenést! És persze eredményes elmélkedést mindenkinek! Ránk fér, de nagyon!

    Neked is jó pihenést és annyit kivánok magamnak, hogy még nagyon-nagyon sokszor olvashassam számomra sokat érö hozzászólásaidat! no és hogy még sokáig tanulhassak Töled!!! :-))))

    Üdvözöllek
    Henriette”
  • 235. henriette.m 2010. szeptember 29. 20:50
    „Kedves Hidegen!

    Végigolvastam az összes hozzászólásodat és az az érzésem, hogy egy csomó "barátot" szereztél! Nekem tetszik a hozzáállásod a témához, örülök, hogy nem vagyok egyedül, aki a tanárt nem ellenségnek tekinti. De a bántalmazást nem tartom helyesnek. Ellenkezöleg! ne bántsa senki a gyerekemet, viszont fegyelmezze meg a tanár, büntesse meg, ha kell és beszélje meg velem, hogy a mi a gond vele az iskolában.
    További kellemes vitát kivánok Neked! :-)))

    Üdv
    Henriette”
  • 234. novaklaszlo56 2010. szeptember 29. 20:42
    „Rendben, Hidegen. Nagyjából világos a véleményed. Ezzel együtt, információim szerint a büntetőeljárás végre megindult, úgy, ahogyan azt a törvény (legyen az szerinted jó, vagy rossz) előírja. Egy jogállamban ennek így kell lennie. A többi a hatóságok dolga. Remélem, tisztességesen elvégzik a dolgukat, és az ügy minden fontos részletét felderítik.
    A liberalizmusról most csak annyit, hogy az nagyon is élhető viszonyokat tudna teremteni a társadalmunkban. Ha hagynánk. De, mint annyi minden nálunk ez is csak "papíron", meg egyes POLITIKAI PÁRTOK zászlószalagjain létezik. Ezzel pedig sikerült is lejáratni, anélkül, hogy valaha is létezett volna valójában. Javaslom, gondold ezt újra, és nagyon mélyen. Annyit máris segítek, hogy a liberalizmus még a jogalkotásunkban sem érvényesül, pedig mindenekelőtt ott kellene hatnia. De úgy tűnik, Jézus óta voltaképpen intézményesen üldözött portéka ez. Ma is az.
    Tiszainak a testi fenyítéssel kapcsolatos megnyilvánulását "magasztos szövegnek" sikerült minősítened. Nem az. Már hetvenhétszer próbáltuk elmagyarázni, megértetni, hogy miért nem az, ezért nem kísérlem meg újból. Kérlek, ezt is gondold újra alaposan. Itt is segítek: koncentrálj az elérendő célra, és ennek megfelelő metódusokat válassz! A lényeg voltaképpen ennyire egyszerű. A részletek és a gyakorlat azonban valóban hallatlanul bonyolult, főleg, ha nem is kizárólag azért, mert álszent módon azzá tesszük.

    Zárásképpen pedig maradjuk most annyiban, hogy a Magyar Köztársaság jogállam. Eszerint kell megpróbálnunk élni az életünket. Ideje lenne már legalább egy halvány kísérletet tennünk erre, mert az eddigi próbálkozásaink csupán a tisztességtelen önbecsapás, önámítás szintjén rezegtek. A bajok meg közben elhatalmasodtak rajtunk... Lehetetlen, hogy ez ne legyen világos.
    A "fiatalember" titulus nálam akár egy másfél éves kölyöknek is természetes, de néha ötvenen túliakra is alkalmazom. Soha nem sértő szándékkal. Ezúttal sem ez történt. Végtelenül tisztelem a kölyköket és a fiatalokat, de ugyanúgy minden, tisztességre igyekvő embert. A tetteimmel is, nemcsak szavakban.

    Jó pihenést! És persze eredményes elmélkedést mindenkinek! Ránk fér, de nagyon!”
  • 233. Hidegen 2010. szeptember 29. 20:14
    „95. Rosmary53 2010.09.25. 21:52

    Bármit tett is a gyerek, nehogy kimosdassátok már a tanárnőt! Amit ő tett, az alól nincs felmentés!
    Megrúghat egy tanár egy gyereket az iskolában bármilyen okból is? Az ilyen tanár szakmailag alkalmatlan, de lehet hogy polgármesternek is? Ki szavazna rá közületek, vagy adná a saját gyerekét a kezei alá?

    Nem kell kimosdatni, de talán ismerni kellene a másikfél interpretálásában is az ügyet. Ha a bíróságok csak az egyik fél érvei, bizonyítékai alapján ítélkeznének, az összes ügyvéd, jogász éhen halhatna...:)”
252 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kályhacsempegyár indult Szentesen

Kályhacsempéket gyártó üzemet adtak át tegnap Szentesen: a Marosinvest Kft. 10 főnek ad munkát. További 200 munkahelyet teremthetnek jövő év végéig a most még épülő új üzemek. Tovább olvasom