Szentes - 60 százalékra akarja növelni két év alatt az áruházaiban forgalmazott termékek között a magyar áruk arányát a Lidl – jelentette be Grósz Jenő, az áruházlánc magyarországi igazgatóságának elnöke.
Mindent Szentesről A delmagyar.hu hivatalos szentesi Facebook-oldala, nem csak szentesieknek!
|
Egyik legfontosabb hazai partnere a szentesi Hungerit Zrt., amely az elmúlt nyolc év alatt hússzorosára növelte az áruházlánccal közös forgalmát. Ez legutóbb 2 milliárd forintot tett ki – tudtuk meg Magyar Józseftől, a Hungerit vezérigazgatójától. A szentesi cégvezető azt mondta, az együttműködés döcögősen indult, de mostanra összecsiszolódtak. Közös fejlesztéseik vannak, és a Lidl kliséjével forgalmazott Hungerit-termékekkel kapcsolatos fogyasztói visszajelzések is jók. Ez a kapcsolat kizárólag a magyarországi áruházakra terjed ki.
Témák:
Szenteshirdetés
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!
Lájkolom és követem a Delmagyar.hu-t
Megosztom a cikket a Facebookon
hirdetés
hirdetés
A címoldal témái

Bombával fenyegetőzött, de már megbánta a 18 éves fiú: a Gábor Dénes szalagavatója közben ürítették ki a sportcsarnokot
Még januárban kellett kiüríteni a sportcsarnokot, amikor egy ismeretlen hívta a segélyhívót, hogy bomba fog robbanni. A vízilabdás gyerekek mezítláb álltak a hidegben a kiürítés miatt.