Délmagyar logó

2016. 06. 29. szerda - Péter, Pál 16°C | 27°C

Szentesi Élet: sor az ügyfélszolgálati iroda előtt

A Szentesi Élet május 11-i számában olvashat arról, hogy az elmúlt napokban többször is szinte a taxiállomásig állt a sor a UPC Kossuth utcai ügyfélszolgálati irodája előtt.
Az elmúlt napokban többször is szinte a taxiállomásig állt a sor a UPC Kossuth utcai ügyfélszolgálati irodája előtt – a szolgáltató lapunkon keresztül elnézést kért az adminisztrációs hibákért, illetve, hogy kezdetben egyes szolgáltatások nem, vagy nem megfelelően működtek. A UPC szerint a korábbi szolgáltató RubiCom Zrt. által biztosított egyes területi kábeltelevíziós előfizetésidíj-kezdvezmények április 30-án lejártak, ezért szerepeltek a korábbinál magasabb tarifák a kipostázott számlákon.

Apja neve? Erre a kérdésre a néhány hónapos Levente soha nem fog tudni felelni, és édesanyja, Márta sem tudja a választ. Szó sincs arról, hogy titkolózna a szentesi kismama, mégis számos olyan akadályba ütközik, ami egy hétköznapi szülő számára fel nem fogható. A 40 felé járó nő mindenképpen szeretett volna gyermeket, ezért az anonim donorral történő megtermékenyítést választotta.

Csak a felújításra futja az Eszperantó-hídnál, ezért nem épül új gyalogos átkelő a ligetnél. Várhatóan ősszel teljesen elbontják a szerkezetet, hogy az elkorhadt tartócölöpöket újakra cseréljék, a felépítményt pedig kipofozzák.

Kyokushin karate világkupát rendez Brezovai Sándor és az Oyama Dojo SE ezen a hétvégén. A két napos versenyre 17 ország 456 versenyzője nevezett. A rendezvény jelentős bevételt hoz a városnak a szállás- és étkezési díjon keresztül és remélhetőleg az üzletekben is költenek a vendégek.

Régi vágya teljesült Aradi Olgának azzal, hogy mozigépész lehetett. A korábban Pesten tudományos munkát végző fiatal szentesi nő a filmvetítéshez szükséges szakképzettséget is megszerezte az elmúlt években, s az Őze Lajos Filmszínházban főállásra váltotta egykori hobbiját.

Részleteket és további információkat a Szentesi Élet május 11-én, pénteken megjelenő számában olvashatnak.

Olvasóink írták

  • 7. macska125 2012. május 14. 21:27
    „Azért elég érdekes NEM?? Nem kevesebbek lettek a számlák.
    Már többször álltam sorba, sajnos nem bírtam kivárni, meg sok más sem, de szintre mindenkinek számla problémája volt akik jöttek mentek, mert ők sem bírták a sort kivárni.
    Talán nem 2 ügyintéző kellene erre az időre. Persze nagyobb csomagok értékesítésére Miskolcról vannak ide rendelve,"kisebbet sajnos nem tud kötni"-azért már be kell menni.
    -ÉN IS REMÉLEM OLVASSÁK A UPC-től. Meg végre tudomásul veszik a szolgáltatók, hogy nem lehet orruknál fogva vezetni az embereket!!”
  • 6. randika 2012. május 12. 19:05
    „én azt nevetem hogy 2naponta két borítékban is megkapjuk a upc-től ugyanazt a rizsát...meg persze csekket rossz összegről....”
  • 5. medvejanos 2012. május 12. 12:52
    „Na szóval közvetítem a probléma lényegét, mert az újság nem igazán tért ki a lényegre. Reméljük a UPC-től is olvassa valaki. :)

    Az a nagy probléma, hogy nem kaptunk részletes tájékoztatást. Sem a csatorna kiosztásról sem az internetről és a telefonos részéről sem. Az árakat nem tudatták velünk, hogy mi mennyibe fog kerülni, ezért akadnak ezek az oltári problémák. Megkaptuk az adminisztrációs hiba miatti levelet, amelyben ugyan úgy nincs semmi sem pótolva!

    Minden kedves előfizető figyelmébe ajánlom, hogy ez így szabálytalan... ha valakinek van kedve... csak nyugodtan.

    Az viszont nem szabálytalan amit itt lentebb írtak, hogy kevesebb csatorna magasabb díj, más a szolgáltató!
    Ismétlem csupán tájékoztatni kellett volna rendesen mindenkit az árakról és a csomagokról.
    Ez így teljesen támadható felület a GVH-nál.”
  • 4. toxi-2 2012. május 12. 08:59
    „Ugyanannyi pénzért 3.3x gyorsabb internet :-))))))
    Ez tuti !!!!!!!!!!!!”
  • 3. Power 2012. május 11. 18:35
    „Kevesebb csatorna, rosszabb minőség, magasabb előfizetési díj...”
  • 2. kildi08 2012. május 11. 08:22
    „Nekünk nem volt semmilyen előfizetésidíj-kedvezményünk a RubiCom-nál, tehát nem volt ami lejárjon. A UPC mégis magasabb díjat számlázott.Az előzetes kiértesítéshez képest kevesebb csatorna, magasabb díj. Ez így biztos korrekt...”
  • 1. nie 2012. május 11. 07:00
    „Nagy haszon ez az UPC-nek, csak a lakosokat felejtették el megkérdezni. Ha igazán fontos lenne az ember, legalább dupla alkalmazottal indult volna a hónap, hogy haladjon az ügyintézés.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nemcsak játszanak a számítógépen

A Kozma László országos informatika alkalmazói tanulmányi verseny, és annak Szentesen megrendezett területi fordulója újszerű köntöst kapott. Tovább olvasom